Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диагонална щанга на задния мост - Вранглер YJ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диагонална щанга на задния мост - Вранглер YJ.

    Скандалджийката ми пораства в момента с над 5 инча.
    Елипсовидния отвор в ушите на моста, за захващане на диагоналната щанга, се оказа късичък, в резултат на което, задния мост се измести с 20-30 мм в дясно...
    Въпросът ми е, да заварявам ли допълнителни планки с елипсовидни отвори към ушите, или просто да пратя диагоналната щанга на задния мост за скраб?
    Последно редактирано от giorgio; 01-09-08, 18:49.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

  • #2
    До: Диагонална щанга на задния мост.

    Ти избираш .....
    Възможни са и двата варианта ....
    Знаеш и какви ще са последствията ...
    Само ти си знаеш, какво искаш от нея ... роккроулер или ралиджийка ..
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: Диагонална щанга на задния мост.

      До стотина километра няма да ти трябва щангата.даже и предната.

      Коментар


      • #4
        До: Диагонална щанга на задния мост.

        За стабилизиращата, ясно... там решения много... примерно: откачи-закачи...
        Май ще мина на вариант, проба...

        П.П. Днес, в разговор със Стефан, за стопове от светодиоди, стигнах до извода, че многото знания пречат... Май и въпросът със диагоналната щанга стои по същия начин...
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • #5
          До: Диагонална щанга на задния мост.

          Незнам кое е "скандалджийката". На CJ-я е без! Отзад по докуметация е само, задния мост, ресьорите и амовете. Моя 25г.така е бил пътна помощ в Щвейцария и 5г. чака реставрация тук
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: Диагонална щанга на задния мост.

            Предполагам знаеш, че американците масово я махат. По принцип на джип с ресори е излишна. Най-добре я вържи, покарай малко и ако се чустваш нестабилен мисли за слагането обратно.
            По интернет съм виждал, че за прените има планки които с болтове се завиват към тази на моста, самоче са по дълги и щангата пак идва в нормално положение. Колко по дълга трябва да бъде незнам, можеби токова колкото е лифта.
            Успех!
            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

            Коментар


            • #7
              До: Диагонална щанга на задния мост.

              Предните междинни щанги, свързващи реактивната с моста, са според лифта, защото за да работи правилно, раменете и трябва да са близко до хоризонтални... за тях решенията са няколко... Имам удължени, за 4 инчов лифт, но той се оказа 5.5... Вероятно ще си направя нови, като вместо болтове, ще ползвам щифтове, за бързо откачане...
              Диагоналната обаче, или трябва да се удължи (което е технически правилното решение, ако трябва да остане), или да се заварят нови уши с елипсовидни отвори на моста (всъщност, могат да се отрежат и презаварят старите), или просто да се изхвърли... това последното май ще се случи утре с моята...
              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

              Коментар


              • #8
                До: Диагонална щанга на задния мост.

                Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                ... или трябва да се удължи (което е технически правилното решение, ако трябва да остане), или да се заварят нови уши с елипсовидни отвори на моста (всъщност, могат да се отрежат и презаварят старите), или просто да се изхвърли... това последното май ще се случи утре с моята...
                Ако се удължи няма ли при по-силно натоварване и сгъване в окачването да предизвика противоположно странично изместване? Без да имам опит с подобно окачване май е по-добре без

                Коментар


                • #9
                  До: Диагонална щанга на задния мост.

                  Малко трудно се ориентирам. Междинни, диагонални - не ги знам.
                  Щангата която държи моста да не се мърда на страни е напречна. При повечето ресьорни окачвания липсва. Решенията за нея при лифт са две.
                  1. Слага се по-дълга щанга. Така става по-здраво. Недостатък е че при движение на горе моста се измества и в страни защото щангата е наклонена. Задължително е по-дългата щанга да е и доста по здрава.
                  2. Слага се планка която премества долното ухо нагоре(или горното надолу) с толкова инча колкото е лифта. Недостатък е че ухото започва да работи като рамо и от там сглобката става по-слаба. Ако се направи кадърно, проблем със здравината няма.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Диагонална щанга на задния мост.

                    Да си допиша че трябваше да спра. Ресьора в центъра има един много здрав нит. На преждеспоменатия прадядо (CJ) на вранглерите (реших че Скандалджийката е такъв) този нит влиза в планката която е между моста и ресьора. На CJ-я тази планка е заварена (заводски) за моста и така нуждата от напречна щанга отпада, нитовете ляв и десен (Ф около 12 ) работят на срязване и нищо неможе да придвижи моста ляво/дясно. Ако по маркетингови (или други) съображения на Вранглера тези планки не са заварени това обяснява наличието на щанга, да не се разчита само на силите на триене да държат моста центриран, НО си зависи от карането какво ще избереш
                    П.С. Писал съм с КИНЕКС. Ако не разбираш ще трябва да рзглобя част от моста и да снимам, но в този случай заварката е +
                    Последно редактирано от дядо владо; 01-09-08, 20:59.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #11
                      До: Диагонална щанга на задния мост.

                      Забелязал съм, че при ресорните окачвания, там, където няма напречна щанга листовете на пакета на ресора са по-широки. По този начин се намалява еластичността настрани. А тя си е опасна при високи скорости в завой, особено пък ако пакетът листове е "изтумбен" с цел повдигане.
                      Напречната щанга, особено при по-голям ход на моста го кара да се движи по радиус с център точката на захващане към рамата. Това изместване сигурно също се усеща, но с него се свиква, докато без него трябва да очакваш изненади.
                      Аз бих я оставил, но ако окъсее и не може, бих я заменил с два силно наклонени напречно към средата на рамата амортисьора.
                      Просто си разсъждавам на клавиатура, може и да не съм прав.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Диагонална щанга на задния мост.

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        ...Аз бих я оставил, но ако окъсее и не може, бих я заменил с два силно наклонени напречно към средата на рамата амортисьора...
                        Много добра идея... може би, ще трябват не малко опити, докато се направят да работят добре в синхрон с щатните, или да се изхвърлят щатните, за сметка на по-твърди диагонални... Срува си да се опита...
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Диагонална щанга на задния мост.

                          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                          Много добра идея... може би, ще трябват не малко опити, докато се направят да работят добре в синхрон с щатните, или да се изхвърлят щатните, за сметка на по-твърди диагонални... Срува си да се опита...
                          А може да си останат и тези и яко твърди за напречните движеня. Имам няколко под ръка, които май няма да ползвам скоро

                          Коментар


                          • #14
                            До: Диагонална щанга на задния мост.

                            Много добра идея... може би, ще трябват не малко опити, докато се направят да работят добре в синхрон с щатните, или да се изхвърлят щатните, за сметка на по-твърди диагонални... Срува си да се опита...
                            Изобщо не се вкарвай в такива филми. Пробвай първо без нея, сигурен съм че няма да усетиш разлика и ще я изхвърлиш, но пък ако усетиш нуждата от нея решението е каквото ти казах аз и Пламен в т.2.
                            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Диагонална щанга на задния мост - Вранглер YJ.

                              Днес, след близо половинчасов разговор с Димата (Quadra), реших да прекратя частично войната с щангите... След близнаците, той беше поредния авторитет, който окончателно ме разубеди да правя "ядрени" опити, т.е. да карам без панхардите...
                              Остава открит фронтът със стабилизиращата, ще я правя разкачаща се.
                              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X