Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип Вранглер 4,0 предимства и недостатъци .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Джип Вранглер 4,0 предимства и недостатъци .

    Откривам тази тема с цел да съм полезен на хора, който в момента се чудят какъв точно 4х4 да си вземат или имат някакъв за който се колебаят дали е техния джип.Един мой приятел сподели с мен че заставайки срещу автомобила той трябва да му нашепне твой съм, твой съм или с други думи да има привличане .Темата може и да се разрасне със други заглавия от рода на "уазка предимства и недостатъци" и други . Всеки може да напише нещо за неговото превозно средство. А сега по темата: Очудващо стабилно стой на пътя и извън него ,не усеща станичните наклони има много прецизен волан лесно въртящ се. Много друса . /ресыр/ . Изключително мощен двигател който ме изстрелва във висините с лекота . Заден блокиран диф . който е предимство при тежък терен и недостатък при нормално каране .Изключителен стемеж на задните гуми да влезнат в калния коловоз заради блокажа.Държа с невероятни усилия предните извън коловоза но задните са неспасяемо вътре .
    LZ1VMH

  • #2
    Темата може и да се разрасне със други заглавия от рода на "уазка предимства и недостатъци" и други .
    Тъй като много от смислените теми до момента се задръстваха с безсмислени мнения точно от вида УАЗ-а е най-великата машина с отговор, че е най-големия боклук вече подобни отклонения ще бъдат санкционирани и премествани в други теми.
    Моля всички съобразете се със заглавието на темата и пишете за предимствата и недостатъците на конкретната машина. За всички други машини има достатъчно теми, а ако няма достатъчно могат да се отворят нови...



    И сега на въпроса. Според мен Wrangler-а e идеалната траялна машина. Не случайно в катеренето по скали и супер траялите е No1. Друго негово основно предимство е че разполага с готови китове в неизброимо количество. Tова е определено машината за която има най-голям избор при тунинговане.
    Недостатък, ако въобще може да се нарече такъв в предвид на предназначението му е късата база (не позволява каране с високи скорости без значение какъв е двигателят) и малкия обем (не става за експедиционни пътувания).
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Не знам за големите двигатели, и хич не съм сигурен че дават нещо особено тъкмо на Вранглера. Там има една ужасна тайна. Нормалния джип с 2,5 литровия мотор въпреки муцуната си на практика е кола с централна компоновка. Целият двигател е зад предния мост. Силно подозирам че освен за роккроулинг, за всичко друго му трябват не повече литри а повече умеене.

      Коментар


      • #4
        Специално за катеренето по скали с Wrangler-a големия двигател е не предимство, а направо задължителен. Една от "хитрините' там е, че гумите се пълнят с вода до половината (понижават центъра на тежестта) освен това двигателя трябва да може да развърти всичко това много плавно и без напъване... Това го могат само големите двигатели..
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          Аха, и аз това викам. Катеренето е съвсем отделна история, даже не знам дали изобщо може да се пише при карането. Зер алпинистите не се бутат при бегачите)
          Не знам как се казват пък тия с мотоциклетите. Те кви маймунджулъци правят, ум да ти зайде ... Едно време ги показваха по някъв кабел, пък после изчезнаха. Ама съм стоял с отворена уста, като дете)

          Коментар


          • #6
            Вранглер не съм карал (а ми се иска), Но когато се зачетох из спецификациите ме порази Голямото тегло за такава малка машина (практически двуместна), ако не бъркам 4 литровият е над 2 тона.

            Коментар


            • #7
              предимства:

              много стабилен на странични наклони, нисък центрър на тежестта, много маневрен, лесен за управление. доста здрав дори и в нетунингован вид. добра проходимост, лесен тунинг, сравнително лесна и ефтина поддръжка. никакви проблеми с мощността, изкачва се и ускорява по най стръмните наклони, които подлежат на изкачване. след тунинг може да се превърне в звяр

              недостатъци:

              много харчи, задницата е много по - лека от предницата, почти невъзможно е да се държи извън коловоза, нестава за големи скорости на шосе, на офроуд е удобен за дрифтинги заради тежката предница, която те издърпва от завоя. при бързо каране по неравен път "кълве" заради тежкия двигател /към 280 кг./ който излиза пред предния мост. няма стандартно ръчни блокажи, а задния диф с ограничено приплъзване е малко капризен към масла. много трябва да се внимава, колата реално е без покрив, стандартния ролбар не е достатъчно здрав и ако ще се кара екстремно трябва да се усили. слаби места са задния кардан, опашката на раздатката към него, каретата на предните полуоски, самите полуоски. задния мост оригинално е с натоварени полуоски, при скъсване колелото пада от колата заедно с парче от полуоската и барабана /грозна гледка/ тампоните на двигателя са слаби и двигателя има склонност да се ткъсва и д апада върху предни диф., от което се чупи картера.

              според мен е безмислено да се купува таква кола от хора, които мислят да я карат в стандартния и вид, за такива узери двигателя 2.5 е напълно достатъчен

              иначе колата е страхотна имам такава от 2001 год и практически съм я разглобявал цялата
              drive alive

              Коментар


              • #8
                сещам се още две предимства:
                изгодни цени - особено с 2.5 мотор
                класически дизайн /лятото на плажа
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Каризма.

                  Сигурно модераторите ще кажат че излизам от темата, но аз държа да кажа следното. Всеки автомобил независимо от неговите качества и недостатъци има своя собствена Каризма. Може би аз като бивш вече собственик на Вранглер (радвам се че успях поне да запаля Голди ), съм малко пристрастен, НО... Едва ли има друг офф-роъдър с по-каризматично излъчване и с такъв коефициент ГГ (Гледай Гледай!!). Може би когато се разглеждат предимствата и недостатъците на много други всъдеходи, това не трябва да се взима впредвид, но не и в този случай. Това е като да търсиш предимства и недостатъци у Харли Дейвидсън например - той не се нуждае от това защото просто е една легенда. Този автомобил излиза далеч извън еснафски разсъждения за полезност и удобство, той е такъв и с това е напълно самодостатъчен. Човек който избира да купи такава машина не го интересуват недостатъците му, защото Wrangler може само да се боготвори или да се мрази. Ето затова сега когато карам Гранд Чероки си спомням с тъга за Вранглера ми...и си мечтая един ден да си купя отново. Това е, и ако това не е по темата здраве му кажи.
                  И ако лятото спреш пред някое заведение, то такова впечатление можеш да предизвикаш само с два автомобила - H-1 и Wrangler. Различни по цена, еднакви като внушение.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Каризма.

                    Първоначално публикуван от quadra
                    ... Всеки автомобил независимо от неговите качества и недостатъци има своя собствена Каризма. Може би аз като бивш вече собственик на Вранглер (радвам се че успях поне да запаля Голди ), съм малко пристрастен, НО... Едва ли има друг офф-роъдър с по-каризматично излъчване и с такъв коефициент ГГ (Гледай Гледай!!). Може би когато се разглеждат предимствата и недостатъците на много други всъдеходи, това не трябва да се взима впредвид, но не и в този случай. Това е като да търсиш предимства и недостатъци у Харли Дейвидсън например - той не се нуждае от това защото просто е една легенда. Този автомобил излиза далеч извън еснафски разсъждения за полезност и удобство, той е такъв и с това е напълно самодостатъчен. Човек който избира да купи такава машина не го интересуват недостатъците му, защото Wrangler може само да се боготвори или да се мрази. Ето затова сега когато карам Гранд Чероки си спомням с тъга за Вранглера ми...и си мечтая един ден да си купя отново. Това е, и ако това не е по темата здраве му кажи.
                    И ако лятото спреш пред някое заведение, то такова впечатление можеш да предизвикаш само с два автомобила - H-1 и Wrangler. Различни по цена, еднакви като внушение.
                    Това е от предимствата
                    Но защо си го продал?
                    А за "Гледай Гледай" ефекта има още една кола ама не е по темата

                    Коментар


                    • #11
                      мисля ,че темата май се изчерпи.
                      много стабилен
                      много харчи, задницата е много по - лека от предницата, почти невъзможно е да се държи извън коловоза, нестава за големи скорости на шосе
                      "кълве" заради тежкия двигател /към 280 кг./
                      иначе колата е страхотна
                      Много друса
                      И ако лятото спреш пред някое заведение, то такова впечатление можеш да предизвикаш само с два автомобила - H-1 и Wrangler. Различни по цена, еднакви като внушение.

                      Това впечатление е оставило ВРАНГЛЕРА у ВАС драги съфорумци.
                      Дори в една друга тема прочетох ,че в него се късат и презрамки ./все пак след11ч е/
                      Ама ако ще го сравнявате с Н-1 аз пия една бира и си лягам .Сигурен съм ,че тоя дето е пуснал тази тема ,няма това впредвид и той много точно го е заявил.
                      B+

                      Коментар


                      • #12
                        Нуждата.

                        Защо го продадох ли...Ами трябваше ми нещо по-бързо, по-комфортно и по-вместимо...за сметка на оф-роада разбира се...
                        Сега на Гранда даже нямам куки за теглене и теглич, та ще трябва да си ги доинсталирам, ама кръвта вода не става - първо изхвърлих 17" джанти с асфалтовите "сликове" и сложих нормални 15" с гуми от Голди, после 2" лифт на окачването... И с 5.2 двигател и перманентно 4Х4 задвижване вече определено не е асфалтова машина, но е далеч от възможностите на Вранглера. Обаче пък за пореден път се убедих че нищо не заменя кубатурата...Та по въпроса за Враглера - ако имам достатъчно парички ще си купя Враглер от http://www.aev-conversions.com/ с HEMI двигател. Но това вече съвсем не е по темата.
                        Така че за да не задръстваме тази мисля да предложа нещо като форум Дрийм карс. Модераторите да кажат
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          quadra,върнахме се в темата и явно не е изчерпана .Кажи ми моля те какво е теглото на Гранда с този 5.2 и вярно ли вранглера е над 2т.?/с кой двигател/
                          B+

                          Коментар


                          • #14
                            Тегло.

                            Гранда с 5.2 двигател (220кс 406nм.) скоростна кутия 46RH и раздатка 249 в изпълнение Limited тежи празен 1950кг.
                            Вранглера с 6 цилиндровия двигател (4.0) тежи 1455 кг. с 4 цилиндровия (2.5) тежи 1395 кг. Така че това за теглото е една от легендите за този автомобил.
                            А да не забравя, данните са за YJ 1986 - 1995г.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              ми не е легенда щото го го го го е теглил неговия и най-добре ще ви каже кое колко тежи доколкото помна над 2т

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X