Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

    Така беше в началото. Почти в началото. 2005, 4.0i, auto, 2" бодилифт, 265/75-16.




    Желанието на haki беше да се подобри возията (пътното поведение на заводското окачване не е от най-приятните), както и проходимостта и външния вид. Три в едно - какво по-лесно от това. Пише го в описанието на всеки лифт кит.
    Практиката обаче показва че рекламните брошури нямат много общо с реалността. Това беше и причината да започна да събирам различни детайли с определени спецификации, като идеята беше освен да са с точните размери да са и най-здравите на пазара.
    Лифт на окачването около 2" плюс 2" бодилифт е достатъчен за да влезнат гуми 35".
    За да вози комфортно, и в същото време при офроуд да не блъска на противоударни тампони, пружините задължително трябва да са с прогресивна твърдост. Неприятния момент е че прогресивните пружини са много дълги и при монтаж трябва да се откачат мостовете изцяло, както при големите лифтове.




    Съвсем съзнателно амортисьорите RC Performance (2.5" bodi) са за 6" лифт.




    За правилен ъгъл на задния заводски кардан, предпочетох 1" по високи тампони за двигателя на Currie http://www.currieenterprises.com/CES...t.aspx?id=1063
    пред по-разпространената алтернатива да свалям раздатката.
    Така ъглите на каретата се изравняват (по 2 градуса) и се отхвърля вероятността да се появят вибрации.




    В крайна сметка реалния лифт който се получи е 2.5" отпред и 2" отзад.
    Кастор от 5.5 градуса и наклон на предните носачи от 10 градуса е гаранция че волана няма да се разболее от паркинсон.
    Ъгъла между предния кардан и пиньона е 0.




    Предните горни и долни носачи са усилени с 5мм шина.




    Напречните щанги са Currie. Предната HEAVY DUTY с 3" Johnny Joint
    http://www.currieenterprises.com/CES...t.aspx?id=1231




    Задната с 2.5" Johnny Joint и 8см преместваща планка.
    http://www.currieenterprises.com/CES...t.aspx?id=2964




    Доста работа падна докато бъмпстоповете на рамата и тези на амортисьорите започнат да удрят едновременно. И отпред и отзад ограничителните тампони са в пружините и всяка проба е свързана с откачане на всички щанги без кормилните. Разбира се накрая се получи. При 6см ъптравел отпред и отзад.
    Търсения голям ход надолу е налице. При четири гуми във въздуха 15см от пред и 15см отзад.






    Предния кардан в полет.




    Отзад положението както и се очакваше стана недопустимо.




    При 15см ход надолу, задния кардан не може да работи, още повече като имаме и 5см лифт.




    Максимума ход надолу който гарантира допустими ъгли на кардана е 12см. Мислех да го спра на 10см но като се има в предвид че при заводското окачване хода на долу е 7см и никога не се усеща удар при спиране на моста на амортисьорите, в крайна сметка го оставих на 9см.
    Коланите (два по четири ката) са в средата за да не се ограничават ходовете при артикулации.




    Първите проби вчера минаха с феноменален успех. Проблеми никакви. На пътя джипа е стегнат и комфортен. Резултат който трудно може да бъде постигнат при къса база, особено с толкова малки размери.
    Хаки вече се цепи със 150 - не мога го стигна. Преди повече от 80 не вдигаше че става неприятно.

    Това трябва да е окончателния външен вид.






    Чакаме само усилени кормилни щанги Currectlync, които ще заздравят управлението. http://www.currieenterprises.com/CES...nc.aspx?id=913


    А тези калобрани колко пари за автомивка спестява не е истина.
    Без тях джипа трябва да се мие всеки ден.





    Доста търсих место на което може да остане на кантар - така и не намерих. Ходове са над 80см и ме е шубе да го вдигам на мотокарче. Накрая се качихме на Монек. Със закачени стабилизиращи щанги четирите гуми постоянно бяха на земята. На всичкото отгоре изкачи върхът само на заден мост (бързи) без дори да пробуксува. Голяма гад.


    п.с. Ще се радвам ако има въпроси на които мога да отговоря.
    Извинявам се за лошото качество на снимките.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-12-17, 22:03. Причина: Линк към снимки

  • #2
    До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

    Страхотно е станал вранглера .А да те питам колко е допустимия ъгал между кардана и пиньона ?и изобщо допускали се отклонение?

    Коментар


    • #3
      До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

      При различните кардани е различно.
      В случая задния на Рубикон е с еденични карета U-Joints и при нормално движение не трябва да е повече от три градуса.
      Освен това и двете карета трябва да са с еднакъв ъгъл за да няма вибрации.

      Коментар


      • #4
        До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

        Браво Пламене, много ми харесва. Тия гумета не опират ли във веждите когато се "чупи"?
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #5
          До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
          Браво Пламене, много ми харесва. Тия гумета не опират ли във веждите когато се "чупи"?
          Ако опираха щеше да има проблем. Такъв няма.

          Коментар


          • #6
            До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

            Да се разбира ли че като сте монтирали по високи тампони на двигателя, сте го налконили назад?

            Коментар


            • #7
              До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
              Да се разбира ли че като сте монтирали по високи тампони на двигателя, сте го налконили назад?
              Точно това са направили. Само че са повдигнали отпред, вместо да свалят отзад.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                РЕСПЕКТ.
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                  Много харно изглежда... Пламене, напрвете малко повече снимки, бре... отпред, отзад, отстрани... на препятствия... Поне да си оплакнем очите...
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                    Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                    Много харно изглежда... Пламене, напрвете малко повече снимки, бре... отпред, отзад, отстрани... на препятствия... Поне да си оплакнем очите...
                    Ще направя. Вчера на Монек взе да се смрачава и за това не снимах.

                    Абе тебе как не те е страх да вдигаш гумата на Жоро с мотокар. Все имам чувството че ще се обърне.
                    Мисля да ги вдигна двете по диагонал и така да меря.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                      Много хубав е станал Рубикона. Кажи сега, кое е по-високо Вранглера или Гранда...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                        Ха-ха. Не знам.
                        Предполагам Вранглера е по-висок.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                          Еваларка и от мене!
                          Туй животинче - много красиво станало.

                          Чакаме повечко снимки.
                          Бъди здрав!


                          П.П. "Който го може - го може." Хвала на такива , като теб - не само теория и приказки, а практика и отлични резултати.
                          Последно редактирано от Ba4e Mite; 16-11-08, 18:28. Причина: Упссс малко сгреших и се поправям /неволно беше/
                          ________________________________________________________________________________________
                          Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                          HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                          Коментар


                          • #14
                            До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                            Както вече казах Рубикона е на haki.
                            Обеща да не го продава, което се гарантира и от номера.
                            Джипове от Кърджали никой не купува, щото не сме можели да ги поддържаме.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Wrangler TJ Rubicon с 35-ци

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Ха-ха. Не знам.
                              Предполагам Вранглера е по-висок.
                              Сикем и Вранглераважното е,че успя да го качиш на Монек САМО НА ЗАДНО ПРЕДАВАНЕшапка ти свалям с най-голямо уважение..

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X