Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

    Аха. Магьосници.
    Изобщо не искам да чувам какво предлагали Руснаците.
    Значи добре че питах. Щото ако някой беше направил като теб, без да знае че отпред си с пружини от Чероки резултата щеше да е друг.

    Коментар


    • #17
      До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

      сигурно
      руснаците са го писали за хора като мен, дето не им стигат стотинките... то с пари всеки знае
      само пак казвам, че между новите пружините от Черокито и старите на Гранда нямаше разлика във височината.......

      аз изрично съм написал че не разбирам и нямам намерение да завършвам МЕИ-то за да си вдигна джипката с 5 санта - по стара българска традиция, приспособих каквото можах..останалото го купих от реномиран производител и отидох в сервиз да ми го сменят.......

      ако не иска да рискува, да си вземе и задните пружини оригинални (само около 600лв. са)

      ако някой иска да експериментира, двете омекнали предни пружини от Гранда ми стоят в мазето
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #18
        До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

        На някои места по света казват do it right, do it once. Още една идея - предните пружини отзад, задните в багажника с една торба цимент, предни от полско фиатче.... абе щуротии. защо да ставам банален и да повтарям едно и също. Ако не се учите от собствените си грешки, то поне се учете от грешкита на другите. А руснаците.... ми много ги уважавам ама те са друга губерния. Определено не смятам че всичките им идеи са добри. Нека си тунинговат Уазовете, там са ненадминати.
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #19
          До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

          ейййй , изядохте ме с тези руснаци

          жалко, че Димата го отнемА.......щеше да ви каже той, да отричате така руския принос към развитието на американските уазики


          аз съм написал какво съм направил............като се появи проблем, ще го напиша и ще кажа: не слагайте предни пружини отзад, щото се счупИ еликвоси........

          ако има някой желание, може и сега да ми обясни по-простичко какво ще се счупи при този вариант и какво рискувам.......... да знам, да ги сменям с орижиналдъ докато е време
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #20
            До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

            Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
            ...Колега musovir, завършил си завършил ДВГ преди 20 години, когато образованието беше в пъти по-качествено от сегашното. Ако не друго, то поне разбираш за какво става дума...
            Да благодарение на качественото образование тогава, от обща култура и познания въоръжен с челник и китайско гидоре и 2 звезди успях да си развия хидравликата, да си натегна ремъка да тръгна и след като се откачи повторно да легна отдолу и да спра да се занимавам с глупости, защото установих, че ми се е скъсала демпферната шайба на коляновия вал. Моя племенник завършил същото училище 15 години след мен не знае какво е демпферна шайба и какво и е предназначението, нито как точно работи ДВГ и какво е ангренаж. Но иначе твърди че е роден състезател и горивото му е в кръвта, затова го изненадаха трамвай в подлез, линейка на булевард и един бус на паркинг...

            Относно идеята ми явно няма лесно решение, следователно понеже парите не ги рина с лопатата ще трябва да избера някой по-простичък вариант за промяна на окачването.
            И понеже тук макар да има много разбиращи, знаещи, можещи и препатили хора, признайте, че без да знаете конкретното състояние на автомобила ми трудно е да ми се помогне със съвет, а на мен ми е още по-трудно с преценката какво трябва да направя реално, а не на теория. Затова простичкият ми въпрос беше да ме насочите или някой колега знаещ и правил (знам че има такива във Варна), да хвърли едно око и да каже мнение.
            Ако автомобила не се караше основно от жена ми и семейно на дълъг път, сигурно бих го направил само за сериозен офроуд доколкото позволява модела и финансите ми. В случая обаче търся компромис, запазвайки асфалтовите му качества да е малко по-висок по земните пътища. Вероятно 2,5" подложки и нови амортисьори ще ми свършат работа, а може би не. Тогава ще трябва да продължавам на правилото проба-грешка. Не искам да откривам топлата вода. Просто търся възможно най-простата комбинация за добро решение за лифт и 31" гуми, както и компетентен съвет за съответния компромис.
            Май много се отвлякох в писане но съм сигурен, че много от грандовете са с 31" гуми и не са с оригинални лифтове за по 2-3 хил. $. Та затова и започнах темата. Не търся просто решение, а търся кой да ми огледа колата и да намерим компромисно решение. Ако имах 4-5 хил. свободни щях да си продам фокуса и да купя на кинекса джипката
            Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
            Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

            Коментар


            • #21
              До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

              Ти Кинекса го остави.Той е извратеняк

              Коментар


              • #22
                До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                Целите са:
                1. Да е по-висок за да може натоварен до дупка да не подпира из дупките по язовирите.
                2. Да се посегне малко и да не люлее много (както е в момента).
                3. Чисто визуално да придобие по-джипарски вид, че какъвто е клекнал сега, как да го докарам на 6 септември
                4. Окачването ми е за ремонт и като го ремонтирам предпочитам да го направя и по-висок.

                Ако бях от разбиращите бих си направил всички сметки и ремонти сам (за съжаление съм само теоретик - преди 20 години съм завършил ДВГ). Предпочитам специалист да ми погледне машината, да прецени моментното и състояние и според нужния ремонт да предложи варианти за лифт.
                Това за люлеенето има едно единствено решение - слагаш яки амортесьори и забравяш. Разбира се започва да вози и по-твърдо, но е много по стабилно и клатене вече няма.

                Относно опирането на гумите имаш 2 вариянта - сменяш долните носачи с такива от WJ - те са с една кривка там дето опира и заспива. Втори вариянт, който избрах аз, фланци. Сега е ОК, но при мен лифта е 3.5'' и се налагаше малко да ги изнеса. При теб и двата вариянта ще са ОК.
                ZJ'96 5.2

                Коментар


                • #23
                  До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                  Горе долу съм се прицелил в подложки 2", нови амортисьори и долни носачи от WJ.
                  При този подбор носачите от WJ кой модел трябва да са, трябва ли да се пипа нещо по окачването или си пасват идеално.
                  Амортисьорите за семейна кола, какви са за предпочитане - като действие и марка?

                  Колебая се да сменям ли и пружините?
                  Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                  Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                  ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                  Коментар


                  • #24
                    До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                    Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                    Горе долу съм се прицелил в подложки 2", нови амортисьори и долни носачи от WJ.
                    При този подбор носачите от WJ кой модел трябва да са, трябва ли да се пипа нещо по окачването или си пасват идеално.
                    Амортисьорите за семейна кола, какви са за предпочитане - като действие и марка?

                    Колебая се да сменям ли и пружините?
                    Явно си послушал Митко, и си започнал да си пишеш домашното.
                    При конкретни въпроси ще има и конкретни отговори. Така че питай преди да правиш нещо а не след това. Тогава обикновено е късно.
                    2" подложки - става.
                    Не ми се пише сега защо как и какво, но продължавам да твърдя че ако трябва да се запази пътното поведение на заводското окачване, без да се търси по-голяма товароносимост, с подложки резултата е отличен.

                    Носачи от WJ - не става.
                    Дори да можеш да ги вкараш, а то вкарването става с много голям чук, резултата ще е че гумата ще опира в рамата и в стабилизиращата щанга. Освен това носачите от WJ са с много меки тампони и моста започва да се върти на кастор. С три сантиметра фланци няма да опират а така ще подобриш и стабилността.

                    Амортисьорите са Про комп МХ6. Не са от най-дълговечните, но имат корекции и могат много добре да противодействат на люлеенето без да се налага да слагаш усилени стабилизиращи щанги. Не знам обаче точно кой размер, а това е много важно защото на ZJ заводските амортисьори са с къс резервоар, а при 2" лифт не можеш да сложиш по-дълги от 2-3см в сгънато положение от заводските. Разбира се толкова (2-3см) трябва да подложиш и на бъмп стоповете, иначе ще строшиш амортисьорите преди да си се усетил.

                    Питаи Кевин.
                    http://www.kevinsoffroad.com/zj/zj_20kit.html

                    Коментар


                    • #25
                      До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      ....

                      Носачи от WJ - не става.
                      Дори да можеш да ги вкараш, а то вкарването става с много голям чук, резултата ще е че гумата ще опира в рамата и в стабилизиращата щанга. Освен това носачите от WJ са с много меки тампони и моста започва да се върти на кастор. С три сантиметра фланци няма да опират а така ще подобриш и стабилността.
                      Аз съм с 31'' и не опират другаде освен в долните носачи. Не опират в стабилизиращата. Не съм пробвал лично от WJ, видял съм го тук:
                      http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee...ifting/LCA.htm

                      Относно фланците и аз мисля, че е по-доброто решение и затова аз лично съм го предпочел.
                      ZJ'96 5.2

                      Коментар


                      • #26
                        До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                        Така, да се върна на темата. След известна доза размишления и калкулации прецених че ще правя нещата постепенно, може и да е за добро.
                        Коригирай те ме при грешка за следните ми действия:
                        1. Сменям долните носачите със същите (точковани са тук там и опират в железата).
                        2. Сменям амортисьори със същия размер.
                        3. Слагам 2" подложки
                        4. Сменям гумите с по-рошави но запазвам размера (235/75/15) - евентуално да се кача на 245/75/15, опасявам се че 31" може да ми спънат малко мотора и да загубя динамика.
                        5. Ако гумите продължат да трият в новите носачи ще мисля за фланци.

                        Мисля си, че на първо време това ще подобри возията. А за следващото лято може да помисля и за нещо по-така или ще си продам фокуса и ще си взема още една джипка която да си я стягам леко по-леко за сериозна кал да се кефя.
                        Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                        Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                        ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                        Коментар


                        • #27
                          До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                          Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение

                          Мисля си, че на първо време това ще подобри возията. А за следващото лято може да помисля и за нещо по-така или ще си продам фокуса и ще си взема още една джипка която да си я стягам леко по-леко за сериозна кал да се кефя.
                          Нямам представа каква ти е возията в момента, но ако го направиш това всичкото което си описал без да сложиш фланци, заводската ще се влоши, защото ще започне да люлее. Леко. Това при условие че амортисьорите са не само със заводския размер, а и със заводската твърдост.
                          4.0i има достатъчно сила да върти 31", без да е нужно да се променя предавателното число на диференциалите. При мен не опираха и без лифт, ама както казват знаещите - всички джипки са различни.

                          Джантите са 16х7J с ЕТ+48 плюс 3см фланци с гуми 275/70/16 и имаше още по 3см отвсякъде докато опре. Не съм откачал стабилизиращите щанги. Предполагам че ако са откачени ще опира някъде горе.










                          Последно редактирано от kinex; 25-07-08, 08:10.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                            Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                            опасявам се че 31" може да ми спънат малко мотора и да загубя динамика.
                            Не се излагай. Фронтерата ми е с 2.0 мотор и 115 коня и няма никаква разлика в динамиката. Витарите и Самураите пък са още по импотентни пък също въртят 31"-ци. Черока няма да ги усети гаранция.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              ...Джантите са 16х7J с ЕТ+48 плюс 3см фланци с гуми 275/70/16 и имаше още по 3см отвсякъде докато опре. Не съм откачал стабилизиращите щанги. Предполагам че ако са откачени ще опира някъде горе.

                              И тези 3 см ме притесняват - когато е натоварена догоре и карам из орането ще има да блъска и да подпира. Затова може би все пак по-ниска гума.

                              Явно ще трявба да питам ivotosоd за 3 см фланци. Ще потърся препоръчаните от теб амортисьори дано намеря.
                              Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                              Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                              ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                              Коментар


                              • #30
                                До: Къде да направя лифт на Гранд Чероки?

                                Казах без лифт че съм ги карал. И не може да опира защото колкото и да е натоварена и колкото и да блъска,при заводско окачване, след четири сантиметра моста се спира в бъмп стопа и няма къде да ходи по-нагоре.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X