Здравейте!
От известно време насам при топъл двигател, когато спра на светофар или паркинг, в момента в който колата остане в покой и стрелката на оборотите проиграва надолу-нагоре 1-2 пъти, след което си се успокоява на 630-640 оборота и няма проблем. Понякога девиацията е толкова силна надолу, че колата изгасва!?!
Ходих да сменям масло и филтри, майсторът каза, че дроселовата клапа била много замърсена и я почистил, но ефект няма.
Прави го и на бензин, и на газ.
Някакви идеи към какво да се насоча, че по нашия край читава диагностика трудно се намира....
Благодаря!
От известно време насам при топъл двигател, когато спра на светофар или паркинг, в момента в който колата остане в покой и стрелката на оборотите проиграва надолу-нагоре 1-2 пъти, след което си се успокоява на 630-640 оборота и няма проблем. Понякога девиацията е толкова силна надолу, че колата изгасва!?!
Ходих да сменям масло и филтри, майсторът каза, че дроселовата клапа била много замърсена и я почистил, но ефект няма.
Прави го и на бензин, и на газ.
Някакви идеи към какво да се насоча, че по нашия край читава диагностика трудно се намира....
Благодаря!
Класика при бензиновите инжекциони. На стария ми "Пасат" (1991 г.) правеше така преди много години - първо на празен ход, после почна в движение да забива муцуна. Диагностики-миагностики (тогава този бизнес тепърва прохождаше) нищо не показаха. Тогавашният ми "гаражен майстор" се ядосА и ползвайки връзки на снаха си в някакъв сервиз взе на "заб(р)авено плащане" стотина датчика и почна да сменя всичко какото му падне. След като смени дебитомера, нещата се оправиха и той върна обратно всичко взето, като платихме само дебитомера. Години по-късно "Вектра" 1,8 i (1997 г.) почна да прави същото. Директно се насочихме към дебитомера и нещата се оправиха със смяната му.
Коментар