Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко проблема с новия ми ГРАНД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко проблема с новия ми ГРАНД

    Карах го 2-3 седмици колкото да се пристрастя и се почна с проблемите:

    1. CD чейнджъра ту работи ту не работи - бял кахър.
    2. След смяна на семеринг на водна помпа, протече и спукан маркуч - смених го и изчистих капачката на разширителният съд - по нея имаше топка гъста лепкава каша - ръжда.
    Измих двигателя за да се вижда от къде тече ръжда.
    Сега губи 2 литра ВОДА за 100-150 км., по някога 300км. без да загуби и капка. Двигателя е чист. Според 2-ма майстори гарнитура или спукана/и глава/и (твърди макучи и кипене в разширителният съд...).
    Преди да закарам ГРАНД-а на последният похвален майстор, който само такива ДЖИПОВЕ ремонтира ( сервиз зад Балкан стар, който се е преместил на ул.Кукуш) проверих водата - намаляла с 1 литър но видимо от капачката на разширителния съд е текло. Според последният майстор е за смяна виско муфата - от там вдига и над нормалната температура и налягане ( 100 градуса не е стигало ) и изхвъля вода през капачката на разширителният съд, която явно е за смяна след антифриз и промивка.
    За начало предстои промивка с чиста вода и смяна с антифриз + нова капачка.
    Има ли начин да се блокира виско муфата да духа постоянно и температурата да се регулира от термостата - макар и временно решение, докато се установи проблема с течовете?
    3. Омазнена "умна дюза"
    4. Напукан ремък

  • #2
    До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

    Първоначално публикуван от fvr Преглед на мнение
    Карах го 2-3 седмици колкото да се пристрастя и се почна с проблемите:

    1. CD чейнджъра ту работи ту не работи - бял кахър.
    2. След смяна на семеринг на водна помпа, протече и спукан маркуч - смених го и изчистих капачката на разширителният съд - по нея имаше топка гъста лепкава каша - ръжда.
    Измих двигателя за да се вижда от къде тече ръжда.
    Сега губи 2 литра ВОДА за 100-150 км., по някога 300км. без да загуби и капка. Двигателя е чист. Според 2-ма майстори гарнитура или спукана/и глава/и (твърди макучи и кипене в разширителният съд...).
    Преди да закарам ГРАНД-а на последният похвален майстор, който само такива ДЖИПОВЕ ремонтира ( сервиз зад Балкан стар, който се е преместил на ул.Кукуш) проверих водата - намаляла с 1 литър но видимо от капачката на разширителния съд е текло. Според последният майстор е за смяна виско муфата - от там вдига и над нормалната температура и налягане ( 100 градуса не е стигало ) и изхвъля вода през капачката на разширителният съд, която явно е за смяна след антифриз и промивка.
    За начало предстои промивка с чиста вода и смяна с антифриз + нова капачка.
    Има ли начин да се блокира виско муфата да духа постоянно и температурата да се регулира от термостата - макар и временно решение, докато се установи проблема с течовете?
    3. Омазнена "умна дюза"
    4. Напукан ремък
    Минал съм по този път.
    Ще ти е полезно да прочетеш това:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30191

    Дошло му е времето да се обслужва и ремонтира. Поне ремонта е доста по-евтин от варианта с мерцедесовия двигател.
    Намирай печен майстор и действай!
    Ако имаш въпроси - питай / конкретни неща/.

    П.П. Слагай САМО оригинални чорби и чаркове!!! Американеца не търпи заместители!! - за да не те боли главата УСПЕХ!!
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • #3
      До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

      Конкретно
      Има ли начин да се блокира виско муфата да духа постоянно и температурата да се регулира от термостата - макар и временно решение?

      Коментар


      • #4
        До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

        Първоначално публикуван от fvr Преглед на мнение
        Конкретно
        Има ли начин да се блокира виско муфата да духа постоянно и температурата да се регулира от термостата - макар и временно решение?
        да има.това упражнение ще го правя и аз сега в понеделник ! вгледаи се в начина на захващане на вискомуфата и си избери вариант. почти същите ( на параметри са еднакви (за 2,1 тди) ) са на BMW . А наи доброто е да се направи постоянно зацепване на перката за обдухване. минусът е по бавното достигане на работната температура.
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар


        • #5
          До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

          Ако термостата работи не би трябвало да има разлика във времето за достигане на работна температура.
          По какъв начин може да се зацепи постоянно?

          Коментар


          • #6
            До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

            Първоначално публикуван от fvr Преглед на мнение
            Ако термостата работи не би трябвало да има разлика във времето за достигане на работна температура.
            По какъв начин може да се зацепи постоянно?
            По този въпрос е писано във форума- иска търсене.
            Зацепването може да стане , като зе напълни със силикон или механично .
            Последствията са:
            - свирене на ремъка /натоварване/ при палене.
            - Як постоянен шум /от перката/, при работещ двигател.
            ________________________________________________________________________________________
            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

            Коментар


            • #7
              До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

              Ще пробвам. Благодаря.

              Коментар


              • #8
                До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

                Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                По този въпрос е писано във форума- иска търсене.
                Зацепването може да стане , като зе напълни със силикон или механично .
                Последствията са:
                - свирене на ремъка /натоварване/ при палене.
                - Як постоянен шум /от перката/, при работещ двигател.
                -повече гори и по малко върви
                на сушата и град помага

                Коментар


                • #9
                  До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

                  Защо да гори повече и да върви по-малко. Термостата затваря малкият кръг и не би трябвало да студен двигателя - това ще се види веднага.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

                    Първоначално публикуван от fvr Преглед на мнение
                    Конкретно
                    Има ли начин да се блокира виско муфата да духа постоянно и температурата да се регулира от термостата - макар и временно решение?
                    Имам блокирана вискомуфа,ако искаш да ти я дам,ефекта е ужасен,след една седмица ще я свалиш сам. При потегляне и каране над 2000 оборота,все едно излита една ескадрила изтребители,фучи ужасно и всички се разбягват от улицата,отсвен това,адски натоварва ремъка ,ролките и обтегачите,особенно при промяна на оборотите,вероятно ще ги сменяш,ако караш със зацепена муфа,на всеки 2000 км примерно.Според мен не е решение на въпроса !

                    п.с. иначе самото блокиране на муфата е загуба на време,аз за 30 лева дадох на стругар да направи фланец по нейните размери на който да се закрепи перката и да не е толкова тежка,пак същият ефект.В началото имах същите проблеми,като твоите.Смених виско муфа,термостат,капачка на казанчето,всички гумени съединения,водна помпа,две промивки на радиатора,поне три смяни на антифриза докато се избистри от наносите и вече година време и 20 000 км,не съм имал никакви ядове с температурата .
                    TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                    Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                    Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                    Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                    Коментар


                    • #11
                      До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

                      Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                      Имам блокирана вискомуфа,ако искаш да ти я дам,ефекта е ужасен,след една седмица ще я свалиш сам. При потегляне и каране над 2000 оборота,все едно излита една ескадрила изтребители,фучи ужасно и всички се разбягват от улицата,отсвен това,адски натоварва ремъка ,ролките и обтегачите,особенно при промяна на оборотите,вероятно ще ги сменяш,ако караш със зацепена муфа,на всеки 2000 км примерно.Според мен не е решение на въпроса !

                      п.с. иначе самото блокиране на муфата е загуба на време,аз за 30 лева дадох на стругар да направи фланец по нейните размери на който да се закрепи перката и да не е толкова тежка,пак същият ефект.В началото имах същите проблеми,като твоите.Смених виско муфа,термостат,капачка на казанчето,всички гумени съединения,водна помпа,две промивки на радиатора,поне три смяни на антифриза докато се избистри от наносите и вече година време и 20 000 км,не съм имал никакви ядове с температурата .
                      Силно препоръчително е да следвате съветите на Стефан, защото в противен случай ще видите и "тъмната" страна на този мотор.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

                        Този отговор чаках.
                        Днес сменям капачката на разширителният съд, вискомуфата и водата с антифриз след промивка.
                        В неделя анализ на газовете в охладителната с-ма при познати.

                        В Балкан стар искат по 48лв.на час за диагностика - газ анализа траел 3 часа.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

                          Първоначално публикуван от fvr Преглед на мнение
                          Този отговор чаках.
                          Днес сменям капачката на разширителният съд, вискомуфата и водата с антифриз след промивка.
                          В неделя анализ на газовете в охладителната с-ма при познати.

                          В Балкан стар искат по 48лв.на час за диагностика - газ анализа траел 3 часа.
                          В БС припарвай само в краен случай,от опит мога да ти кажа следното,плати си да ти монтират само вискомуфата при тях,защото е 600 лева и може да изгърмиш с гаранцията,аз като поръчвах моята дойде за две седмици по техни думи от франция и неработеше,обаче си я слагах сам,та се наложи да си платя и при тях диагностика и да се уверят,че неработи и пак поръчваха нова и при тях ми я монтираха.При вискомуфите даже и нови има един проблем,при транспортирането и особенно ако са стояли дълго време на склад,маслото се стича в единия край и от стоенето си променя вискозитета и неработи,като бие само ексцентрично.Дано имаш късмет.
                          TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                          Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                          Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                          Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                          Коментар


                          • #14
                            До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

                            БС само справки по телефона за сега - от година чета този форум.
                            В Скорпион 13 - 217лв. за вискомуфата.
                            Как да я позная дали е читава в магазина или после разчитам на гаранцията?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Няколко проблема с новият ми ГРАНД

                              Неможеш да разбереш докато непоработи.
                              TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                              Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                              Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                              Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X