Здравейте колеги!
Вчера се прибрах от морето(за съжаление), но с аварии. На Калофер двигателя на джипа ( Jeep Cherokee 2.5Tdi ) изгасна изведнъж. Спрях и опитах да запаля, при което на стартер двигателя работи, но когато върна ключа изгасваше. След "аборти по телефона"
от приятел се оказа, че клапанът/ вентилът на горивната помпа не работи. Прекарах една жица от плюса на акумулатора директно към вентила та успях все пак да се прибера до София с много бръмчене и облаци пушек зад мене. Става дума за
Fuel Shutdown Solenoid, според ръководството. Двигателят спрях, като отрязах кабела, инъче не става. Двигателят тракаше яко. Дано да е без последствия. Не можех да следя приборите тъй като не работеха.
Днес ми казаха да сменя този клапан и ако не стане после ще мислим. Само, че сутринта ме изненада паднал акумулатор
От умората и бързането съм оставил отрязаната жица без изолация и се е допряла до нещо метално. Запалих веднъж и отидох до кафето, колата още си е там
. Даже и с кабели не можахме да я запалим.
Да ви питам трябва ли да знам нещо конкретно преди да си купя зарядно за акумулатор? Гледах едни в практикер за 50 лв, но не съм взимал ...?? Акумулаторът е Exide Extra 75 Ah, 800 A , на една година е. Индикаторът му е черен, което значи, че трябва да се презареди.
Какво става с компютъра, когато се откачи акумулатора? Има ли възможност да има проблем с него?
Мерси за идеите и предложенията предварително
П.П: Знаех си, че трябваше да си стоя на морето...
Вчера се прибрах от морето(за съжаление), но с аварии. На Калофер двигателя на джипа ( Jeep Cherokee 2.5Tdi ) изгасна изведнъж. Спрях и опитах да запаля, при което на стартер двигателя работи, но когато върна ключа изгасваше. След "аборти по телефона"

Fuel Shutdown Solenoid, според ръководството. Двигателят спрях, като отрязах кабела, инъче не става. Двигателят тракаше яко. Дано да е без последствия. Не можех да следя приборите тъй като не работеха.
Днес ми казаха да сменя този клапан и ако не стане после ще мислим. Само, че сутринта ме изненада паднал акумулатор


Да ви питам трябва ли да знам нещо конкретно преди да си купя зарядно за акумулатор? Гледах едни в практикер за 50 лв, но не съм взимал ...?? Акумулаторът е Exide Extra 75 Ah, 800 A , на една година е. Индикаторът му е черен, което значи, че трябва да се презареди.
Какво става с компютъра, когато се откачи акумулатора? Има ли възможност да има проблем с него?
Мерси за идеите и предложенията предварително
П.П: Знаех си, че трябваше да си стоя на морето...

Коментар