Здравейте Колеги. Може ли европейски модел стопове , да светнат на джипка внесена от америка /WH или WK / 4.7 -2007г. без да се сменява комфорт модул./не зная кво е това, ама било към 200-300 кинта./ Дали може да се мине по тънко?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Европейски модел стоп за гранд 2007г.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 Ми така е на американците.Даже и в Европа.
 Кажи им на Технотеста , че ще ги съдиш през Крайслер!
 С такъв цвят мигат и в Европа , произведените в САШ.
 Бе , ти що им не извадиш доказателство хомологацията.Европейската.Деба и цървулете.Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 Колега -може ли да дадеш инфо - линк, документ номер и т.н дето се указва че в ЕУ могачите могат да са с друг цвят различен от така наречения АМБЕР?Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнениеМи така е на американците.Даже и в Европа.
 Кажи им на Технотеста , че ще ги съдиш през Крайслер!
 С такъв цвят мигат и в Европа , произведените в САШ.
 Бе , ти що им не извадиш доказателство хомологацията.Европейската.Деба и цървулете.
 Щото до 2017 -тогава правех проекти баш за външни светлини на коли и в док си пишеше ясно че в ЕУ мигачите са само 1 цвят.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 Тва Белгия да не е Занзибар.Нормативи не пиша , ма и си четете кво сте писали през годините и за кои модели и кои години важи.(Тва нормативни разпоредби)
 Иначе , специално за теб и подобни ще започна да снимам всичко по-старо от "еди коя си година" което влиза в сервиза на Крайслер и как свети И ще давам обяснения "защо" - ми щото после е промемено , а старите не се закачат! И ще давам обяснения "защо" - ми щото после е промемено , а старите не се закачат!
 пп Извинявай за тона ми !То пъдарят кат не дава...
							
						Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен. !То пъдарят кат не дава...
							
						Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 Кой е този сервиз?Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение...сервиза на Крайслер...Най ме е страх от хора без мечти...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 И не е на "Крайслер", ноооо тва са подробностиЙ...Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнениеМи у едно Белгийско село е... В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч. В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 Шо ти на FCA Фиат ли му викаш.И колегата с 18 години стаж в Крайслер е фиатаджия?И сичкото инфо , дето се чете на "дилър кънект " е на Балкан Стар?
 А мани тоа път!
 Па като е село столицата на френскоговорящата част - мой бъзик е.
  Ваше село е по-големо. Ваше село е по-големо. (Ко се сещаш какво имам предвид!!!) (Ко се сещаш какво имам предвид!!!)
 пп Да се не обидиш , Габич.Големо село и тук - там по некой свесен (У Софеа , ве ) Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен. Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 В България/Европейски съюз цветът на мигачите се определя от Правило № 6 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации (ИКЕ
 на ООН) точка 8:
 
 ЦВЯТ НА ИЗЛЪЧВАНАТА СВЕТЛИНА
 Цветът на излъчваната светлина в границите на зоната на решетката на разпределение на светлината, определена
 в точка 2 от приложение 4, трябва да бъде автомобилно жълт. Извън границите на тази зона не трябва да се
 наблюдават резки промени в цвета. За проверка на тези колориметрични характеристики се прилага процедурата
 на изпитване, описана в точка 7 от настоящото правило. Тези изисквания трябва също да бъдат прилагани в
 рамките на диапазона на регулируемия светлинен интензитет, генериран от пътепоказателите от категория 2b.
 Въпреки това за светлините, оборудвани с незаменяеми светлинни източници (нажежаеми лампи и други),
 колориметричните характеристики трябва да се проверяват, когато светлинните източници са в светлината,
 съгласно съответните подточки от точка 7.1 от настоящото правило.
 
 
 Всичко останало е ала-бала!Най ме е страх от хора без мечти...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 Европейски стопове светят на американски комфорт модул, по същия начин както светят и на европейски комфорт модул. Единствената полза от смяната на модула с европейски ще е буксата на теглича.Първоначално публикуван от batkoemo Преглед на мнениеЗдравейте Колеги. Може ли европейски модел стопове , да светнат на джипка внесена от америка /WH или WK / 4.7 -2007г. без да се сменява комфорт модул./не зная кво е това, ама било към 200-300 кинта./ Дали може да се мине по тънко?
 Минавал съм технотест с американски стопове, само че, крушката на мигача беше някакъв як жълт ЛЕД. Като изтряска отвътре стопа с много лумени и червеното става жълто.
 Отпред за да е бял габарита, продават крушки в Преебалник.
 
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Европейски модел стоп за гранд 2007г.
 
 Разликата в цените на американските и европейските дзадни светлини е потресающа. Във фаровете още повече - ама там поне има някаква причина, европейските са регулируеми на височина от салона на автомобила.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





Коментар