Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

    Във връзка с горния пост: brake caliper - спирачен апарат.

    В никакъв случай не се заяждам.

    Коментар


    • #47
      От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

      Ааа, аз по принцип никога не се сърдя на никой за каквото и да било, както и да ти звучи това.

      Просто ако на някой му убягват елементарните термини, не знам как би се справил с не толкова елементарни трансплантации, защото (както сам ти казваш) готовите решения са ти скъпи, а за другите (за които трябва креативност и познаване на материята за изработка на някои допълнителни детайли) не мисля, че ще стане без стругар под ръка, а на него трябва да му се даде скица с размер на детайла, който пък трябва да бъде изработен от подходящият материал.
      Иначе, доста по-евтини и добри решения бол.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #48
        От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Ааа, аз по принцип никога не се сърдя на никой за каквото и да било, както и да ти звучи това.

        Просто ако на някой му убягват елементарните термини, не знам как би се справил с не толкова елементарни трансплантации, защото (както сам ти казваш) готовите решения са ти скъпи, а за другите (за които трябва креативност и познаване на материята за изработка на някои допълнителни детайли) не мисля, че ще стане без стругар под ръка, а на него трябва да му се даде скица с размер на детайла, който пък трябва да бъде изработен от подходящият материал.
        Иначе, доста по-евтини и добри решения бол.
        Оценявам загрижеността ти, ама аз с термините се справям на поне 3-4 езика и за сложните трансплантации не ме жали чак толкова, понякога къде мастиката бърка паметта къде умората къде ината, случват се тия работи. Другото е, че сме технически форум и 99% от всички чаркове идват от чужбина където английските термини са доминиращи, и с това смятам темата с чуждиците за приключена от моя страна.

        Нещата се изясниха, дилъра на СтопТек за Англия ми предложи да ми докара от САЩ каквото си пожелая, за кит в америчко който струва 700 доларес той ми каза 880 паунда до моята врата с доставка около седмица, сега това на теория означава - еб*м ти всички останали продавачи на острова, които работят с кожи на клиента.

        Когато нещо ми пристигне в двора ще коментирам с повече подробности, за момента съм в режим ден за размисъл
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #49
          От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

          На тая цена не му мисли,ползвай па продай ако не ти харесват ма не знам това как ще стане,2 цилиндърчета срещу 6 и 50% повече накладки с поне 30% повече диск.

          Стоптек правят спирачките на ТРД на Тойота,слагаш компресор на 5.7,от 300 и няколко става на 500 и няколко коня,задължително минаваш на СтопТек спирачки,че няма спиране тия куфар - това за идея само,Тойотци принципно много глупости не правят и има защо да се вярва на фирмата СТОПТЕК
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #50
            От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            На тая цена не му мисли,ползвай па продай ако не ти харесват ма не знам това как ще стане,2 цилиндърчета срещу 6 и 50% повече накладки с поне 30% повече диск.

            Стоптек правят спирачките на ТРД на Тойота,слагаш компресор на 5.7,от 300 и няколко става на 500 и няколко коня,задължително минаваш на СтопТек спирачки,че няма спиране тия куфар - това за идея само,Тойотци принципно много глупости не правят и има защо да се вярва на фирмата СТОПТЕК
            Босе, СтопТек а.к.а. Центрик правят супер много екстремни и хеви дюти спирачки и са едни малкото, които сами си разработват сместа за накладките, имат от РнД до Сейлс, и те са едни от малкото, които тестват всичко на всички етапи преди да го сложат в кутията, за големи тръкове имат Мид и Хеви Дюти варианти но за Вранглер JK поради някаква причина имат само стокови размери на всичко, по-хубаво от сток ама същите размери.

            Те бяха първите, които проучих, ама нъцки, няма за мен нищо в големи размери.
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #51
              От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

              Те Сентрик купиха преди време АКСИС което пък беше собственик на ПРБ което пък сега е Сентрик - това са накладките които аз ползвам десетина години и горница.
              Имах същата идея и аз като теб - как да подобря спирачките на 230 коня кола,след много кратко проучване излезе истината -230 коня има същите апарати като 270,330 и 400 коня кола мотор та смисъл от дискове и апарати нямаше,от всички марки на пазара избрах Аксиса и са мамата си трака и накладки.

              Мамка му ако нямат тия за Вранглер,тия за Вранглер ако не правят то за какво правят,пазара извън пътя е Тойота и Джип,те за Вранглеа ако не правят та за какво.........

              Не се съмнявам в думите ти ма само да се пребера в Калифорнията и ще мина през магазина на ъгъла да ги видя те какво предлагат за модела,няма как да няма как.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #52
                От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                Диаметъра на дисковете - 302мм
                Дебелина 28мм
                Минимална дебелина 26,4мм
                Централен отвор 72 мм
                Междуболтово 127мм
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #53
                  От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                  Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                  Диаметъра на дисковете - 302мм
                  Дебелина 28мм
                  Минимална дебелина 26,4мм
                  Централен отвор 72 мм
                  Междуболтово 127мм
                  Мерси много, това са размерите на стандартни/сток предни дискове, аз мисля 335 мм и т.н. на ТераФлекс с нови апарати и т.н.

                  Като скоча в гюбрето ще се похваля, сега други дертове са ме налазили.
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #54
                    От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                    Имам предни дискове на 335 със спирачни апарати на MOPAR болт-он за JK - 1000лв карани са 2000км
                    Свалени са защото сменихме главините с такива от военен Вранглер 5х139.7
                    Това е най-евтиния начин да се подобрят спирачките. Не се изисква смяна на серво усилвателя и спирачната помпа. Не се изисква смяна на задните спирачки.
                    Колата спира осезаемо по-добре и предницата и задницата спират равномерно.
                    Разликата с BBK на Терафлекс е че при тях буталата са две а при Мопар е едно голямо.

                    Коментар


                    • #55
                      От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                      Хм...
                      Дай инфо.
                      За този модел ли са афтъмаркет или от са друг модел/производидел? Колко милиметра са буталата?
                      Bat - това найстина е добър вариант!

                      За военния вранглер как специфицирате части?

                      тук чете ли
                      https://www.jkowners.com/forum/engin...rements-2.html

                      тук за 1000 евра
                      https://www.salistregarage.com/en/ca...roduct/227905/

                      bat - това гледа ли го, човека ги сменя пред блока и е 750 евра?
                      https://rdr.crownauto.us/en/catalog/jeep/63/jk-wrangler/88/brakes/227426/

                      Последно редактирано от onufriz; 14-09-18, 21:52.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • #56
                        От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                        Пламене, мерси много за усилията, показа ми какво имаш и реагира веднага, отказах се защото смятам, че по-добре за малко повече пари да взема ТераФлекс с по-хубави спирачни апарати, инак дисковете са верно еднакви.

                        Онуфриз,

                        Мерси за инфото.

                        Кроун са китайците, тук при мен са за около 500 кинта местни пари, ако ги взема без ДДС и по-малко... ама китайски, не ме радват, инак Кроун имат и по-голяма спирачна помпа.

                        РТ Офроуд, Кроун и т.н. са едно и също китайско нещо и не ме кефят, взех си спирачни тръбички/маркучи на тях и не ме кефи качеството на изработка, дадох сума пари за тях и се замислям да ли да не ги върна и да си взема нещо истинско , примерно на Центрик.

                        Аз съм избрал вече какъв кит преден да сложа, писал съм по-горе точно кой модел на ТераФлекс, стъпва ми до мен под 900 паунда, местните дилъри ми го дават за 1100 евра... което са си едни 15-20% отгоре.

                        За сега пренасочвам финанси в друга посока и още не съм натиснал спусъка, ще опиша всичко когато му дойде времето, не, че е голяма философия да смениш дискове, маркучи, апарати и помпа, правил съм го вече няколко пъти на няколко автомобила, половин ден работа ако се почесваш и почистваш всичко и т.н.
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #57
                          От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          Хм...
                          Дай инфо.
                          За този модел ли са афтъмаркет или от са друг модел/производидел? Колко милиметра са буталата?
                          Bat - това найстина е добър вариант!

                          За военния вранглер как специфицирате части?
                          Дисковете 335 и спирачните апарати са заводски за Рубикон 2017.
                          С дискове 335 на Терафлекс и спирачни апарати с две бутала, колата почва да спира повече отпред.
                          Логично всеки, след като ги похвали по форумите сменя и задните за да компенсира (щото нали за да спира една кола добре, трябва да спира отпред и отзад еднакво).
                          В следствие на което колата почва да спира по-лошо дори от заводските аспиринчета защото не и достига спирачно усилие.
                          Та най-логичното следствие е да се сменят серво усилвателя и спирачната помпа с по-големи. 8 сервизни часа.
                          И чак тогава Вранглера почва да спира повече от заводски Рубикон.
                          С частите на J8-трудно. Много четене. Много търсене. И проба грешка.

                          Коментар


                          • #58
                            От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            .....
                            В следствие на което колата почва да спира по-лошо дори от заводските аспиринчета защото не и достига спирачно усилие.
                            Та най-логичното следствие е да се сменят серво усилвателя и спирачната помпа с по-големи. 8 сервизни часа.
                            И чак тогава Вранглера почва да спира повече от заводски Рубикон.
                            ...
                            Пламене, ти това по-горе правил ли си го и ако ДА, какви части си слагал, няма да ти се разсърдя ако сложиш парт номерата и кажеш за капани, да не преоткривам топлата вода?

                            Мерси предварително!
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар


                            • #59
                              От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                              Правил съм го разбира се.
                              Предни и задни спирачки на Терафлекс със помпа и серво от Мопар ВВК
                              Капани няма. Ще останеш без пръстчета докато смениш сервото.
                              Не помня серийни номера.

                              Коментар


                              • #60
                                От: BBK (Big Brake Kit) за Вранглер JKU

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Правил съм го разбира се.
                                Предни и задни спирачки на Терафлекс със помпа и серво от Мопар ВВК
                                Капани няма. Ще останеш без пръстчета докато смениш сервото.
                                Не помня серийни номера.
                                Мерси много, Пламене!

                                Няма да остана без пръстчета, помисли за секунда и ще се сетиш защо дори ще стане за под 1 час.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2018-09-08 08.21.09.jpg
Прегледи:1
Размер:286.7 КБ
ID:5798069
                                Бъдете живи и здрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X