Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Конвенционална газова на Grand?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Конвенционална газова на Grand?

    Преди два дни направих ъпгрейд и смених Уаз-а с Grand Cherokee (с правилният мотор, както се изразява един друг съфорумник).
    Въпроса ми е някой слагал ли е конвенционална газова уредба (с изпраител и плочка) на този осмак или всички сте с инжекциони?

    ПС: Ако да, то ако може да даде някой жокер.
    ZJ'96 5.2

  • #2
    До: Конвенционална газова на Grand?

    И до днес Гранда на гореспоменатия съфорумник върви с конвекционална газова.

    Коментар


    • #3
      До: Конвенционална газова на Grand?

      Да, аз бях човека дато навря всичко това в моя Гранд. Плочката си я струговах сам, оригиналната още се въргаля някъде тук - нищо не става от нея. Иначе има няколко неща които искат преработка. Капака на блока с дроселовите клапи. Другото е въпрос на сръчни ръце.
      Ето тук се вижда въпросната пластмасова част, която е облечена в няколко слоя стъклопласт за здравина:

      Отпред се вижда плочката с четирите входа, макар че не е точно плочка а цял дифузьор.
      Кихалка преди филтъра (малко се наложи и нея да я струговам)
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        До: Конвенционална газова на Grand?

        а има ли газов инжекцион за 8-мак?
        И не си ли заслужава повече инжекцион с оглед на това че ще харчи по-малко?

        Коментар


        • #5
          До: Конвенционална газова на Grand?

          Има. Заслужава си повече.
          Просто когато слагах газовата инжекциона струваше 3000+ лева и монтажа беше без гаранция че ще работи както трябва. От тогава мина много време, сега цената е около 1200 лева и няма проблем с работата.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            До: Конвенционална газова на Grand?

            Много благодаря за инфото!

            До сега карах 3 години Вектра с газов инжекцион, но имам известни резерви. (не, че е имало някакви проблеми, но ме дразни да речем това, че не можеше принудително да се пали на газ)

            Утре ще поразгледам какви инжекциони се предлагат вече и ще реша ...

            Кихалката е ясна, би ли споделил за смесителя само какво си подобрил (спрямо оригиналния). Само броя на входовете или и нещо в размерите и ъглите.

            ПС: Някакви симулатори ползвал ли си?
            ZJ'96 5.2

            Коментар


            • #7
              До: Конвенционална газова на Grand?

              Можеш принудително да палиш на газ щом двигателя загрее над 40 градуса. Плочката изобщо не е плочка а дълъг почти 12 сантиметра дифузьор. Оригиналната е някаква 100000% порнография и е правена и мислена от човек който хабер си няма от законите на физиката. Ползвах два емулатора за по 4 цилиндъра. На по ред цилиндри един.
              Инжекциона може да е само един на BSM - всичко друго продължава да е над 3000 лева с неясен резултат при монтаж.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                До: Конвенционална газова на Grand?

                Като заговорихте за инжекционните газови, да питам има ли значение кубатурата или просто броя цилиндри? Дима можели на фордовия 5.4 да се сложи такава с плочка или си трябва инжекционна?
                99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                Коментар


                • #9
                  До: Конвенционална газова на Grand?

                  Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                  Като заговорихте за инжекционните газови, да питам има ли значение кубатурата или просто броя цилиндри? Дима можели на фордовия 5.4 да се сложи такава с плочка или си трябва инжекционна?
                  За да видя дали може с плочка трябва да разгледам каква е частта от филтъра към дроселовите клапи, но при тези цени на инжекционите по-добре инжекцион. Щот с плочка ще струва към 600-700 лева а инжекцион 1200-1300...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Конвенционална газова на Grand?

                    Решението е взето! Купих си вчера BSM-ски инжекцион (1200 лв без бутилката) и днес си взех и бутилка 80 л. за 80 лв.

                    От утре започвам с монтажа и ще качвам снимки малко помалко... надявам се да е от помощ за колегите.
                    ZJ'96 5.2

                    Коментар


                    • #11
                      До: Конвенционална газова на Grand?

                      Честито. Свиркай да помагаме ако има някакъв проблем. Само да те светна, не е необходимо да сваляш колектора за да го дупчиш, има си начин и на място без стружки
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Конвенционална газова на Grand?

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Честито. Свиркай да помагаме ако има някакъв проблем. Само да те светна, не е необходимо да сваляш колектора за да го дупчиш, има си начин и на място без стружки

                        Хмм, за сега започвам с монтажа и укрепването на бутилката в багажника (все пак трябва да издържа на малко по-нестандартни наклони.... за всеки случай).
                        Не съм и мислил да свалям колекторите. Мисля да започна с много малка бургия и малко по малко да стигна до желания размер... Прахосмукачка ли ще ми препоръчаш да ползвам?
                        ZJ'96 5.2

                        Коментар


                        • #13
                          До: Конвенционална газова на Grand?

                          Това е после. А първо с една дълга пинцета наръгваш вътре парче дунапрен така че да запуши проходното сечение на колектора към съответния цилиндър. Леко навлажнено или омаслено за да залепват за него стружките. После както вече се сети с прахосмукачката.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Конвенционална газова на Grand?

                            След повече от месец, най-накрая намерих време за газовата уредба.
                            Започнах със сваляне на ремъка, алтернатора и компресора на климатика.
                            След това откачване на всички жила към дросела и неговото махане (по принцип не е необходимо, но още нямах идея къде да дупча колектора). Дори в началото мислех, че без сваляне и на колекторите няма да стане...
                            После махнах и дюзите и започна голямото мислена за правилното място за дупките. Бая заничане и светкане с фенерчета и бъркане с телове и т.н. ... Възможностите са доста ограничени. Искаше ми се да е максимално близко до всеки цилиндър (около бензиновата дюза), но това е невъзможно - няма място ...
                            Прикачени файлове
                            ZJ'96 5.2

                            Коментар


                            • #15
                              До: Конвенционална газова на Grand?

                              Най-накрая намерих някакъв компромис. Малко под цифричките на всеки цилиндър върхуу колектора с изключение на 2 цилиндър, където идва почти на цифричката заради стойката за алтернатора. На снимките се вижда добре къде точно са разположени. Дали е добро решението... времето ще покаже. За съжаление днес имах само толкова време и утре ще продължавам нататък (ще има и снимки разбира се).

                              ПС: Щуцерите на БСМ-ската уредба са с резба 1/8'' , което ми създаде доста проблеми с намирането на такъв мечек. Все пак накрая успях и вече си имам, така че на някой ако му се наложи да има едно на ум.
                              Прикачени файлове
                              ZJ'96 5.2

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X