До: Изнасяне на резервната гума отвън.
част1 подготовка и необходими материали :
2 тръби , по 2 метра ,половин цол , дебелина на стената 2-3 мм. ; 100х100 милиметра "П" профил лят а не огъван с дебелина 5 мм. ; 2-3 планки 150мм х 50мм с дебелина 10 мм ; стоманен болт с дължина около 20 см с резба м18 ; 4 болта м10 ; 4 гаики +шаиби+ федер шаиби.
започва се цялата процедура по изрязването на капака на бронята от дясната страна спрямо размера на "п" профила , след това се изрязва и разпробива и самият профил за да се получи основата за носещият болт.
след това се и разпробива едната от планки с бургия , чиито диаметър е стоманеният болт - ф16 (в моя случаи дължината пасна от болта за горни носачи на москвич) , след като се разпробият двете страни на планката се сразва на половина и се оформят ушите , към които се заварят самата основа която държи гумата
продължението следва !!! многосериен филм
част1 подготовка и необходими материали :
2 тръби , по 2 метра ,половин цол , дебелина на стената 2-3 мм. ; 100х100 милиметра "П" профил лят а не огъван с дебелина 5 мм. ; 2-3 планки 150мм х 50мм с дебелина 10 мм ; стоманен болт с дължина около 20 см с резба м18 ; 4 болта м10 ; 4 гаики +шаиби+ федер шаиби.
започва се цялата процедура по изрязването на капака на бронята от дясната страна спрямо размера на "п" профила , след това се изрязва и разпробива и самият профил за да се получи основата за носещият болт.
след това се и разпробива едната от планки с бургия , чиито диаметър е стоманеният болт - ф16 (в моя случаи дължината пасна от болта за горни носачи на москвич) , след като се разпробият двете страни на планката се сразва на половина и се оформят ушите , към които се заварят самата основа която държи гумата
продължението следва !!! многосериен филм

!
Коментар