Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

    Е, дойде му времето. От седмица ми посвирва доста.
    Тези дни смених ролките и демпферната шайба на коляновия вал с нови. Останаха само лагерите на пустото му динамо. Гранд 4.0 литра 1993г. с климатик

    >>>>Дайте съвет, къде да ида да ми свалят и разглобят алтернатора , да му извадят старите лагери - после нови - високооборотни .......


    Препоръка за сервиз или майстор?

  • #2
    До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

    Сервиз в кой град? И защо реши високооборотни на тоя мотор... 7-8 х. оборота вдигаш ли му? Аз на моя трудно подминавам 3000 и то за много кратко по сфетофарите. На магистралата 160 км/ч ги държи на 2700 оборота.

    ПС: Ако си от София, на Раковска малко след Сливница отдясно са специалистите.
    ZJ'96 5.2

    Коментар


    • #3
      До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

      здрасти!!!

      отиди на които и да е сервиз или електротехническа работилница !!!
      за лагерите , няма смисъл за високооборотни лагери !!! оригиналните лагери на динамото са унифицирани и са стандартни ! високообортните лагери се използуват при машините които въртят над 12000 оборота

      ако отидеш на сервиз си приготви около 70 лева + цената на лагерите , ако си ги смениш ти ще ти излезе около 20 лева ,но моя съвет е .. отиди в някоя елетротехническа работилница. там хората освен че ще ти го направят но и изпробват .но трябва само да си го свалиш , а после сам да го сложиш
      понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
      ********************************
      JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
      Honda Shadow VLX 600 - 1999
      FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


      0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
      Влади

      Коментар


      • #4
        До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

        Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение
        ...ПС: Ако си от София, на Раковска малко след Сливница отдясно са специалистите.
        Но може да се наложи сам да си го свалиш и да им го занесеш.

        Коментар


        • #5
          До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

          Първоначално публикуван от FDevil Преглед на мнение
          Сервиз в кой град? И защо реши високооборотни на тоя мотор... 7-8 х. оборота вдигаш ли му? Аз на моя трудно подминавам 3000 и то за много кратко по сфетофарите. На магистралата 160 км/ч ги държи на 2700 оборота.

          ПС: Ако си от София, на Раковска малко след Сливница отдясно са специалистите.
          От малък знам, че на алтернатори и генератори се слагат един клас по добри лагери - демек "високооборотни /с по дебела цементация и по шашав сепаратор/" а то е пределно ясно, че не развивам 8к - при 120км/ч на равно оборотите са ми 1800, колата е с японски автомат 4 скорости

          Коментар


          • #6
            До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

            Първоначално публикуван от Leam Преглед на мнение
            От малък знам, че на алтернатори и генератори се слагат един клас по добри лагери - демек "високооборотни /с по дебела цементация и по шашав сепаратор/" а то е пределно ясно, че не развивам 8к - при 120км/ч на равно оборотите са ми 1800, колата е с японски автомат 4 скорости
            От къде се задвижва генератора?

            Коментар


            • #7
              До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

              От шайбата на коляновия вал посредсвом ремък/канален или пистов/
              В повечето случаи на този ремък се задвижват-водна помпа,хидравлична помпа,компресора на климатика и алтернатор/
              Те т'ва е Баце...

              Коментар


              • #8
                До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

                Благодарение на Keiin проблема е отстранен - нови лагери и нови четки !
                За което много му благодаря !

                Коментар


                • #9
                  До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

                  Всеки лесно би могъл да изчисли максималните оборотите на лагерите на алтернатора посредством следната приблизителна формула:

                  i=n1:n2=(D2+h)/(D1+h)

                  i- предавателно отношение
                  D1 - диаметър на задвижващата шайба / в случая на коляновия вал/
                  D2 - диаметър на задвижваната шайба / в случая на алтернатора/
                  h - височина на ремъка
                  n1 - ъгловата скорост на задвижващата шайба / в случая максималните обороти на двигателя/
                  n2 - ъгловата скорост на задвижваната шайба

                  Формулата е приблизителна, тъй като в нея не е включено приплъзването на ремъка, което е пренебрежимо малко.

                  Естествено върху избора на лагера влияе комплекс от фактори, затова има и съответните каталози за оригиналните лагери и възможните аналози на други производители. Тези каталози би трябвало да са на разположение на търговците.

                  П.П. Колега Leam,
                  Би ли споделил какви точно се оказаха лагерите в този случай. Би могло да бъде от полза на други колеги.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Помощ ! Лагери на алтернатор за Гранд 4.0

                    Браво Ники! Много полезно, и друг път е ставало въпрос за това. Това е и начина да изчислите с колко ще се повиши производителността на алтернатора ако му намалите диаметъра на шайбата.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X