Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 3.1 VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с 3.1 VM

    Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
    Гаранция има нещо преправяно - това със затапения маркуч нещо не се връзва, да не е обратната нафта?
    Напротив, нормално е! Това е точно горивопровода за обратното гориво, който обира излишната нафта, останала във всяка една дюза след прекратяване на впръскването. Разгледай /проследи/ другия край и ще видиш, че отива към резервоара. На последната дюза е запушен единия извод за ниско налягане /излишното гориво/. Тя, обаче има два такива извода, защото е предвидена възможност да се монтира и на друга позиция и там да не е последна т.е. да е необходимо да се свърже със съседна дюза. Ето един подобен пример за затапен краен извод на дюза-
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с 3.1 VM

      Това е така, но обърни внимание, че той говори за маркуче затапено с болтче, оттам и предположението ми, че е побългарено.

      Това не е същия мотор нали?

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с 3.1 VM

        Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
        Това е така, но обърни внимание, че той говори за маркуче затапено с болтче, оттам и предположението ми, че е побългарено.

        Това не е същия мотор нали?
        е, то почти всички така го побългаряват по дизелите..... там има едно глухо маркуче... абе като презерватив... и като протече, къде ше му търсиш оригинално, резваш от маркучето за нафта, навиваш рапидката и караш уж временно... а то така си и остава...



        и аз съм го правил на гоуфа
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с 3.1 VM

          Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
          Това е така, но обърни внимание, че той говори за маркуче затапено с болтче, оттам и предположението ми, че е побългарено.

          Това не е същия мотор нали?
          Да, принципно си прав, че не е оригинално така. И - да този мотор е друг и е само за пример. Мисълта ми беше, че вероятно проблема не е в тези маркучета за обратното гориво и трябва да го търси другаде.
          Иначе по самия проблем - за тази неравномерна работа на дизела в първите минути след стартирането може да има няколко причини. Първо - вероятно има неплътност в горивопроводите и е възможно все още да засмуква въздух и да прекъсва в началото, докато помпата обезвъздуши системата. Също така, ако клапанчето за излишното гориво, намиращо се върху помпата /на BOSCH е в пробката най-отгоре на помпата/ засяда, то цялото гориво от там се оттича назад към резервоара. От това също е възможно да има проблем с обезвуздушаването. За да отхвърля тези възможности,аз бих пробвал сутрин преди да запаля, да напомпам с ръчната подкачваща помпа на горивния филтър, и така да обезвъздуша системата предварително. Така, ако запали и работи нормално, ще търся проблема по горивопроводите, филтъра, снадките и клапанчето, включително и в ръчната подкачваща помпичка /разбира се, ако има такава/. След това бих проверил, и при съмнение - подменил подгревните свещи. Особено, ако са на незнайно колко години. От тяхното едновременно загряване, във времето зададено от релето, зависи добрия старт на мотора, особено в по-студено време. Що се касае до дюзите, то за тях е необходимо да се проверят и при нужда да се регулират на стенд за правилното налягане на впръскване, както и правилното разпрашаване на впръсканото гориво. От това зависи точният момент на запалване във всеки цилиндър и е равносилно на правилното регулиране на момента на изпреварването на запалване при бензиновите мотори. За сега това ми хрумва, като възможни посоки за търсене на проблема.
          SORRY за дългия пост, но се надявам да съм поне малко полезен.
          Поздрави!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с 3.1 VM

            Като се замисля е така...

            При мен имаше проблем с една дюза - не държеше налягането и връщаше повече нафта - първо не работеше добре и второ малко по-трудно палеше след по-дълъг престой.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с 3.1 VM

              Колега аз имах същия проблем(тресене след запалване на двигателя).Открих и смених 2бр. изгоряли подгреващи свещи и реших проблема.Дано помогне и на теб.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с 3.1 VM

                Здравейте.При мен се забелязва същият проблем с паленето и ще направя всичко по съветите които сте дали.Благодаря.

                Коментар


                • #23
                  От: До: Проблем с 3.1 VM

                  Първоначално публикуван от 6o6i Преглед на мнение
                  Да ви кажа сега от какво беше проблема. Сменихме горивния филтър, запалихме и всичко беше 6 до тази сутрин.проблема се повтаря.Сега ми предлагат да сложем 2 вазвратни клапана на входа и изхода на горивните филтри.Като го направим, пак ще ви пиша, за сега чаоо .
                  В смисъл преди филтъра и след филтъра ли?
                  Грандоман WJ 3.1 QD

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X