Карах го 2-3 седмици колкото да се пристрастя и се почна с проблемите:
1. CD чейнджъра ту работи ту не работи - бял кахър.
2. След смяна на семеринг на водна помпа, протече и спукан маркуч - смених го и изчистих капачката на разширителният съд - по нея имаше топка гъста лепкава каша - ръжда.
Измих двигателя за да се вижда от къде тече ръжда.
Сега губи 2 литра ВОДА за 100-150 км., по някога 300км. без да загуби и капка. Двигателя е чист. Според 2-ма майстори гарнитура или спукана/и глава/и (твърди макучи и кипене в разширителният съд...).
Преди да закарам ГРАНД-а на последният похвален майстор, който само такива ДЖИПОВЕ ремонтира ( сервиз зад Балкан стар, който се е преместил на ул.Кукуш) проверих водата - намаляла с 1 литър но видимо от капачката на разширителния съд е текло. Според последният майстор е за смяна виско муфата - от там вдига и над нормалната температура и налягане ( 100 градуса не е стигало ) и изхвъля вода през капачката на разширителният съд, която явно е за смяна след антифриз и промивка.
За начало предстои промивка с чиста вода и смяна с антифриз + нова капачка.
Има ли начин да се блокира виско муфата да духа постоянно и температурата да се регулира от термостата - макар и временно решение, докато се установи проблема с течовете?
3. Омазнена "умна дюза"
4. Напукан ремък
1. CD чейнджъра ту работи ту не работи - бял кахър.
2. След смяна на семеринг на водна помпа, протече и спукан маркуч - смених го и изчистих капачката на разширителният съд - по нея имаше топка гъста лепкава каша - ръжда.
Измих двигателя за да се вижда от къде тече ръжда.
Сега губи 2 литра ВОДА за 100-150 км., по някога 300км. без да загуби и капка. Двигателя е чист. Според 2-ма майстори гарнитура или спукана/и глава/и (твърди макучи и кипене в разширителният съд...).
Преди да закарам ГРАНД-а на последният похвален майстор, който само такива ДЖИПОВЕ ремонтира ( сервиз зад Балкан стар, който се е преместил на ул.Кукуш) проверих водата - намаляла с 1 литър но видимо от капачката на разширителния съд е текло. Според последният майстор е за смяна виско муфата - от там вдига и над нормалната температура и налягане ( 100 градуса не е стигало ) и изхвъля вода през капачката на разширителният съд, която явно е за смяна след антифриз и промивка.
За начало предстои промивка с чиста вода и смяна с антифриз + нова капачка.
Има ли начин да се блокира виско муфата да духа постоянно и температурата да се регулира от термостата - макар и временно решение, докато се установи проблема с течовете?
3. Омазнена "умна дюза"
4. Напукан ремък
Коментар