Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два въпроса за JEEP

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Два въпроса за JEEP

    Ники, да не спорим, карал съм, знам. Ела да направиш едно кръгче с моя и ще разбереш разликата
    То за спор никой не говори Че си карал е ясно, че твоя върви много повече е пределно ясно, но че моя си подържа 120 за мен също е ясно и не съм усетил нужда от повече мощ. Само да вметна Пасат 1.9 ТДИ 115 кс. на сфетофара го забравям някъде далече зад мен...
    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

    Коментар


    • #17
      До: Два въпроса за JEEP

      аз не гоня скорост
      просто ми трябва надеждна машина на коята си струва да се направят подобрения като лифт кални гуми и лебедка
      няма какво да се лъжем - фронтерата която имам не държи на такива работи - няма смисъл просто да я издевателствам
      а Вранглер - може - той носи много
      стига ми напълно да има динамиката на фронтерата
      BMW X6

      Коментар


      • #18
        До: Два въпроса за JEEP

        аз ги дадох като пример за различните модели, а не като препоръка "купи си..."
        останал съм с впечатление, че вранглера не ръждясва много, затова си мисля, че годината не би трябвало да е толкова от значение...

        а за риболов и туризъм, ако се ползва... не е добър вариант... най-малкото пътя до повечето язовири включва 80-100км магистрала... а и няма къде да си сложиш въдиците в него

        между другото, не виждам никакъв смисъл от американска кола с десен волан...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          До: Два въпроса за JEEP

          аз не гоня скорост
          просто ми трябва надеждна машина на коята си струва да се направят подобрения като лифт кални гуми и лебедка
          няма какво да се лъжем - фронтерата която имам не държи на такива работи - няма смисъл просто да я издевателствам
          а Вранглер - може - той носи много
          стига ми напълно да има динамиката на фронтерата
          Това е така, но захванеш ли се с това "ЛЕГО", както Близнака го нарича, винаги ще искаш още и в един момент стигаш да извода от подписа ми, а именно Just Empty Every Pocket
          99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
          It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

          Коментар


          • #20
            До: Два въпроса за JEEP

            Преди много години ми се случи да карам няколко пъти из шуменското плато Вранглер 2,5 1997 г. почти нов на 5-6 месеца. Направиха ми 4 неща впечатление:
            много друсаше,
            много гореше 12-14л/100км,
            Нямаше проходимост в сняг, т.к. нямаше блокаж на заден мост /тогава не знаех, че и предния мост може да има блокаж/ и
            малко /слабо/ вървеше, нямаше мощност да гази тежък сняг, а беше с много широки гуми и "умираше", а на бавни не можеше да развърти гумите.
            Сега като се замисля има и други недостатъци, за които тогава не ми е пукало, като няма багажник, няма климатик, но оттогава нещо тези джипки не ме кефят. Вярно, че има супер "пипнати" тунинговани, ама на вторичния пазар са рядкост.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #21
              До: Два въпроса за JEEP

              Много друсаше за модел 1997 не е вярно - определено друса най-малко от всички машини от този клас. Разхода е такъв на градско и на извънградско при 120 и нагоре. Проходимостта в сняг се обуславя единствено от гумите.
              Другото е вярно. Наистина голяма част от оффроъд възможностите се губят заради недостига на мощност.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: Два въпроса за JEEP

                Преди много години ми се случи да карам няколко пъти из шуменското плато Вранглер 2,5 1997 г. почти нов на 5-6 месеца. Направиха ми 4 неща впечатление:
                много друсаше,
                много гореше 12-14л/100км,
                Нямаше проходимост в сняг, т.к. нямаше блокаж на заден мост /тогава не знаех, че и предния мост може да има блокаж/ и
                малко /слабо/ вървеше, нямаше мощност да гази тежък сняг, а беше с много широки гуми и "умираше", а на бавни не можеше да развърти гумите.
                Сега като се замисля има и други недостатъци, за които тогава не ми е пукало, като няма багажник, няма климатик, но оттогава нещо тези джипки не ме кефят. Вярно, че има супер "пипнати" тунинговани, ама на вторичния пазар са рядкост.
                Щом е бил 97-ма зачи TJ, пък TJ-я да ти друса ми се струва малко странно. Разхода от 12-14л/100км е верен даже малко повече в някой случаи като сложа тежките обувки, но аз ти говоря за разход на газ, който мисля, че за 2.5 л. двигател изобщо не е много, то Витарите харчат по толкова. За снега определено вината е в гумите, а пък климатика защо ти е, нали си имаш кабрио?

                Пак искам да кажа за мощността и оффроад възможностите, че за мен са напълно задоволителни, даже в някои случаи учудващи, но можеби някой ден като се кача на 4.0 ще си променя мнението
                99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                Коментар


                • #23
                  До: Два въпроса за JEEP

                  2.5 не е толкоз малко, Димата е максималист и си заслужава един 5.9 в табуретката.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Два въпроса за JEEP

                    Ще я заключа вече темата че стана на чат. Карал съм и двете и знам. Причината да си продам първия Вранглер беше вбесяващата липса на мощност. Карал съм и други със същия двигател - същото е. Особенно с по-големи гуми. Така че правете си сметка
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Два въпроса за JEEP

                      Е чак да заключиш темата, все пак сам знаеш, че зад тази мощност се крият 6000+ лева, което не е малко...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Два въпроса за JEEP

                        Абе да изтрае още малко, току виж и паднал тоя акциз
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Два въпроса за JEEP

                          Да това е така, аз съм решил твърдо да взимам е38ца сигурно 4 литра и смятам да я регистрирам извън България и така да я карам докато има акциз 12 000 лв. за кола на 10 години струваща що годе пак толкова...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Два въпроса за JEEP

                            Ще я заключа вече темата че стана на чат. Карал съм и двете и знам. Причината да си продам първия Вранглер беше вбесяващата липса на мощност. Карал съм и други със същия двигател - същото е. Особенно с по-големи гуми. Така че правете си сметка
                            Дима ще си позволя с малко по-различен тон (дано не се обидиш)
                            Недей да мислиш само от тоята гледна точка, за теб 2.5 е малко, за други много или ненужно (помисли за тези със Самураите, Витарите, Тойотите, Ланд Ровърите и тн.) Всеки човек си има различни виждания за мощност, ускорение, скорост и т.н.
                            Пак ти казвам не оспорвам, че 4.0 е по-добре, и че 2.5 е по-слаб, но за някой не е. Аз също съм фен на голямите двигатели, но 2.5 съвсем не е толкова "умрял кон", както ти го описваш. Като вземем впредвид купето на Вранглера което не тежи повече от това на една Витара или Фронтера, 2.5 двигатела е достатъчен, даже силен за съвсем нормално ползване.
                            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Два въпроса за JEEP

                              Перфектна градска кола, но на извънградско няма какво да търси....
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Два въпроса за JEEP

                                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                                аз ги дадох като пример за различните модели, а не като препоръка "купи си..."
                                останал съм с впечатление, че вранглера не ръждясва много, затова си мисля, че годината не би трябвало да е толкова от значение...

                                а за риболов и туризъм, ако се ползва... не е добър вариант... най-малкото пътя до повечето язовири включва 80-100км магистрала... а и няма къде да си сложиш въдиците в него

                                между другото, не виждам никакъв смисъл от американска кола с десен волан...
                                Колега не ме разбирай погрешно-не искам да споря,винаги съм уважавал твоето мнение но според мен не е чак толкова лоша идеята да се закупи автомобил с дясна дирекция от англия.
                                Тук джипките доста поевтиняха,особено тези преди 2000ната година,ето и един малък пример:

                                първият(зеленият) е 2.5,1997год-2600 паунда.
                                вторият(синия) е 2.5,1998год-3150паунда
                                третият(черния) е 4.0,1995год-3400паунда
                                Всичките са на около,75000 мили,тук хубавото е че автомобилите са в добро техн. състояние и са в движение,контрола е доста суров,а и решиш ли да купуваш-пазарене му е майката.
                                Не свалиш ли поне с 200 паунда все едно че не си купил кола,за обръщането на дирекцията също има вариянт,предложиха ми в пловдив обръщане на моя за 2300 лева,но единствено на дирекцията,като обърна моя ще се похваля тук.
                                А и не е толкова трудно за свикване с десен волан ако евентуално не се получи нищо,втора година си карам по пътищата на европа и България и не съм се озорил толкова
                                Останете си със здраве
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от SIM; 07-02-08, 12:42.
                                Kawasaki GTR 1400

                                Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X