Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дочаках по-сериозен ремонт и на моя Гранд Чероки 3.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дочаках по-сериозен ремонт и на моя Гранд Чероки 3.1

    С цел поддържане на имиджа на ВисокоУважаемият 3.1 TD VM на Jeep с нетърпение искам да Ви споделя,първата му по голяма изцепка от как го ползвам вече две годинки. Та днес се връщам от Плевен/ползотворно гостуване на баджанака / и на слизане малко преди Кърнаре спрях да сменя 'водата на рибките', естественно като печен джипаджия първо обиколих Жипката и с ръка установих нормалната работа на спирачните цилиндърчета и каква беше изненадата ми,като видях омасляване по предна дясна джанта.След кратко залягане установих за себе си/впоследствие се оказа погрешно/ че ме е предал семеринга и хвърля масло.Проверих все пак нивото на маслото погъзих се още малко ,нивото си беше наред и все пак по лекичко се прибрах в пловдив. Какво установих след пристигането ми и последвалият по обстоен оглед. Водата и маслото са се омешали и ми е приливало от капачката на компенсационното казанче здраво. Маслото по щеката е на минимума,но не е пресечено,а си е със хубав вискозитет,сменил съм го преди 2000 км. Загряване над 90 градуса,не съм имал,джипа непуши ,отсвен при рязко подаване на газ изпушва черно,но винаги си е било така след чипването му.
    Та сега се чудя ,ще мина със запояване на охлаадителя на маслото или ще свалям главите ?
    Незнам как се прави гласуване ама ще ми е интересно кой на какво залага.

    п.с. междувпрочем и в момента колата си работи в нормален температурен диапазон,но вече я закарах на собсттвен ход в сервиза на мой приятел.

    Наслука в предвижданията.
    40
    Само запояване на охладителя на маслото.
    30.00%
    12
    Смяна на гарнитурата на главата.
    35.00%
    14
    Заваряване ,шлайфане и гарнитура на главата.
    35.00%
    14
    TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
    Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
    Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
    Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

  • #2
    До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
    С цел поддържане на имиджа на ВисокоУважаемият 3.1 TD VM на Jeep с нетърпение искам да Ви споделя,първата му по голяма изцепка от как го ползвам вече две годинки. Та днес се връщам от Плевен/ползотворно гостуване на баджанака / и на слизане малко преди Кърнаре спрях да сменя 'водата на рибките', естественно като печен джипаджия първо обиколих Жипката и с ръка установих нормалната работа на спирачните цилиндърчета и каква беше изненадата ми,като видях омасляване по предна дясна джанта.След кратко залягане установих за себе си/впоследствие се оказа погрешно/ че ме е предал семеринга и хвърля масло.Проверих все пак нивото на маслото погъзих се още малко ,нивото си беше наред и все пак по лекичко се прибрах в пловдив. Какво установих след пристигането ми и последвалият по обстоен оглед. Водата и маслото са се омешали и ми е приливало от капачката на компенсационното казанче здраво. Маслото по щеката е на минимума,но не е пресечено,а си е със хубав вискозитет,сменил съм го преди 2000 км. Загряване над 90 градуса,не съм имал,джипа непуши ,отсвен при рязко подаване на газ изпушва черно,но винаги си е било така след чипването му.
    Та сега се чудя ,ще мина със запояване на охлаадителя на маслото или ще свалям главите ?
    Незнам как се прави гласуване ама ще ми е интересно кой на какво залага.

    п.с. междувпрочем и в момента колата си работи в нормален температурен диапазон,но вече я закарах на собсттвен ход в сервиза на мой приятел.

    Наслука в предвижданията.
    Първи се престраших да отговоря:
    - не е от главите, гарнитурата е метална и въпреки това е малко вероятно да е избила и да меши водата с маслото.
    Не съм запознат с охладителя на маслото, но ако има нещо общо с водата - от там ще изскочи заека.
    Успех! /дано е малкия дявол!/

    П.П ако се сменя гарнитура, няма как да се мине без шлайфане на 5-те глави / старата се е врязвала в тях и трабва да се изравни/
    Няма как да гласувам , при това мое становище и затова пиша подробно.
    Последно редактирано от Ba4e Mite; 22-09-08, 18:30.
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • #3
      До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

      Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
      Водата и маслото са се омешали и ми е приливало от капачката на компенсационното казанче здраво. Маслото по щеката е на минимума,но не е пресечено,а си е със хубав вискозитет,сменил съм го преди 2000 км.
      Та сега се чудя ,ще мина със запояване на охлаадителя на маслото или ще свалям главите ?


      Двигателното масло ли влезна във охладителната течност или хидравличното от автоматика.

      Коментар


      • #4
        До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

        Двигателно влиза Пламене,долях 4 литра и го оставих да поработи,и си извира от компенсационното казанче,а като извадя щеката маслото си е чисто,няма гренясване и следа от вода в двигателя.
        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

        Коментар


        • #5
          До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

          Добре де, на дизеловите охладителя на маслото има ли нещо общо с водата. Щото на бензиновите е отделно радиаторче което е пред големия на климатика. Аз затова като каза че ще запояваш охладителя се сетих за този на автоматика който е във радиатора на водата.
          Докато не бутне вода в маслото не е страшно. Най-много после да се отбаеш от чистене на охладителната система.
          Налягането на маслото как е.

          Коментар


          • #6
            До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

            От каране на антики съм се повредил и погледа ми през две минути минава,температура,заряден ток,налягане,маслото под 4 не е падало,там си му е нормалното ниво.Незнам,утре ще свалят охладителят,да го надуят от там ще тръгнем,смахната работа.
            На мен лично ми е много интересно как по височините след царското село Баня към Пловдив не ми направи и намек да стигне 90 градуса,стоеше си на една дебелина на стрелката под 90,както си е нормаално.
            В този ред на мисли,дайте идеи как се чисти водната магистрала от масло ?
            TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
            Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
            Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
            Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

            Коментар


            • #7
              До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

              Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
              От каране на антики съм се повредил и погледа ми през две минути минава,температура,заряден ток,налягане,маслото под 4 не е падало,там си му е нормалното ниво.Незнам,утре ще свалят охладителят,да го надуят от там ще тръгнем,смахната работа.
              На мен лично ми е много интересно как по височините след царското село Баня към Пловдив не ми направи и намек да стигне 90 градуса,стоеше си на една дебелина на стрелката под 90,както си е нормаално.
              В този ред на мисли,дайте идеи как се чисти водната магистрала от масло ?
              Сипваш вода -загрява-изхвърляш 2-3 пъти и врялата вода ще си свърши работата .

              Коментар


              • #8
                До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

                Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                В този ред на мисли,дайте идеи как се чисти водната магистрала от масло ?
                И аз имах проблем с масло в охладителната течност (прегоряла гарнитура на Рено-то 2.1). При мен изчистването го правиха с вода, смесена с обезмаслител (продава се в магазините за домашни препарати) - наливаха цялата система, пускаха да работи двигателя, след това изливаха. И така - няколко пъти, докато вече спряха да плуват маслени петънца и вече не се отлага масло по разширителния съд и капачката му.
                proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                Коментар


                • #9
                  До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

                  Чувал съм за нафта вместо вода ? и се източва ?
                  TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                  Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                  Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                  Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

                    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                    Чувал съм за нафта вместо вода ? и се източва ?
                    А, дори и да стане (не че го препоръчвам), после мазната нафта, с какво ще я изчистиш?
                    proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                    NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                    Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дочаках по серииозен ремонт и на моят 3.1

                      Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                      Чувал съм за нафта вместо вода ? и се източва ?
                      Никакви нафти обермаслители, разредители и тем подобни. Ще прецакаш всичко.
                      Махаш термостата, откачаш един маркуч и надуваш с вода, за предпочитане топла от бойлера.
                      После пълниш вода и добавка за почистване (има ги по бензиностанциите) и караш. Точиш и пак пълниш същото. Така няколко пъти докато стане сълза.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дочаках по-сериозен ремонт и на моя Гранд Чероки 3.1

                        ОК разбрах,дано се окаже това което си мисля,да е издал багажа масленният радиатор,поне да неотваряме двигателя.Утре вечер ще споделя какво е положението.

                        И вземете малко гласувайте де,да стане шоу,да видим кой ще познае анкетата.

                        p.s.много ми е любопитно следното,за да вкарва вода в маслото трябва да прегори магистрала която се стича към картера и е с по ниско налягане от 1 атмосфера на водната система.А за да ми вкарва масло във водата,значи или е пробила масленна магистрала, която под налягане от 4 атмосфери маже коляновият вал,обаче тя е метална и ми се струва адски уникално да пробие или както казах е пробил масленният охладител.Явно е една от разновидностите на вторият случай,но нито за секунда налягането на маслото не ми е паднало под 4 атмосфери.При наливането събра 4 литра масло,и пак взе да го изхвърля,през компенсационното казанче.Чудя се откъде и как е компенсирало липсата на масло и ми е поддържало нормалното налягане и го поддържа и сега ?????
                        Дали някой колега се е сблъсквал с подобен проблем ?
                        Последно редактирано от Стефан ERA; 22-09-08, 21:03.
                        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дочаках по-сериозен ремонт и на моя Гранд Чероки 3.1

                          Брех, беля..

                          В колко часа беше през Беклемето? - аз го минавах днес точно по обед...

                          не съм те настигнал..

                          дано се реши проблема безболезнено

                          за гарнитурка си мисля, де

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дочаках по-сериозен ремонт и на моя Гранд Чероки 3.1

                            Мисля че е маслоохладителя.Моя го сменях.А водата е пречистих с няколко смени с топла вода и веро всичко друго раззяжда уплатненията.така мисля де.УСПЕХ.
                            Mitsubishi Outlander

                            Коментар


                            • #15
                              До: Дочаках по-сериозен ремонт и на моя Гранд Чероки 3.1

                              Водно масленният охладител е здрав, утре се свалят главите да видим поразиите...
                              TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                              Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                              Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                              Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X