Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От part-time към full-time 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От part-time към full-time 4x4

    попаднах на тази страничка и много се впечатлих

    http://www.weatherlover1.com/jeep/242.htm

    Излиза , че трябва само да намеря 242 раздатка от XJ (или от WJ, но има ли с ръчни?) горе долу да е мойта година е да е с ръчни скорости - примерно от 4,0 някое Чероки. Започвам да търся повече инфо , ако някой има готови идеи да не ги пази
    rides:
    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
    :arrow:2005 Yamaha YZ250
    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

  • #2
    До: От part-time към full-time 4x4

    Преди две години в Русия имаше три такива раздатки за продан, в България е небъдница.
    TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
    Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
    Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
    Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

    Коментар


    • #3
      До: От part-time към full-time 4x4

      Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
      Преди две години в Русия имаше три такива раздатки за продан, в България е небъдница.

      това не е добре , дали от Вранглер ще стане ? Такива по-лесно изпадат
      rides:
      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
      :arrow:2005 Yamaha YZ250
      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

      Коментар


      • #4
        До: От part-time към full-time 4x4

        Незнам някога на Вранглера да е слагана фултайм раздатка серийно. Лошото е,че това поколение джипове на които е монтирана,не са били никога много полулярни и е много трудно да откриеш такъв. Лично мнение ако имаш познат в щатите ще ти е почти единственното решение. Навремето и аз се бях навил на подобна замяна, в руския форум има доста изписано са шлиците и нагаждането на скоростите.

        п.с. сега се сетих,че Митко от Канада,той е и модератор на подфорума,вероятно ще ти даде добър съвет.
        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

        Коментар


        • #5
          До: От part-time към full-time 4x4

          единствения добър съвет за който се сещам вече е даден. мога само да добава че цената е тази която момчето от статията е дал - $400 - 500. съществен момент е броя на шлиците и там трябва да се внимава, щото инак става ... трудничко.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            До: От part-time към full-time 4x4

            така звучи приемливо , транспорт от там все ще се намери . Значи трябва да се свали контролно, нещо което не ми се искаше предвид идеалната работа , която си върши в момента .

            ще пробвам по номерата на раздатката да намеря инфо , каталози , в нета а-у , пък ако не стане ще я сваля . Трансплантацията не ми е спешна предвид малките гуми , които предвиждам да слагам (235-75-15)
            rides:
            :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
            :arrow:2005 Yamaha YZ250
            :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
            The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

            Коментар


            • #7
              До: От part-time към full-time 4x4

              Да пренарежеш шлиците тук на практика не можеш.

              Коментар


              • #8
                До: От part-time към full-time 4x4

                нямам и намерение , ще търся точния ориг брой шлици за да си пасне
                rides:
                :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                :arrow:2005 Yamaha YZ250
                :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                Коментар


                • #9
                  До: От part-time към full-time 4x4

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Да пренарежеш шлиците тук на практика не можеш.
                  Абе да ти кажа май може. Може да се пита в Kammarton. Вече няколко човека ми казват как успешно възстановявали дори изронени пиньон/корона. Имаше и тема във форума за възстановена корона на камион.

                  Хората разполагат и с материалите, и с машините, и спазват правилната технология.

                  И на мен не ми се вярваше, ама вече при няколко случая, част от които от хора, нямащи никакъв интерес да ме баламосват, започва да ми звучи правдоподобно.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    До: От part-time към full-time 4x4

                    нещата вървят към смяна на мотора с 4,0 , търся цяло Чероки с ръчни скорости за донор ... Чудя се от Вранглер YJ и от Гранда WJ дали пасват части и кои Сега съм с Крайслер заден мост
                    rides:
                    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                    :arrow:2005 Yamaha YZ250
                    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                    Коментар


                    • #11
                      До: От part-time към full-time 4x4

                      Двигател, скорости, раздатка би трябвало да са същите, по мостове може да има разлика в организация на окачването....
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #12
                        До: От part-time към full-time 4x4

                        Колегата постави въпрос: може ли да сложи 242 вместо 231 и не получи одговор ...за сега...

                        Коментар


                        • #13
                          До: От part-time към full-time 4x4

                          Първоначално публикуван от салко Преглед на мнение
                          Колегата постави въпрос: може ли да сложи 242 вместо 231 и не получи одговор ...за сега...

                          ако става дума за мен , перфектно разбрах Идва от комплект мотор + скорости + раздатка от някой донор . Иначе да намериш 242 с точния брой шлици за да стане вместо 231 явно е доста трудно (бялата лястовица май по-лесна)))))
                          rides:
                          :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                          :arrow:2005 Yamaha YZ250
                          :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                          The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                          Коментар


                          • #14
                            До: От part-time към full-time 4x4

                            Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                            ако става дума за мен , перфектно разбрах Идва от комплект мотор + скорости + раздатка от някой донор . Иначе да намериш 242 с точния брой шлици за да стане вместо 231 явно е доста трудно (бялата лястовица май по-лесна)))))
                            Защо се занимаваш с фантастики не те разбирам, бъди реалист, иди до острова гледай някой готин мач, вземи си едно XJ за стотина бели пари яхни го и си ела с ферибота през Италия и Гърция... ще си имаш 4 литра с готина РК и СК и гуми с джанти може да си вземеш за из път пак за стотинки....

                            Имам човек който за 250 бели пари урежда всичко отдалечено, ходи, гледа, прави документи и си разбира от нещата, от 30 години продава коли, местен, бял...

                            Тук няма да се занимаваш с тъпотии и бюрокращини, нали джипа ти е регистриран с 2,5 л мотор, нито данък нито друго те притеснява, караш и си свиркаш )
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар


                            • #15
                              До: От part-time към full-time 4x4

                              )) същото го замислям и аз)) само че не знам.. кое е по доброто ))
                              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                              ********************************
                              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                              Honda Shadow VLX 600 - 1999
                              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                              Влади

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X