Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee III

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Grand Cherokee III

    Да, имаше вариант и с ел-блокаж на предният мост, докато при IV е електронно емулиран...
    Истинският диференциал за преимущество ли го смяташ? MP-то се справя доста добре и е достатъчно здрава... За ZF да не говорим - няма нищо общо с допотопната кутия на III...
    За възглавници консуматив - навярно си чувал на някоя седянка, за дъртаци? Напоследък чувам за повече строшени пружини отколкото възглавници... Задна възглавница е между 100$ и 400Евро (второто е в официалния сервиз)... И се сменя без инструмент за около 5 минути... Можеш ли да направиш същото с пружината? За комфорта и плюсовете в просвета да не говорим...
    Двигателите - бензинките са същите, само дето на IV са по-нови/усъвършенствани...
    Та общо взето - утешавай се, че си взел 'последния истински джип' - не си прав...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #17
      От: Grand Cherokee III

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Да, имаше вариант и с ел-блокаж на предният мост, докато при IV е електронно емулиран...
      Бря-бря-бря? Туй, ESP-то да спира превъртащите колела, електронно еякул... мулиран, какво, така ли се казвало?

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      За възглавници консуматив - навярно си чувал на някоя седянка, за дъртаци?
      Ми не точно, макар, че и така може да се нарече тази тема във форума:
      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Замислих се нужно ли е някакво техническо обслужване на въздушното окачване на WK2...
      Стандартните проблеми на въздушното окачване са:
      1. Износване или повреда на задна въздушна възглавница заради влязла под нея мръсотия (предните са защитени, и за тях навярно проблема е общо износване).
      2. Замърсяване на системата с влага
      3. Износване или повреда на компресора основно заради прекомерна работа или замърсяването в системата
      ....

      Съвети от други форуми :
      1. При дълъг път да има при резервните части поне една задна възглавница
      2. Често при гръмване на задна възглавница се чупи щуцера към нея. Добре е да има резервен.
      3. При гръмване на възглавница незабавно да се извади бушон М2. Така се изключва и компресора - т.е. няма да 'издуха' целия газ от рисивъра в опит да надуе спуканата възглавница.
      4. Периодично да се продухва системата със 'сух' азот по следния начин: смъкват автомобила до EXIT режима, вадят бушон М2, изпускат рисивъра, включват към него бутилка с азот и го пълнят отново (през редуцир вентил 12-14 бара). Конектора бил като за климатик. 'Разхождат' няколко пъти системата до максимален и минимален обем (високо/ниско положение, за да се 'размеси' чистия азот със сместа в системата). Изпускат отново 'мръсния' азот и отново пълнят със 'сух'.
      5. Периодично (през 5-6 години) да се сменя релето за управление на компресора (нагаряло контакти)...
      6. Поставяне на защита на задните възглавници. Единия вариант е щатна мопаровска пластмасова защита, която предпазва възглавницата само от камъчета и т.н... Втория по-сериозен вариант е 'домашен майстор' - в долната част на възглавницата (там, където реално работи и влиза мръсотия) се нанизва по-широк шланг (с малко по-голям диаметър от възглавницата), и се прикрепя към възглавницата със скоби... Реално това изолира изцяло работното пространство на възглавницата от външната мръсотия.

      Та ако някой има още някакви съвети за поддръжка и 'авариен ремонт' на въздушното окачване - моля да сподели.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #18
        От: Grand Cherokee III

        И какви толкова глупости говори?
        Почти всичко (без това за добавката в раздатката) е вярно.
        Кое толкова ви дразни?

        На III предния диф не е с ел. блокаж, а си е геротор с ел управление за особени случай - обсъждали сме го назад във времето. И да - по добра е системата 4х4 на тройката.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #19
          От: Grand Cherokee III

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          И да - по добра е системата 4х4 на тройката.
          "der Lehrer hat gesagt"
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #20
            От: Grand Cherokee III

            Така е Гагич...
            Това съм го писал преди години...
            Съветите са от далечния и любим на теб Сибир и 'восток' Както знаеш - на някои места там асфалт няма, и навярно затова някои юнаци се оплакват...
            Засега аз не съм имал проблеми, а подкарах 5-та година. Допълнителните защити на задните възглавници се оказаха излишни. Новите (последния фейслифт) са със заводска допълнителна гофра, изключваща попадане на пясък в работната зона...
            Да, ако тръгна към Сибир, навярно бих взел резервна възглавница, защото наистина се сменя елементарно и не заема много място. Това не значи, че не можеш да счупиш пружина (или пък това е по-невероятно), ама да мъкнеш пружина май не е много удобно..
            И въобще - спорът 'пневматика' срещу 'механика' е най-малкото глупав... Безспорно пневматиката е по-гъвкава и по-комфортна. Недостатък и е възможността да бъде пробита от боклук ако ежедневно се навираш в големите калища... Ама то никоя техника не обича мръсотията..

            А за 4х4 - ами тя си е Quadradrive II и на тройката и на четворката... Нали?
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #21
              От: Grand Cherokee III

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              Така е Гагич...
              Това съм го писал преди години...

              А за 4х4 - ами тя си е Quadradrive II и на тройката и на четворката... Нали?
              Ахъм, преди мнооооого години:
              Първоначално публикуван от slowtraveler от март тази година Преглед на мнение
              Да взема да добавя и схемата на въздушното окачване:
              Quadradrive e е търговско наименование на няколко коренно различни системи.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #22
                От: Grand Cherokee III

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Quadradrive e е търговско наименование на няколко коренно различни системи.
                E и? Едва ли очакваш, че следващите системи стават все по-зле от предходните... Да, народа се плаши от фрикционите, но те се представят безпроблемно при ежедневно 'любителско' шофиране... А ако влизаш в мъзгоча и включиш бавни, там фрикционите не играят..
                Ама това са едни детайли, дето едва ли си вникнал в тях

                А за въздушното окачване - това, че съм писал нещо през 2016г, и темата е приключила реално тогава, едва ли означава, че 'много се чупят'...
                Тази годишното мнение бе само за да се добави схема, която ми попадна от нета, за да е по-полезна темата за някой...
                Дали може да се строши - може както всичко останало...
                Дали се троши под път и над път - не... Дали е скъпо за ремонт - не... Създава ли допълнителни удобства и комфорт - ДА... Къде е драмата тогава?
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #23
                  От: Grand Cherokee III

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  E и? Едва ли очакваш, че следващите системи стават все по-зле от предходните...
                  Точно това е трайна тенденция при Jeep. Спестяване-спестяване-влошаване...
                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                  И да - по добра е системата 4х4 на тройката.
                  "der Lehrer hat gesagt"
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Grand Cherokee III

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Точно това е трайна тенденция при Jeep. Спестяване-спестяване-влошаване...
                    Ами карал съм и WK и WK2 (и двата дизелака).. Общо взето - разликата е в поведение (WK2 - по стегнато и приятно на пътя) и динамика е сериозна...
                    За интериора - да не говорим... Така, че според мен просто ти издишат заучените клишета... При WK си личи спестяването, докато при WK2 е сериозен опит за демонстрация, че не пестят (включително с кожения и дървен интериор)..
                    Неслучайно WK2 направи бум в продажбите, за разлика от WK... И не случайно продължава да се продава с увеличаващи се продажби (въпреки, че вече е доста остарял модел)... За последните 6 години WK2 има почти двойно повече продажби отколкото за 6-те години WK...
                    Добре е да покараш и WK2 (особено след 2013) и тогава да коментираш как WK е по-добрата версия..
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Grand Cherokee III

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      Неслучайно WK2 направи бум в продажбите, за разлика от WK... И не случайно продължава да се продава с увеличаващи се продажби (въпреки, че вече е доста остарял модел)...
                      Хм... http://carsalesbase.com/us-car-sales...rand-cherokee/ Едва през 2017 г. (продадени 240.696 бр.) успява да надмине продажбите от 2005 г. (213.584), преди 2017 г. е много назад...
                      Ама то и "Рено 16" прави бум в продажбите спрямо "Ролс-Ройс", наскоро го дадох за пример
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Grand Cherokee III

                        Общо взето - четеш както дявола - евангелието...
                        Първата (2005 година) е най-успешната за WK - явно почивайки на стара слава и 'нов модел', следващата - с 50% спад (хората са видели за какво става въпрос)... По-следващата - още 50% надолу И т.н...
                        За 6-те години продажби WK са продадени 682,310 броя, като с всяка следваща година интересът рязко затихва, като през 2009 са продали 50х.бр.... За последните 6 години WK2 са продадени 1,162,153 бр, започвайки през 2011 със 124х.бр. като интересът продължава да се увеличава с всяка година, достигайки 240х.бр през 2017.. Въпреки сериозно нарасналите цени...
                        Има разлика нали?
                        Общо взето - WK поне статистически е един провал - най-лошо продаваният вариант на Гранда (последните 3 години от продажбите на WK - под 100х.бр годишно- нещо невиждано от 1992г). Неслучайно и предизвика кризата и продажбата на Джип на FCA. WK2 не е слизал под 127х.бр /год..

                        А за реното и Ролс-Ройс май не си мислил като го генерираш това сравнение - все пак в момента сравняваме идентична марка и модел, различаващи се само в поколението...
                        Последно редактирано от slowtraveler; 29-06-18, 11:33.
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Grand Cherokee III

                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          А за реното и Ролс-Ройс май не си мислил като го генерираш това сравнение - все пак в момента сравняваме идентична марка и модел, различаващи се само в поколението...
                          Ми то по твоята логика най-успешният "Гранд" е WJ от 1999 г. Той ще да е и най-хубав, а?
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Grand Cherokee III

                            Скачаш като пчеличка от тема на тема
                            Безспорно WJ е бил по-успешен от WK - фактите са такива
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Grand Cherokee III

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              Скачаш като пчеличка от тема на тема
                              Безспорно WJ е бил по-успешен от WK - фактите са такива
                              Значи е по-добър? При избор - да се скача на WJ, щото това е старият изпитан и успешен модел, а WK, особенНо WK2 е дърво и пълен боклук - то се вижда от продажбите!
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Grand Cherokee III

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Няма какво да се връзвате - филмчето е повече за шоу, както повечето автомобилни предавания...
                                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                                Не е точно така. Въпросният селепах има автокъща ...
                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                E значи си прави шоу за реклама... Да не мислите, че из другите шоута ей-така случайно се появява дадена марка...
                                Филката го помня, че учеше във Вилхелм Пик(малко е по-голям от мен), все нещо разбира от коли.
                                Повечето неща, които казва в клиповете, са накратко смляна информация от форумите, за лесна употреба от неразбиращи хора. Казва и по някоя глупост понякога, но общо взето хем е забавен, хем спестява време на обикновенните хорица при избора.
                                Реклама на автокъщи не прави, само на разни съмнителни добавки, но това се търпи.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X