Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
    Моите уважения Пламене,но не съм съгласен,моята джипка със затворен прозорец,неможеш да разбереш,че работи,даже ми се е случвало като съм си пийнал да я запаля и жената като се качи да ме вози да се опитва да запали пак,защото нищо не се чува в купето,а още по малко пък вътре мирише на нафта,нищо подобно !!! Слагам си ароматизатор на море и си мирише само на море,споредн мен си карал някакви гробници
    Това с миризмата на нафта го казва, за да ни бръкне в здравето, не защото го мисли (вероятно)
    Въпрос на предпочитание е дали да ти мирише на нафта или на бензин в колата - щото при изправен автомобил предпоставките за подобна миризма са еднакви при двата вида гориво !

    За газта не искам да коментирам - аз не я приемам опцията, но не я отричам.

    Нещата пак отиват към "за и против дизелите"

    Коментар


    • #17
      До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

      сори че не е в темата..но всички термостати си имат температурна граница...сега че някои както и моят са за смяна (50 градуса повече не ще да дигне температура) това и води до големият разход...
      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
      ********************************
      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
      Honda Shadow VLX 600 - 1999
      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
      Влади

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от tech07
        Здравейте,

        Позволявам си да ви безпокоя тъй като съм на тема покупка на джип и до сега се колебаех доста м/ъ Джйип Гранд, ЛандРовер Диско и ТЛК.
        Знам че всеки един има преимущества и недостатъци за това няма да коментирам тях.

        Бих желал да ви попитам няколко въпроса (изчетох форума но не можах да си отговоря сам на някои от тях с конкретни отговори) относно покупката и експлоатацията на Джиип.

        1. Коя година и модел е препоръчително да закупя? Говоря като изпълнение и надеждност Ще го ползвам за семейна кола, от вкъщи до работа и обратно, междуградски пътувания и лек офф-роуд - пикник, вила и може би лов.
        Тази седмица седнах и в Лимитед 1996г - 2.5 ТДИ и в Лимитед 2000г 3.1ТД- новата маска.
        И двата за мен са добре изпълнени, с разбира се някои разлики в интериора и КуадраДрайв за новия модел (не знам дали го има в стария)

        2. Какви експолоатационни разходи мога да очаквам за този автомобил (средно на месец / година) ? Разход като гориво (между 12-15 градско и около 12 извъградско доколкото знам, така ли е?) и резервни части (колко често се чупи, цена за подръжка на година средно 4000 лева примерно или по-малко или повече?)

        3. Какви тунинг модификации могат да се правят и какво носи тази машина - респективно цени и полза от тях - возия, проходимост, здравина и т.н.

        Ако след всички тези въпроси не сте ми ядосани - бихте ли ми препоръчали къде мога да намеря сносен такъв Джип на разумна цена като първа моя покупка.

        Благодаря ви предварително за вниманието!

        С Уважение,
        Анастас Гогов
        Ако сравняваме дизеловите модели Гранд Чероки ZJ 96-98 2.5 винаги е с ръчни скорости и 4х4 за времена употреба а по-новото WJ 99-03 3.1 с автоматик и постоянно 4х4. Трудно е да се обобщава разхода на гориво но горе долу по-новото харчи с литър два повече. Според мен 3.1 е по-безпроблемен двигател от 2.5. Разходите по подръжката зависят много от собственика. Как експлоатира джипа и от къде намира частите. Може да сменя през годината само консумативи за 1000лв а може и цели агрегати за 10 000лв.
        Подобренията за офроуд са ограничени от слабите двигатели, които не харесват големите гуми. Като най-балансиран вариант мисля 2" подложки с асфалтови амортисьори Кони хеви трак, плюс гуми 30" 31" ще подобрят возията и офроуд възможностите за сметка на динамикатаи и ще струват 2-3 хиляди лева.

        Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
        Моите уважения Пламене,но не съм съгласен,моята джипка със затворен прозорец,неможеш да разбереш,че работи,даже ми се е случвало като съм си пийнал да я запаля и жената като се качи да ме вози да се опитва да запали пак,защото нищо не се чува в купето,а още по малко пък вътре мирише на нафта,нищо подобно !!! Слагам си ароматизатор на море и си мирише само на море,споредн мен си карал някакви гробници
        Сега да се извинявам ли.
        Казах какъв е моя избор. Което изобщо не трябва да омаловажава вашия.
        Не беше гробница. На 70 000км беше. И на 170 000км съм карал, същата работа. Сега може твоето заради чипът да работи по-меко на празен ход, но всички които съм карал си мяткаха мотора в коша и тракаха. 2.7 е малко по-добре. Това в градски режим защото много често се случва да работи на празен ход. Иначе с 100-120 прилично тихо.
        А като не ви мирише на нафта що слагате ароматизатори.
        В бензиновите мирише на кожа.

        Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
        Въпрос на предпочитание е дали да ти мирише на нафта или на бензин в колата - щото при изправен автомобил предпоставките за подобна миризма са еднакви при двата вида гориво !
        С малката разлика че нафтата се отмирисва за две години а бензина за два дена.

        Коментар


        • #19
          До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

          Пак ще понапиша нещичко и тук с риск да се повторя: Аз съм върл привърженик на нафтовите печки...И мразя автоматиците /от миналата година не могат да ми оправят скоростите на Волвото/. Търсих си мощен и "безпроблемен" джип втора употреба, за да си влача платформа с АТВ-та и да си ходя на пикник, както и през зимата в снега да си пътувам, търсих дизел... ама такива дизели е па нема. Само пикапите на Форд, или Хамър 1, щура работа и екзотика, неприложима за мен. Купих си джип Гранд Чироки 1999г. 4.7V8 и съм много доволен /да не чуе дяволчето, че ще ми строши нещо/ От както го взел си пиша в таблица колко км. съм минал и колко литра съм заредил. Изминъл съм 9 578 км с 1414,3 л. или средно 14.77 л., като голяма част от тези километри са изминати с платформа, а също и през зимата, в града е много малък процент, основно на извънкрадско и ако приемем, че средната цена на бензина е 2.10лв. тогава 100 км. ми струват 31 лв/100 км.
          А джипа върви много здраво, дори и с платформата когато дадеш газ и другите ги гледаш на огледалото за обратно виждане.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

            Изцяло в полза на дискусията ще кажа, че точно за теглене дизелът вероятно ще се представи по-добре (поне по данни на производителя - никога не съм го пробвал).

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            А като не ви мирише на нафта що слагате ароматизатори.
            В бензиновите мирише на кожа.
            ...
            С малката разлика че нафтата се отмирисва за две години а бензина за два дена.
            То замирише ли на нафта ароматизаторът няма да помогне (имам подобен лош опит). Що се отнася за миризмата на кожа - и в дизеловитя я има понякога .

            В общи линии изводът е да не се разлива гориво в купето .

            Коментар


            • #21
              До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

              Малко офтопик относно миризмите. Производителите дават луди пари да разработват материали, които не миришат неприятно. И като видя някой човечец с чисто нова кола ама от най-лъскавите, как първото нещо е да хакне един амбипур във въздуховода мъка ми става. Единствената кола която съм имал от нова е форд фокус - 1999 година. Като излезне от мивката си мирише на нов. В него не е влизал ароматизатор никога.
              Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
              Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
              ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

              Коментар


              • #22
                До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                Относно тегленето ще споделя, V8, 5.2 в документацията пише, че може да тегли колесари и ремаркета до 3 тона и 9 метра дължина...
                Ще помоля колегите с дизелите да си погледнат книжките и да напишат какво се препоръчва от производителя относно тегленето за да сравним.
                LZ1RED

                Коментар


                • #23
                  До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                  3360kg за 2.7 CRD.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                    Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                    3360kg за 2.7 CRD.
                    Много бе. Това та не са ТТ данните за теглича.
                    На WJ 4.0 максимума при теглене е 5000lb(2270kg) а на теглича клас-3 7550lb(3425kg).
                    4.7 тегли до 6500lb(2950kg) на теглича клас-4 11 000lb(4990kg)

                    Коментар


                    • #25
                      До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                      Незнам дали могат да се постигнат тези данни от за над 2000 кг товар в ремарке.Моят опит сочи следното,редовно си буксирам лодката 4 метра хонда с двигателя,отделно малко джунджурии в ремаркето,не съм го теглил но едва ли има повече от 300-400 кг,с ремаркето да е макс.500 кг, и винаги когато се връщам от яз,Ивайловград на високото след Харманли,като насветлея джипката с 90-100 км/ч на края на баира ми се включва ODD-то и ограничава скоростната кутия на 3-та скорост.Според мен,двигателя няма проблем да дърпа подобен товар,нито загрява,но скоростната кутия определено вижда зор и по баири,например прохода към яз.Доспат и към яз.Тракиец през Асеновград,трябва да се кара с включено ODD,в противен случай само се включва,и то при товар макс.500 кг на теглича,не ми се мисли за 2 тона и нагоре,ако е с механична кутия е друга работа,старата джипка нямаше такива ограничения.
                      TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                      Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                      Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                      Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                      Коментар


                      • #26
                        До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Много бе. Това та не са ТТ данните за теглича.
                        На WJ 4.0 максимума при теглене е 5000lb(2270kg) а на теглича клас-3 7550lb(3425kg).
                        4.7 тегли до 6500lb(2950kg) на теглича клас-4 11 000lb(4990kg)
                        Towing Capacity е, даже бях сложил една сравнителна таблица в темата за Чероки 2.5 црд. От няколко източника го потвърдих това число. Същото е и за 3.1 мотора.

                        Те на 2.7 МЛ-а му дават даже 3,500 кг.

                        Теглич нямам, затова не знам по теглич нещата как са.

                        Що се отняся до това, че скоростите може да издъхнат - по принцип не се ли препоръчва да се фиксира предавка при изкачване на по-сериозен наклон, когато се тегли по-тежък товар? (въпросът не е риторичен - наистина питам, защото не знам)
                        Последно редактирано от Сашо Пунчев; 13-05-08, 15:50.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Много бе. Това та не са ТТ данните за теглича.
                          На WJ 4.0 максимума при теглене е 5000lb(2270kg) а на теглича клас-3 7550lb(3425kg).
                          4.7 тегли до 6500lb(2950kg) на теглича клас-4 11 000lb(4990kg)
                          Що бе не е странно,
                          сега ми е на главата точно това, и примерно на Dodge RAM - SRT10 му дават 7500 lbs (3375 kg.) отколкото на същия РАМ с 6.7 cummings дизел 16500 lbs. (7425 kg.)А разликата в мощността е 507 коня срещу 350.
                          Въртящия момент и скоростната кутия си казват думата.Едното си е работно магаре другото булид с кош за слама.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                            И аз не знам и за това питам.
                            В Америка за дизелов WJ не са чували.
                            Стефане, ако аз тегля два тона, четвъртата хич няма да ми липсва.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              И аз не знам и за това питам.
                              В Америка за дизелов WJ не са чували.
                              Стефане, ако аз тегля два тона, четвъртата хич няма да ми липсва.

                              К'во да са чували - те на новия Събърбан му наричат "small" дизеловия агрегат от 4.5 литра..

                              А това дето кутията влиза на сейф-моуд не ми се струва много наред, но пак казвам - не знам и не коментирам.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                                Това че не са го чували го казах, в смисъл че не мога да намеря данни.
                                Кутията не влиза в сеиф мод а изключва оувър драив-а автоматично. За това има и копче с което се прави ръчно, за да може при теглене да не превключва на най-високата предавка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X