Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

    Не искам да спамя и обръщам темата в "бензин ( газ ) или дизел". Много е написано за плюсовете и минусите и на двата вида агрегати в форума. В предвид растящата цена на дизела помислете и за бензиновите двигатели на Г.Ч. С подходящият газов инжекцион разходът на V8 няма да е над 30 лв. за 100 км. Дизеловите харчат горе долу толкова.

    В раздела "купувам - продавам" се продава един прекрасен ГЧ 3.1 дизел на Коце - GRAND....
    LZ1RED

  • #2
    До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

    да... но все пак висок разход... не знам ако се качи на метан дали няма да падне доста левове\100 км.
    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
    ********************************
    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
    Honda Shadow VLX 600 - 1999
    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
    Влади

    Коментар


    • #3
      До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

      За гранд 4.0 газаджията ми направи една сметка и се оказа че ако го карма на метан ще ми струва 90 лв/1000 км а в момента на пропан съм 170 лв/1000 км, с бензина изобщо не сравнявам. Уредбата която ми предлага барабар с бутилката е за 2100 лв. Но се колебая още. Той твърди че няма да усетя разлика във силата на мотора. Аз пък искам празен багажник... кво беше онова за щастието...
      Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
      Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
      ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

      Коментар


      • #4
        До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

        Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
        За гранд 4.0 газаджията ми направи една сметка и се оказа че ако го карма на метан ще ми струва 90 лв/1000 км а в момента на пропан съм 170 лв/1000 км, с бензина изобщо не сравнявам. Уредбата която ми предлага барабар с бутилката е за 2100 лв. Но се колебая още. Той твърди че няма да усетя разлика във силата на мотора. Аз пък искам празен багажник... кво беше онова за щастието...
        аз пък не съм си правил тази преценка...и нафтата както е по скъпа от бензина...)) наи добре е да не смятам ))
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар


        • #5
          До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

          мошноста ще падне с сигорност карал лиси на метан да видиш за какво става вапрос.

          Коментар


          • #6
            До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

            Първоначално публикуван от stiopata Преглед на мнение
            мошноста ще падне с сигорност карал лиси на метан да видиш за какво става вапрос.
            Един приятел има нисан примера на метан, така си я купи от италия. Натоварена до горе - кара на тампони - вътре 4 човека и багажника фул. Няма рязко ускорение но си върви спокойно на магистралата със 140. А само дватата все едно си е на бензин. Много е важно казват да се направи майсторски газовата.
            Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
            Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

            Коментар


            • #7
              До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

              Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
              За гранд 4.0 газаджията ми направи една сметка и се оказа че ако го карма на метан ще ми струва 90 лв/1000 км а в момента на пропан съм 170 лв/1000 км
              Искам да заостря вниманието на колегите които се насочват тепърва към дизеловият двигател на Grand WJ 3.1 , да имат в изпредвид,че без екстремно каране разходът му е 330 лв/1000 км.

              п.с. ще се радвам,ако някой каращ подобно изделие се опита да ме опровергае ;-)
              TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
              Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
              Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
              Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

              Коментар


              • #8
                До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                Искам да заостря вниманието на колегите които се насочват тепърва към дизеловият двигател на Grand WJ 3.1 , да имат в изпредвид,че без екстремно каране разходът му е 330 лв/1000 км.

                п.с. ще се радвам,ако някой каращ подобно изделие се опита да ме опровергае ;-)
                за Гранд 3,1 - смесено каране 12,6 /100 - проверено пълен-пълен и по БК

                П.С. това е при положение , че се гали педала в града , а извънградско - до 100-110км/ч /задължително на автопилот/
                70% извънградско
                30% градско
                Последно редактирано от Ba4e Mite; 09-05-08, 20:00.
                ________________________________________________________________________________________
                Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                Коментар


                • #9
                  До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                  Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение


                  смесено каране 12,6 /100 - проверено пълен-пълен и по БК

                  П.С. това е при положение , че се гали педала в града , а извънградско - до 100-110км/ч
                  Зависи колко е смесено карането.
                  На 3.1 съм правил 10/100 магистрала(100-120км/ч), както и 36/100 зимата на -10градуса градско.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Зависи колко е смесено карането.
                    На 3.1 съм правил 10/100 магистрала(100-120км/ч), както и 36/100 зимата на -10градуса градско.
                    много е това де...36 зимата...проблемът обаче е друг..цените са си нормални...просто доходите са ни малко...
                    Последно редактирано от lcr; 09-05-08, 21:03.
                    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                    ********************************
                    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                    Honda Shadow VLX 600 - 1999
                    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                    Влади

                    Коментар


                    • #11
                      До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                      Че си харчи си харчи, но всичко зависи от крака на газта.
                      Повечко вдига разхода при катерене на планински пътища(качване на Шипка)но и там повече от 13-15 не вдига.Виж зимата си вдига разхода на нафта незнайно защо, може би защото термостатите не са добри и държат малко по студен мотора, но моя съвет е при всички случай да е 3.1 мотора.Среден разход 12.0-12.6

                      Коментар


                      • #12
                        До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                        За зимния разход причината е най-вече в по-бавното достигане на работната температура (затова им слагат и печки на по-новите).

                        Ако изборът е между двата варианта на дизела - 2.5 и 3.1. Изборът е ясен - в общи линии се избира между две различни генерации мотори с един и същ производител. Тоест при равни други условия по-новия мотор (освен, че е по-мощен и следващо поколение) би следвало да е и по-надежден (ако приемем, че производителят се учи от грешките си).

                        Коментар


                        • #13
                          До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                          Значи е време да добавим и бензиновите. Като цяло абсолютно безпроблемни агрегати. Разбира се доколкото може да е безпроблемен един двигател.
                          ZJ 4.0 с японския автомат определено се затормозява при потегляне. За сметка на това, кутията е с огромен ресурс. Двигателя е само 180-190кс но има много сила на ниски обороти. Само за пример, с 33" гуми(заводските са 28") при 120км/ч по километраж, на четвърта по равното върви с 1100 оборота и моментния разход е 6/100 по БК. Преход от 260км с малките гуми с големите го отчита 200км. Не ми се смятат разходи защото съм сигурен че разликата с малки и с големи гуми при извънградско е нищожна. Реално е между 9 и 12 в зависимост от пътя при условие че не се превишава ограничението на скоростта.
                          В градът с големи гуми харчи 20-22л/100км, което е повече с 2-3л отколкото с малките. Виждал съм среден разход само градско по БК(който е доста точен) и 40л/100км но това е при минусови температури, с много работа на място и къси преходи. Според мен причината е в мудния автоматик, защото със същите гуми(33") в градът WJ 4.7 е по-икономичен.
                          За WJ4.7 друг път.

                          Убедил съм се в разходите по дизеловите Гранд Черокита и за това аз лично предпочитам бензиновите, въпреки че карам предимно градско а там бензиновите харчат повече. Не ми харесва друсането и тракането на мотора, както и миризмата на нафта която се пропива в салона. Точно заради миризмата не бих сложил и газ.
                          А и повече мощност никога не е излишна.
                          Последно редактирано от kinex; 10-05-08, 11:00.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Не ми харесва друсането и тракането на мотора, както и миризмата на нафта която се пропива в салона. Точно заради миризмата не бих сложил и газ.
                            А и повече мощност никога не е излишна.
                            Моите уважения Пламене,но не съм съгласен,моята джипка със затворен прозорец,неможеш да разбереш,че работи,даже ми се е случвало като съм си пийнал да я запаля и жената като се качи да ме вози да се опитва да запали пак,защото нищо не се чува в купето,а още по малко пък вътре мирише на нафта,нищо подобно !!! Слагам си ароматизатор на море и си мирише само на море,споредн мен си карал някакви гробници

                            п.с. в интерес на обективната истина относно шума трябва да кажа,че при скорости над 110-120 км/час започва да се чува буботене,но не съм убеден,че е само от двигателя а,е по скоро от 4 степенната АСК защото започва да работи над 2500 оборото,ако имаше 5 скорост да държи на 1800-2000 оборота,нищо нямаше да се чува,според мен.
                            TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                            Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                            Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                            Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                            Коментар


                            • #15
                              До: Гранд Чероки-1 или Гранд Чероки-2

                              Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение


                              за Гранд 3,1 - смесено каране 12,6 /100 - проверено пълен-пълен и по БК

                              П.С. това е при положение , че се гали педала в града , а извънградско - до 100-110км/ч /задължително на автопилот/
                              70% извънградско
                              30% градско
                              Значи по твоите сметки излиза 280 лв/1000 км, или да приемем средно от твоят и моят около 300 лв/1000 км,пак е с 30% по скъпо отколкото на бензин с газова уредба,така,че от гледна точка на икономичността,продължавам да твърдя,че дизеловият двигател е по неизгоден.
                              TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                              Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                              Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                              Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X