Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Превключване на скорости с "удар".

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Превключване на скорости с "удар".

    Здравейте колеги.
    Знам, че ще питате за подробности, за това преди
    да опиша проблема ще ги дам. Става въпрос за
    Гранд чероки,2002год., 2,7 кб.см., ЦРД, мерцедесов двигател и АСК.
    Преди месец смених АСК но има следния проблем.
    При превключване от 1-2 скорост се усеща първо едно трудно и бавно
    превключване, може да се опише като боксуване, като след това другите предавки си се сменят "мазно".
    При по рязко подаване на газ и след като е загрял двигателя, превключването
    се усеща като удар. Такъв удар се усеща и при спиране, кагота се
    връща отново на първа скорост. При поставянето, кутията е обслужена и калибрована.
    Нивото на маслото е в норма.
    Изминал съм около 600 км.
    Възможно ли е поради дългото стоене някой от дисковете да е залепнал и това да води до
    проблема и дали би изчезнал с времето? Кутията е смъкната от др.автомобил и беше с маслото.
    Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

  • #2
    От: Превключване на скорости с "удар".

    Маслото в кутията правилното ли е?
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #3
      От: Превключване на скорости с "удар".

      Не мисля че е най правилното, но тъй като в момента играе и ролята на
      "промивка" и предстоящата му смяна след още малко навартяни километри, мисля
      че е приемлив вариант. Маслото пак е АТФ +4 за този модел и е купувано от Вестауто.
      Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

      Коментар


      • #4
        От: Превключване на скорости с "удар".

        При мен след смяна на масло и филтри остана едно ритане между втора и трета. Отидох в Бош и снякакъв софтуер адаптираха кутията. Маслото ми е Bardahl ATF-4, но джипката е Либърти 2.8CRD
        JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005

        Коментар


        • #5
          От: Превключване на скорости с "удар".

          След като сменя маслкото "за промивка", ако остане проблема, май ще
          трябва да отида до някой лицензиран сервиз.
          Jeep Grand Cherokee 2.7 crd-2002 год.

          Коментар


          • #6
            От: Превключване на скорости с "удар".

            Първоначално публикуван от valls Преглед на мнение
            При поставянето, кутията е обслужена и калибрована.
            Иди при някой друг да я адаптира.

            Коментар


            • #7
              От: Превключване на скорости с "удар".

              Дай по-точна информация за това, дето си налял.
              Маслото за промивка може да се окаже масло за преебавка!!!!

              Всъщност, какво имаш предвид под промивка? Смяна на маслото според спесификациите на МВ, с филтър, и букса, както си требе, или наливането на няква чорба за няква промивка?
              Та тая промивка може да ти излезе относително скъпо - колко? колкото една нова кутия, приблизително, или ремонта и...

              бево чел ли си ?

              Коментар


              • #8
                От: Превключване на скорости с "удар".

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Смяна на маслото според спесификациите на МВ, с филтър, и букса, както си требе, или наливането на няква чорба за няква промивка?
                Стига с този Мерцедес бе хора. Убивате си колите на инат.

                https://techauthorityonlinedemo.extr...8169903067.pdf

                Коментар


                • #9
                  От: Превключване на скорости с "удар".

                  2002

                  точно и Вени за това говори - тая кутия е Мерцедес и си иска нейното масло
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: Превключване на скорости с "удар".

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    2002

                    точно и Вени за това говори - тая кутия е Мерцедес и си иска нейното масло
                    Нейното масло е АТФ+4. С мерцедесово буксува прегрява и се износва.
                    Линк съм пуснал горе, на дълго и широко обяснено ЗАЩО.
                    Ама чукча писател.

                    Transmission fluids are similar but have differentcharacteristics such as viscosity and the additives in the fluid, which is why therewill be different fluids used in Crossfire, Sprinter and 300C.

                    Fluid TypeMopar® ATF+4 (Type 9602) Automatic Transmission Fluid is the recommendedtransmission fluid when servicing the NAG 1 transmission used in domestic versiontransmissions. Using ATF+4 ensures optimum transmission performance. Theprescribed fluid level must be maintained.Shell 3403 must be used in Sprinter, Crossfire and Mercedes Benz versions of theNAG 1 transmission. The transmission is calibrated to use Shell 3403 fluid, ratherthan ATF+4.
                    Последно редактирано от kinex; 03-05-19, 18:14.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Превключване на скорости с "удар".

                      2002 е

                      Мерцедес трансмисия,чети какво си пуснал,последните 2 изречения поне и молим ти се за чукчи да не говорим,завода за тия трансмисии се отваря 2003 в Щатите,преди това кутията е Мерцедес и си иска 4134

                      всьщност това го спорехме вече преди десетина години,търсачката работи
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        От: Превключване на скорости с "удар".

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        2002 е

                        Мерцедес трансмисия,чети какво си пуснал,последните 2 изречения поне и молим ти се за чукчи да не говорим,завода за тия трансмисии се отваря 2003 в Щатите,преди това кутията е Мерцедес и си иска 4134

                        всьщност това го спорехме вече преди десетина години,търсачката работи
                        Виж, аз не съм потребител за да чета форумни спорове и да приемам средностатистическия отговор за истина.
                        Средностатистическия отговор по форумите винаги е грешен.
                        Аз съм механик. Чета сервизни бюлетини и проверявам как се случват нещата на практика.
                        Като открия грешка в производителя му казвам и той пише нов сервизен бюлетин. До сега за Jeep се е случвало два пъти.
                        Така работи системата. Потребителите дават констатации, механиците дават решения.

                        Поседните две изречения, въпреки че са извадени от контекста на целия курс на обучение, пак са пределно ясни.

                        Shell 3403 must be used in Sprinter, Crossfire and Mercedes Benz versions of theNAG 1 transmission. The transmission is calibrated to use Shell 3403 fluid, ratherthan ATF+4.

                        В Сан Диего да не минахте на испански.

                        Shell 3403 се ползва при NAG1 в Sprinter, Crossfire and Mercedes Benz. Трансмисията е калибрирана за Shell 3403 повече от колкото за ATF+4.

                        Причината, NAG1 в Мерцедес, да е калибрирана за Shell3403, е че в Мерцедес кутията управлява много по-"нежно" твърдият съединител.
                        При Jeep настройките са много по-агресивни.
                        И няма никакво значение 2002 ли е или 2012, в завод на Мерцедес ли е сглобявана кутията или в завод на Джип.
                        Монтирана на Джип или на някое друго местно(USA) производство, настроиките винаги са и агресивни.
                        Управлението и настроиките на автоматика, на сглобените автомобили в Австрия са абсолютно същите като на сглобените автомобили в Америка

                        Аз лично не съм пробвал NAG1 в Мерцедес с ATF+4. Може и да става.
                        При Jeep обаче NAG1 с Shell3403, многократно проверено и доказано, буксува и прегрява.
                        В крайна сметка - който иска да си ползва средностатистическия отговор. Колата си е негова.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Превключване на скорости с "удар".

                          Така е.
                          В случая не са толкова важни железата вътре, а софтуера който ги управлява.
                          А софтуера е писан НЕ от Мерцедес.
                          Така, че ATF+4 е най правилното масло за Grand Cherokee.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Превключване на скорости с "удар".

                            http://dodgeram.info/tsb/2006/21-010-06.htm

                            прав си - колата си е негова,а ние сме все оше на Английски тука колко и да го прескачаш.

                            Трансмисията е Мерцедес,2002 е и спирам,че сме спорили по това едно време и стига толкова.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #15
                              От: Превключване на скорости с "удар".

                              Не се косете,мъдроста гласи"В спор се ражда истината"!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X