Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
    Пътя за Каменар. Не мога да ти обясня коя точно от всичките, ама се пада отдясно, когато се качваш по баира..... Собственика на моргата се казва Иван. Втория Гранд е в май в моргата в самия Каменар, ама тук може и да бъркам.
    Благодаря за помоща. Днес ходих до Каменар (моргата по точно е между Каменар и Куманово) и спазарих двете полуоски за 200лв. общо. Сигурно ще имам проблем с ABS защото гривните им са по малки, но иначе всичко друго си пасна.
    Някой знае ли къде в Варна мога да купя качествено масло за дифа.

    Коментар


    • #47
      До: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

      Първоначално публикуван от vortex69 Преглед на мнение
      Благодаря за помоща. Днес ходих до Каменар (моргата по точно е между Каменар и Куманово) и спазарих двете полуоски за 200лв. общо. Сигурно ще имам проблем с ABS защото гривните им са по малки, но иначе всичко друго си пасна.
      Някой знае ли къде в Варна мога да купя качествено масло за дифа.
      Проблем с рингове се лекува лесно - с два чука.... Избиваш внимателно своите стари рингове, и ги набиваш на новите полуоски... По 15 минути на полуоска. Дано си погледнал дължината на полуоски и мястото на лагеруване....

      За масло: понеже дифовете на американци са много капризни към маслата имаш три варианта - първия БалканСтар 75/140 Мопар по 75лв/литър, плюс добавка за ЛСД за 19 лева, от което ще ползваш половина шишенце, втория - нещо от рода на Кастрол или ЛикиМоли, вече с добавка за ЛСД, пак за същите пари и третия - ако имаш познат в София, да отиде до МотоЕксперт-Драгалевци, да ти напазарува наливно 85/140 за по 8,30 лв на литър + добавката от БалканСтар....

      УСПЕХ.
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #48
        От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

        да не отварям нова тема-скъсаха 3 болта на задната дясна полуоска!свалих спирачния апарат , откачих датчика за АБС и махнах ръчната спирачка !как се вади полуоската за да сменя болтовете ? спешно ми е!ако има и снимки. ползвах търсачката но нямах отговор -все теми за ремонт без описание как се сваля!колата ми е единствена в региона и майсторите нямат понятие!един вика да се отваря диференциала ,друг вика -като на лада е ,а и свалих четирите гайки които държат щтита за ръчната и АБС.помагайте!болтовете ще ми ги направи стругар!чакам ви!

        Коментар


        • #49
          От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

          Ами ако кажеш какво е возилото, по лесно ще е.
          Пък ако кажеш година, мотор и модел - цена няма да имаш.
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #50
            От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

            Гранд чероки 2.5 ТД VM motori от 1998г.

            Коментар


            • #51
              От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

              Сваляш капака на задния диф, с едно специфично ключе отвиваш едно болтче дето крепи оста на сателитите, вадиш оста, буташ полуоската на вътре, махаш С-клипс - вадиш полуоската.....
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #52
                От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3262562.jpg
Прегледи:1
Размер:129.2 КБ
ID:5265753Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3262563.jpg
Прегледи:1
Размер:118.2 КБ
ID:5265754Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3262564.jpg
Прегледи:1
Размер:96.9 КБ
ID:5265755Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3262565.jpg
Прегледи:1
Размер:133.3 КБ
ID:5265756Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3262568.jpg
Прегледи:1
Размер:124.2 КБ
ID:5265757Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3262567.jpg
Прегледи:1
Размер:119.5 КБ
ID:5265758Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3262569.jpg
Прегледи:1
Размер:142.8 КБ
ID:5265759Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3262566.jpg
Прегледи:1
Размер:102.7 КБ
ID:5265760а аз направих така набиването на болтовете без сваляне на полуоската!благодаря за инфото!нека опита помага на всички!

                Коментар


                • #53
                  От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                  Като гледам че сте вдигнали темата...и аз да взема да питам нещичко тука. Забелязал съм, от известно време, че ми се омаслява задната джанта отвътре. Все още, обаче не съм залегнал да видя от какво е, но мисля че може да е от семеринг на полуоската. Та ако е това, каква е процедурата по отремонтирането? Има ли нещо сложно или мога и сам да си я сменя?
                  Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                  0877стоидевет215–Радослав

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                    Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
                    Като гледам че сте вдигнали темата...и аз да взема да питам нещичко тука. Забелязал съм, от известно време, че ми се омаслява задната джанта отвътре. Все още, обаче не съм залегнал да видя от какво е, но мисля че може да е от семеринг на полуоската. Та ако е това, каква е процедурата по отремонтирането? Има ли нещо сложно или мога и сам да си я сменя?
                    Семеринга е, а за смяната ще трябва да извадиш полуоската. Не знам при тебе как се вади, но ако си с С-клипс, трябва да отваряш дифа. Някъде имаше хубаво описание, ако го намеря, ще ти го пратя.
                    JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                      Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
                      Като гледам че сте вдигнали темата...и аз да взема да питам нещичко тука. Забелязал съм, от известно време, че ми се омаслява задната джанта отвътре. Все още, обаче не съм залегнал да видя от какво е, но мисля че може да е от семеринг на полуоската. Та ако е това, каква е процедурата по отремонтирането? Има ли нещо сложно или мога и сам да си я сменя?
                      Няма ли някой който го е правил това, да сподели?
                      Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                      0877стоидевет215–Радослав

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                        Сваляш диска, накладките и ръчната. Внимаваш с датчика на ABS-а.
                        Развиваш четирите гаики на фланеца на полуоската.
                        Вадиш цялата полуоска. Може да текне малко масло.
                        На полуоската има една шайба, около 5-6 мм. широка. Със свредло пробиваш дупка в шаибата, чупиш я и я вадиш. Може да я избиеш с чук и секач и да сложиш същата, но аз не ти препоръчвам. Все пак тази шайба е единственото нещо което ти държи колелото към колата. Сложи нова.
                        После вадиш лагера. С много търпение можеш да го изкараш здрав, но едва ли. Сложи нов.
                        Сменяш семерингата и сглобяваш обратно.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          Сваляш диска, накладките и ръчната. Внимаваш с датчика на ABS-а.
                          Развиваш четирите гаики на фланеца на полуоската.
                          Вадиш цялата полуоска. Може да текне малко масло.
                          На полуоската има една шайба, около 5-6 мм. широка. Със свредло пробиваш дупка в шаибата, чупиш я и я вадиш. Може да я избиеш с чук и секач и да сложиш същата, но аз не ти препоръчвам. Все пак тази шайба е единственото нещо което ти държи колелото към колата. Сложи нова.
                          После вадиш лагера. С много търпение можеш да го изкараш здрав, но едва ли. Сложи нов.
                          Сменяш семерингата и сглобяваш обратно.

                          Със сигурност няма да ползвам стария лагер или шайбата. Значи от вътре в дифа, нищо не държи полуоската, така ли? Тя самата излиза ли лесно или иска напъване? То, така или иначе на пролет ще отварям дифа. за смяна на масло. Мисля си, не е ли по добре, да се подновят тези неща и на двете страни едновременно? За да няма след някой друг месец " а...капе и от другата страна...".

                          П.П. Четох в Jeep форума, че пичовете свалят само полуоската и така я носят в някой сервиз, за да им сменят нещата, че трябвало и преса. Аз преса имам във фирмата ама се чудя още дали ще се справя сам. Ако се сещаш за някоя тънкост, споделяй. Затопли ли се времето и я натискам.
                          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                          0877стоидевет215–Радослав

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                            Тънкост е, че често семеринга се вкопава в шийката на вала и след смяната му продължава да испуска. Огледай полуоската. Ако има вкопаване може да се опиташ да промениш мястото му аксиално.
                            Успокояващото е, че там не може да испусне много, тъй като нивото на маслото е около долния ръб на ръкава.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                              Полуоската нищо не я държи от към дифа.
                              Полуоската излиза не с напъване, по-скоро с отмерени удари с чук, някъде където няма да счупиш нещо.
                              За от двете страни - както си прецениш. Въпрос на пари е. Другата семеринга може да кара още много, може и след две седмици да протече.
                              Преса ти е необходима само за набиване на лагера и втулката. Не за избиване. Избиването - както можеш. За втулката ти писах как става наи-лесно - дупка, чупиш я и я вадиш. За лагера - с някаква скоба, с чука, със зъби...
                              Най ме е страх от хора без мечти...

                              Коментар


                              • #60
                                От: Ремонт, задна полуоска за Гранд чероки?

                                толкова много прочетох , но не можах да разбера - лагера в моста ли остава, заедно с полувала ли излиза , като ладите и москвичите ли е, или кечето е вътре, полувала директно лагерува върху лагера и се държи на тази скоба вътре в дифа? на фордове така? тук не можах да разбера и за това не правих опити за сваляне! иначе имам и инерционен чук и куп инструменти!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X