Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изнасяне на резервната гума отвън.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Изнасяне на резервната гума отвън.

    При Черокито е необходима ЗДРАВА конструкция, хваната за пода и гредата. Липсата на рама (често и корозията) значително усложняват нещата.
    А защо не помислите за хващане на вратата с монтаж на допълнителни амортисьори за фиксацията и? Мисля, че би било по-безболезнен вариант, въпреки допълнителната тежест на гумата при отваряне.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #32
      До: Изнасяне на резервната гума отвън.

      Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
      При затворено положение конструкцията трябва да е закрепена поне на още едно място за бронята защото от неравности по черен път вибрациите в основата ( които са неизбежни ) на конструкцията ще прераснат в мятания на края с по няколко сантиметра, и в предвид тежестта на гумата цялата конструкция ще действа като махало. Четирите болта на които си закрепил пантата ще се скъсат моментално.
      Не само по черен път,а при движение и по асфалт!
      Щетите по колата ще са доста и скъпи.Да не говорим за откъсване на гумата при движение с по-висока скорост!
      Последващото ПТП може да има и фатален краи за движещият се отзад!
      Ferrum dum ignis candet cudendum est.

      Коментар


      • #33
        До: Изнасяне на резервната гума отвън.

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        При Черокито е необходима ЗДРАВА конструкция, хваната за пода и гредата. Липсата на рама (често и корозията) значително усложняват нещата.
        А защо не помислите за хващане на вратата с монтаж на допълнителни амортисьори за фиксацията и? Мисля, че би било по-безболезнен вариант, въпреки допълнителната тежест на гумата при отваряне.
        Много добра идея!
        Виждал съм го при инкасо автомобилите.
        Ferrum dum ignis candet cudendum est.

        Коментар


        • #34
          До: Изнасяне на резервната гума отвън.

          Първоначално публикуван от Blacksmith Преглед на мнение
          Много добра идея!
          Виждал съм го при инкасо автомобилите.
          На тях май не им се отварят багажниците.

          От краткото проучване, което направих в мрежата, излиза, че ако искаш да имаш наистина темелна конструкция трябва да сложиш нова броня - метална. Най лесният вариант се оказва монтаж върху релсите на тавана.

          Малко офтопик - а може и така, но е грубо :
          http://jeephorizons.com/tech/zj_top.html

          Коментар


          • #35
            До: Изнасяне на резервната гума отвън.

            В google, като напишете tire carrier можете да откриете още много добри идеи по темата.
            LZ1GYY
            0898 436 956

            Коментар


            • #36
              До: Изнасяне на резервната гума отвън.

              здравеите колеги ! от многото постове има именно една малка зацепка + моя грешка : аз споменах на няколко пъти че ще има задължително укрепване на бронята към гредата на купето. това съм го предвидил. също така предвидих и заключването , което ще става с винт м14-нормална стъпка на резбата. и всички винтове за цялата конструкция за задължително стоманени. днес направих експеримент късото рамо )копие на едното рамо при моята конструкция се огъва в след като се окаже натиск от 300 кг. при маса на задната гума от 35 кг имам огромно презапасяване .но въпреки това днес си изработих и подсилващите планки . както на самата броня , също така и на наплнак която предава цялата тежест на гумата към купето. тези дни снимки на допулнителните елементи !
              що се отнася за конструкцията за гранд чероки пак става..но със малко по други специфични изменения откъм закпреването на самата конзола. но.. все пак тук целим не само правенето на допълнителната конструкция...а също така и запазването на естетическия вид и целосста на автомобилът . мерси за вниманието.
              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
              ********************************
              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
              Honda Shadow VLX 600 - 1999
              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
              Влади

              Коментар


              • #37
                До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                тази конструкция, ако я види някой професор по СЪПРОМАТ, направо ще се самоубие...

                на първото друсване, ще се посука...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #38
                  До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                  Това няма да издържи и 2 километра от шосето до язовира

                  освен че тръбите са тънки, сметни и усилието което се предава на планката към бронята. един метър рамо умножено на...колко ти тежи гумата?

                  Питай чичко Гугъл, по мрежата инфо и идеи колкото искаш.

                  Например това:


                  забележи, че подвижната част се крепи от двете страни!



                  изобщо, прегледай какви картинки предлага Google за spare tire mount

                  Коментар


                  • #39
                    До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    тази конструкция, ако я види някой професор по СЪПРОМАТ, направо ще се самоубие...

                    на първото друсване, ще се посука...
                    ..бреи бреи...
                    Последно редактирано от lcr; 21-05-08, 23:47.
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар


                    • #40
                      До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                      Първоначално публикуван от Tougi Преглед на мнение
                      Това няма да издържи и 2 километра от шосето до язовира

                      освен че тръбите са тънки, сметни и усилието което се предава на планката към бронята. един метър рамо умножено на...колко ти тежи гумата?

                      Питай чичко Гугъл, по мрежата инфо и идеи колкото искаш.

                      Например това:


                      забележи, че подвижната част се крепи от двете страни!



                      изобщо, прегледай какви картинки предлага Google за spare tire mount
                      РАЗГЛЕДАИ ТОВА !!!
                      И не съм си фантазирал сам това ,а само я опростих . 100 % е както във фаила които ти пращам .
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от lcr; 21-05-08, 23:58.
                      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                      ********************************
                      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                      Honda Shadow VLX 600 - 1999
                      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                      Влади

                      Коментар


                      • #41
                        До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                        Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                        гумата тежи 35 кг. моята конзола се закрепя също така както и твоята . само 4е тези тънки тръби4ки са дебели само 4 мм ие сметнато да я носи без проблем. също така е подсилена не само бронята и гредата, а също така конзолата .
                        проблема не е толкова в тръбите. Проблема е в дългото рамо, т.е. в усилието което се предава на болтовете на закрепващата планка, и оттам - на бронята.

                        Разликата е принципна - на този ровър при затворено положение (т.е. в движение) закрепването не е конзолно, защото "конзолата" е хваната от двете страни.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                          Първоначално публикуван от Tougi Преглед на мнение
                          проблема не е толкова в тръбите. Проблема е в дългото рамо, т.е. в усилието което се предава на болтовете на закрепващата планка, и оттам - на бронята.

                          Разликата е принципна - на този ровър при затворено положение (т.е. в движение) закрепването не е конзолно, защото "конзолата" е хваната от двете страни.
                          ето оригиналната изработка на JEEP PIONEER
                          Прикачени файлове
                          понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                          ********************************
                          JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                          Honda Shadow VLX 600 - 1999
                          FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                          0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                          Влади

                          Коментар


                          • #43
                            До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                            Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                            ето оригиналната изработка на JEEP PIONEER

                            Е да де, но тук май дават да се монтира не на бронята а под нея, или греша. Освен това оребрението ще намали възможността за резонанс и мултиплициране на теглото на колелото. Още повече си мисля, че на автомобил с дизелов мотор не е най-добрата идея да правиш твърда връзка между бронята и задната врата.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                              Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                              Е да де, но тук май дават да се монтира не на бронята а под нея, или греша. Освен това оребрението ще намали възможността за резонанс и мултиплициране на теглото на колелото. Още повече си мисля, че на автомобил с дизелов мотор не е най-добрата идея да правиш твърда връзка между бронята и задната врата.
                              да колега. захваща се и под бронята и на рога - но и при мен е така , само че видоизмених малко тази връзка . при мен планката не е със профила на бронята , също така на предната снимка не е показано и оребрението (буквално в4ера го правих именно това. следва да се укрепи именно цялата конструкция и към гредите на купето. също така ще има именно тази твърда връзка на конзолата към задната врата в заключено положение.
                              П.С. снимката коята е дадена на конзолата с гумата е направена само за да се покаже именно как изглежда и каква е идеята .
                              понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                              ********************************
                              JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                              Honda Shadow VLX 600 - 1999
                              FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                              0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                              Влади

                              Коментар


                              • #45
                                До: Изнасяне на резервната гума отвън.

                                Желаем успех и очакваме резултата!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X