Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един американец във форума

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Още един американец във форума

    Първоначално публикуван от sabchev73 Преглед на мнение
    Аз също незнам от какво е,но моя също "тресе" при пълен ляв-десен След като исправя всичко исчезва
    Същата работа
    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Извън темата:
    Ако в jeep forum-а напишеш че гранда е автомобил - получаваш автоматичен БАН.
    Извинявам се неумишлено или по-точно нодомислено
    Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
    Предния диф самоблокиращ ли е? /окомплектовката куадрадрайв ли ти е?/

    "2.При пълен завои - ляв,десен -цялата тресе " - Какво точно става?

    За раздатката слагай САМО американско масло от Балканстар : Mopar Transfer Case Fluid" (P/N 05016796AA). - никакви други!
    - маслото е специално и няма заместител!
    За задния диф може и Кастрол 75W140 GL5 - щом не ти е харесало 80W90 GL5
    Карай си го със здраве и не се бой.
    Ако стане нещо пиши във форума - тук има препатили участници и хора с много опит - на които може да се разчита!
    Нема се пуашиш!
    Прикачени файлове
    Mitsubishi Outlander

    Коментар


    • #17
      До: Още един американец във форума

      Първоначално публикуван от dino81 Преглед на мнение
      Ето и проблемите които изникнаха.
      1.След смяна на маслото на преден диф.при отнемане на газта почва да вие.Четох някаде за някаква добавка на лики моли дали ще помогне или даите някакав друг акъл.Забравих да пиша че ония мало---------умници от БС сложили 80W90- Mopar макар че им казах да сложат синтетиката.
      2.При пълен завои - ляв,десен -цялата тресе
      3.Предстои смяна на масла на заден диф. и раздатка
      За сега това и дано да не излиза друго
      Ако предният диф е без вари-лок (а той най-вероятно е без) маслото е точно 80W90 - Mopar. Та в случая "умниците" са постъпили правилно.
      Ако имаш първоначалната окоплектовка на автомобила (при покупка на нов автомобил получава нещо като паспорт може да се разбере какво има и какво няма в предния диф). Ако не - по ВИН-а точно в Балканстар получаваш най-правилната информация за оригиналната окомплектовка. В смисъл, че ако не е поръчково правено нещо нашите джипки идват без вари-лок отпред - Dana 30 диф (по-компетентните да ме поправят ако греша!)

      Коментар


      • #18
        До: Още един американец във форума

        Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
        Ако предният диф е без вари-лок (а той най-вероятно е без) маслото е точно 80W90 - Mopar. Та в случая "умниците" са постъпили правилно.
        Ако имаш първоначалната окоплектовка на автомобила (при покупка на нов автомобил получава нещо като паспорт може да се разбере какво има и какво няма в предния диф). Ако не - по ВИН-а точно в Балканстар получаваш най-правилната информация за оригиналната окомплектовка. В смисъл, че ако не е поръчково правено нещо нашите джипки идват без вари-лок отпред - Dana 30 диф (по-компетентните да ме поправят ако греша!)
        В случая мисля че си прав защото се заврях отдолу и на предния диф. имаше пластина закрепена с 2 болта на дифа и на нея пишеше точно 80W90.Така и сега кажете какво да го правя с това виене.
        Mitsubishi Outlander

        Коментар


        • #19
          До: Още един американец във форума

          Първоначално публикуван от dino81 Преглед на мнение
          В случая мисля че си прав защото се заврях отдолу и на предния диф. имаше пластина закрепена с 2 болта на дифа и на нея пишеше точно 80W90.Така и сега кажете какво да го правя с това виене.
          Слагай добавката. Ако се оправи - добре, ако не, карай така - нямаш май много опции, за съжаление.

          Не знам дали не може да се рециклира по някакъв начин дифът и дали някой го е правил.

          Коментар


          • #20
            До: Още един американец във форума

            Колега имах подобно виене на старият ми джип в задният диф, мисля че в някоя тема съм го описал точно,но по спомени му сложих добавка ХАДО/потърси из нета/ и след 1000 километра взе да утихва,като след 5000 км,не се чуваше нищо вече,така си го и продадох,без да ми направи проблем за 20 000 км.
            TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
            Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
            Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
            Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

            Коментар


            • #21
              До: Още един американец във форума

              Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
              Слагай добавката. Ако се оправи - добре, ако не, карай така - нямаш май много опции, за съжаление.

              Не знам дали не може да се рециклира по някакъв начин дифът и дали някой го е правил.
              Четири лагера се сменят. Два на пиньона и два на касетата. Обикновено се износват само двата на касетата и то точно защото маслото вътре е било 80/90 и е влезнала вода. С 75/140 този риск е по-малък защото е синтетично. Три пъти вече ми се откачат маркучите на удушниците. Ако не ги видя - бълбук, бълбук. На диференциалите на Куадра Трак-2 наистина има табелки с надпис 80W90, но с 75W140 мазането е по-добро.

              Коментар


              • #22
                До: Още един американец във форума

                Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                Колега имах подобно виене на старият ми джип в задният диф, мисля че в някоя тема съм го описал точно,но по спомени му сложих добавка ХАДО/потърси из нета/ и след 1000 километра взе да утихва,като след 5000 км,не се чуваше нищо вече,така си го и продадох,без да ми направи проблем за 20 000 км.
                Колега намерих из нета тая добавка ХАДО но на едното пише ,че е гел а на другото комплект има ли значение какво ще се вземе. И двете ги дават че стават.Благодаря предварително.
                Mitsubishi Outlander

                Коментар


                • #23
                  До: Още един американец във форума

                  А сигурно ли е че от дифа. Щото диференциалите не вият на завой.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Още един американец във форума

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    А сигурно ли е че от дифа. Щото диференциалите не вият на завой.
                    Не вие при завой а при отнемане на газта.Чува се от 120 до 40км. в по-голям диапазон не съм я пробвал.Като подам газ и изчезва, а на завой при пълен- десен , ляв тресе докато не започна да изправям,после се оправя.
                    Mitsubishi Outlander

                    Коментар


                    • #25
                      До: Още един американец във форума

                      Щом след смяната на маслото започваш да чуваш дифа значи преди това е имало добавка. Аз съм пробвал Liki Moli и STP - резултата е задоволителен.
                      За тресенето, така по описание, никой не може да ти каже от какво е.
                      Сложи в раздатката правилното масло и може да се оправи. Когато маслото е старо или различно от единственото раздатката блокира при по-малка разлика между оборотите на предния и задния мост. Това обикновено се случва при завой.
                      Също може да блокира на завой от по-малки(от 235/70-16) или различни гуми
                      Последно редактирано от kinex; 12-07-08, 09:13.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Още един американец във форума

                        Честито и от мен, много да те слуша и безаварийни километри с него.
                        ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                        Коментар


                        • #27
                          До: Още един американец във форума

                          Първоначално публикуван от bonevd Преглед на мнение
                          Честито и от мен, много да те слуша и безаварийни километри с него.
                          Благодаря на всички А някой има ли наблюдения върху този гел за редукторите - ХАДО.
                          Mitsubishi Outlander

                          Коментар


                          • #28
                            До: Още един американец във форума

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Щом след смяната на маслото започваш да чуваш дифа значи преди това е имало добавка. Аз съм пробвал Liki Moli и STP - резултата е задоволителен.
                            За тресенето, така по описание, никой не може да ти каже от какво е.
                            Сложи в раздатката правилното масло и може да се оправи. Когато маслото е старо или различно от единственото раздатката блокира при по-малка разлика между оборотите на предния и задния мост. Това обикновено се случва при завой.
                            Също може да блокира на завой от по-малки(от 235/70-16) или различни гуми
                            Днес смених маслото на раздатката и на АСК.Резултата-по-мазно включване на скоростите и спря да тресе на пълен - ляв , десен завой за което -огромни благодарности на kinex
                            Mitsubishi Outlander

                            Коментар


                            • #29
                              До: Още един американец във форума

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Щом след смяната на маслото започваш да чуваш дифа значи преди това е имало добавка. Аз съм пробвал Liki Moli и STP - резултата е задоволителен.
                              За тресенето, така по описание, никой не може да ти каже от какво е.
                              Сложи в раздатката правилното масло и може да се оправи. Когато маслото е старо или различно от единственото раздатката блокира при по-малка разлика между оборотите на предния и задния мост. Това обикновено се случва при завой.
                              Също може да блокира на завой от по-малки(от 235/70-16) или различни гуми
                              Забравих да пиша , че маслото от раздатката не беше каквото трябва, а някакво подобно на това като в АСК даже и цвета му беше червен.
                              Mitsubishi Outlander

                              Коментар


                              • #30
                                До: Още един американец във форума

                                Първоначално публикуван от dino81 Преглед на мнение
                                Днес смених маслото на раздатката и на АСК.Резултата-по-мазно включване на скоростите и спря да тресе на пълен - ляв , десен завой за което -огромни благодарности на kinex
                                ) сега остана Кинекс да почерпи )))))))))
                                понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                                ********************************
                                JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                                Honda Shadow VLX 600 - 1999
                                FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                                0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                                Влади

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X