Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Превключване на скорости с "удар".

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Превключване на скорости с "удар".

    Спорете си де няма лошо.
    NAG1 WJ е изключение от бюлетина който си изровил, защото през 2006 за нея имаше отделен бюлетин в който се твърди че нейното масло не се сменя никога. Доживот, разбираш ли. Тубите на рафта имат годност 4 години , те твърдяха че в кутията е вечно.
    Проблема и новия бюлетин се появиха няколко години след това, защото доживотния и живот масово започна да свършва и хората вместо да си сменят маслото трябваше да си сменят кутията.
    Всеки който е гледал живи данни на W5J400 със Shell3403 ще ти каже че работата се пържи на умирачка.

    Коментар


    • #17
      От: Превключване на скорости с "удар".

      Няма лошо,тук не говорим дали се сменя,а с какво се сменя

      ATF +4 е спецификация 236.10

      Това се заменя с 236.12 и в последствие с 236.14


      Ето защо му и рита

      MB 236.12 - KV40C - 29-31 cSt.
      ATF +4 - KV40C - 35 cSt.

      Той си знае,негова си е
      Последно редактирано от BENZBOSS; 04-05-19, 15:17.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Превключване на скорости с "удар".

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ATF +4 е спецификация 236.10

        Това се заменя с 236.12 и в последствие с 236.14


        Ето защо му и рита

        MB 236.12 - KV40C - 29-31 cSt.
        ATF +4 - KV40C - 35 cSt.

        Той си знае,негова си е
        Оф колко лесно щеше да е ако маслата се сертифицираха само по течливост.
        Ама те и като вискозитет са много различни. ATF+4 е много по гъсто.
        Докато не прочетеш управляващия блок няма как да знаеш от какво блъска кутията. А точно този ТСМ на много малко места могат да го четът.

        Коментар


        • #19
          От: Превключване на скорости с "удар".

          Е тук се предавам,няма как да го чета това от тук
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Превключване на скорости с "удар".

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Спорете си де няма лошо.
            NAG1 WJ е изключение от бюлетина който си изровил, защото през 2006 за нея имаше отделен бюлетин в който се твърди че нейното масло не се сменя никога. Доживот, разбираш ли. Тубите на рафта имат годност 4 години , те твърдяха че в кутията е вечно.....
            Имах подобен казус с "Туарегите" на едни съседи.
            Докараха ми две нощи четене на знайни и незнайни езици и се оказа че в оригиналната инструкция е "лайфтайм *"
            *обяснена няколко страници по-натам (т.е.накрая) 3 ярета или 100 000км. нахт дилършипа байбак ганц ное куФтор и ауфидерзеен - демек 3 години или 100 000 км.караш, връщаш е в най-близкото магазин на ВАГините и си излизаш с нова "туареговица" те това е "лайфтайм" по немски.
            Понеже вече 10години правя "грандове" и съм слагал какви ли не масла (донесени от клиента) предполагам че "тупурдията" е от износени дискове или/и нехерметичност по управлението на пакетите.....
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              От: Превключване на скорости с "удар".

              Слушайте го дедо! Не се дръглете.

              Коментар


              • #22
                От: Превключване на скорости с "удар".

                И тук смениха на ауди, на финала на гаранцията, за едва забележимо приплъзване. Масло не се сменявало, нова беше ок 7000€
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #23
                  От: Превключване на скорости с "удар".

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  Имах подобен казус с "Туарегите" на едни съседи.
                  Докараха ми две нощи четене на знайни и незнайни езици и се оказа че в оригиналната инструкция е "лайфтайм *"
                  *обяснена няколко страници по-натам (т.е.накрая) 3 ярета или 100 000км. нахт дилършипа байбак ганц ное куФтор и ауфидерзеен - демек 3 години или 100 000 км.караш, връщаш е в най-близкото магазин на ВАГините и си излизаш с нова "туареговица" те това е "лайфтайм" по немски.
                  Понеже вече 10години правя "грандове" и съм слагал какви ли не масла (донесени от клиента) предполагам че "тупурдията" е от износени дискове или/и нехерметичност по управлението на пакетите.....
                  Това ще да е било като съм бил млад,първите бюлетини по проблема са от 98ма

                  60 000 мили смяна
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #24
                    От: Превключване на скорости с "удар".

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    Това ще да е било като съм бил млад,първите бюлетини по проблема са от 98ма

                    60 000 мили смяна
                    Ма дедо горе/долу от тогаз се бори с хамериканските инжектопляктори.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X