Здравейте !!! Имам следния проблем . Смених термостата с оригинален , беше към 400 лв , но колата продължава да не загрява .Стрелката стои на 1/4. Понякога се вдига до средата по баир нагоре ,ни след това спада . Ще се радвам ,ако някой може да помогне !!!
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Jeep Kj 2.8 crd Проблем с температурата
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Jeep Kj 2.8 crd Проблем с температурата
 
 Единствения виновник за недозагряване в случая може да е термостатът, независимо от смяната му. Няма друго, което да затвори антифриза в малкия кръг на двигателя до достигане на зададената температура, а след това да отваря постепенно, като същевременно поддържа тази температура в малки граници и близка до оптималната. При мен с времето точно оригиналният термостат започна да става "ленив" и да недозатваря, а температурата на мотора ставаше все по-ниска, особено през студените месеци - зимата. Още в началото поддържаната температура беше по-ниска и стрелката не достигаше никога до средата. Аз даже смятах това за нормално докато не започна да става все по-зле и една зима стрелката едва помръдваше от началото на скалата, виско подгряващата помпа изобщо не изключваше, а парното почти изчезна. След смяната на този термостат с друг - нов, работната точка стана по средата на скалата, а стрелката почти не помръдва от там при всички режими на работа.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
 First impression is not always true. Get inspired.
 Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
 Reading is sooo boring, unlike writing!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Jeep Kj 2.8 crd Проблем с температурата
 
 Аз също смених оригиналния термостат с Краун и вече почти 4 години нямам проблем.Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнениеЕдинствения виновник за недозагряване в случая може да е термостатът, независимо от смяната му. Няма друго, което да затвори антифриза в малкия кръг на двигателя до достигане на зададената температура, а след това да отваря постепенно, като същевременно поддържа тази температура в малки граници и близка до оптималната. При мен с времето точно оригиналният термостат започна да става "ленив" и да недозатваря, а температурата на мотора ставаше все по-ниска, особено през студените месеци - зимата. Още в началото поддържаната температура беше по-ниска и стрелката не достигаше никога до средата. Аз даже смятах това за нормално докато не започна да става все по-зле и една зима стрелката едва помръдваше от началото на скалата, виско подгряващата помпа изобщо не изключваше, а парното почти изчезна. След смяната на този термостат с друг - нов, работната точка стана по средата на скалата, а стрелката почти не помръдва от там при всички режими на работа.Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Jeep Kj 2.8 crd Проблем с температурата
 
 Дедо Владо костинбродскиПървоначално публикуван от Дани Лазаров Преглед на мнениеИ аз имам същият проблем.Къде в София област може някой да го реши.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Jeep Kj 2.8 crd Проблем с температурата
 
 Не че нещо , но този вариант не е удачен за съвременната епоха !!!Първоначално публикуван от Златко1453 Преглед на мнениеТози вариант с термостат от Рено 5 в маркуча ще свърши ли работа ?
 В твоят случай си е гаранционно събитие както и да го погледнеш , който е монтирал и продал термостат за 400 лв. (според мен цената е за VM или Mopar ) е длъжен да ти го смени с нов в рамките на минимум 6 месеца !!! За какво си дал 400лв. ?!?
 Поне така процедираме в нашият автосервиз .Еди Рангелов : 0885 088 444
 Няма незаменими има незабравими хора !!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Смених оригиналния термостат, закупен от Еди през 2017, с някакъв за 180 лв. (отсервиза си го поръчаха с отстъпка). Вдига бързо температура, стрелката заковава на позиция и не мърда при какъвто и да е режим. През 2017 смених с оригинален, който след известно време започна да не рабти както трябва - при спускане стрелката за температурата слизаше до 2/3. Точно през студените месеци си пролича най-ясно. Иначе беше на Мопар, и цената му беше като за такъв. Да видим колко ще издържи.JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.









Коментар