Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WK 3.0 crdi слаби страни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: WK 3.0 crdi слаби страни

    wk? - hemi гарга? - рошава

    Коментар


    • #32
      От: WK 3.0 crdi слаби страни

      Първоначално публикуван от asio Преглед на мнение
      wk? - hemi гарга? - рошава
      Молям-молям! Темата е за дизеляци. Гледайте заглавието.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #33
        От: WK 3.0 crdi слаби страни

        Първоначално публикуван от asio Преглед на мнение
        wk? - hemi гарга? - рошава
        Нищо рошаво няма в това хеми. Пълен асматик с 9.6 степен на сгъстяване.

        Коментар


        • #34
          От: WK 3.0 crdi слаби страни

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Нищо рошаво няма в това хеми. Пълен асматик с 9.6 степен на сгъстяване.
          Друго си е дизела! И турбина си има
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #35
            От: WK 3.0 crdi слаби страни

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Друго си е дизела! И турбина си има
            Дизел даже не съм си помислял защото сънувам кошмари.
            За мъртвити или добро или нищо.

            Коментар


            • #36
              От: WK 3.0 crdi слаби страни

              Ха, 'мъртвият' дизел 3.0 се представя доста по-добре по всички показатели от 'живият' бензин 3.6
              Да не говорим за удобството при шофиране...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #37
                От: WK 3.0 crdi слаби страни

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Да не говорим за удобството при шофиране...
                Що, ако караш 3,6 требва да подтичваш отдоле през едни дупки в пода, като Фред Флинтстоун ли?
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #38
                  От: WK 3.0 crdi слаби страни

                  Не, просто еластичността на турбодвигателя е сред плюсовете - ускорението почва от ниските, докато атмосферната бензинка си иска оборотите... Минусите на дизелака всичките си ги знаем...
                  Но да не обръщаме темата на бензин/дизел - тоя 'мач' сме го играли многократно
                  За тежък джип като Джип според мен дизела си е точно на мястото...
                  Не бих избрал дизел за лек автомобил...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #39
                    От: WK 3.0 crdi слаби страни

                    Направило ми е ФЧеПетление, че феновете на турбото (да не казвам за горивото) се кефят на големия "ряз", ма... не гледат километража. Големият атмосферен бензинов двигател ускорява мазно и не си разбрал, че още в първите 10 секунди вече си с над 120 км/ч ... в града
                    А 3,6 Pentastar е някаква супер-малолитражка (то 5,7 Хеми се води такава), "Крайслер" го лансира сред скръндзавите европейци най-вече. Според плана за развитие на "FCA", из авто-офф-нюза някъде го пишеше, скоро можем да очакваме "Гранд Чероки" с 2,0 л. ДВГ , за да подготвят публиката за предвиденото минаване само на електрически по-нататък (сигурно ще им се видят мана небесна).
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #40
                      От: WK 3.0 crdi слаби страни

                      Не си прав за турбото Гагич... Просто при една и съща максимална мощност на двигателя, турбодвигателя винаги 'дърпа' повече, защото кривата на въртящият момент е друга - в ниските обороти турбодвигателя има по-голяма мощност от атмосферката...
                      Обикновена физика - мощността е според това колко гориво и въздух си изгорил, а турбото може да вкара повече въздух при ниските от атмосферката. А във високите (на максимална мощност) нещата се изравняват (обикновено разтоварват турбото там за да не се строши двигателя конструктивно)... Точно сравнението на турбо-дизелака с 3.6 атмосферката е показателна - атмосферката е с почти 40к.с. по-мощна от турбодизела, ама е по-бавна от дизелака на ускорение...

                      Преди 3-4 дни се появи статия, че новото ГЧ ще е на базата на Алфа-Ромео, само удължена, че и 7-местна .... Ама щели да се постараят да запазят духа на Джип, като не затриват офроуд качествата... Ще видим... Ама май нещата не отиват на добре ...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #41
                        От: WK 3.0 crdi слаби страни

                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        ... като не затриват офроуд качествата... Ще видим... Ама май нещата не отиват на добре ...
                        Е тя новата Г класа вече не е с цял преден мост...
                        Да не говорим, че вече е с кормилна рейка...електрическа...
                        И без отделна раздатка, а по скоро с някакъв джендърски тумор отзад на скоростната кутия...
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • #42
                          От: WK 3.0 crdi слаби страни

                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          Не бих избрал дизел за лек автомобил...
                          Що така?
                          Аз пък искам да има разнообразие едното дизел другото на газ и така.
                          Ако ще е 8-мак на газ ако ще е 4-так само дизел
                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • #43
                            От: WK 3.0 crdi слаби страни

                            Четвърта година карам 3.0 CRD с мерцовия двигател и съм очарован. Двигателя мърка. Имал съм проблеми по електриката, но не и по двигателя. Доволен съм!
                            Щирлиц вървеше по улицата и видя бояджия, който замазваше всички нецензурни думи по стените.
                            “Аха, модератор“, помисли си Щирлиц !!!

                            Коментар


                            • #44
                              От: WK 3.0 crdi слаби страни

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Направило ми е ФЧеПетление, че феновете на турбото (да не казвам за горивото) се кефят на големия "ряз", ма... не гледат километража. Големият атмосферен бензинов двигател ускорява мазно и не си разбрал, че още в първите 10 секунди вече си с над 120 км/ч ... в града
                              А 3,6 Pentastar е някаква супер-малолитражка (то 5,7 Хеми се води такава), "Крайслер" го лансира сред скръндзавите европейци най-вече. Според плана за развитие на "FCA", из авто-офф-нюза някъде го пишеше, скоро можем да очакваме "Гранд Чероки" с 2,0 л. ДВГ , за да подготвят публиката за предвиденото минаване само на електрически по-нататък (сигурно ще им се видят мана небесна).
                              Ша ви турят у бензиновите камиони.Ма кво от това...
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар


                              • #45
                                От: WK 3.0 crdi слаби страни

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Не си прав за турбото Гагич... Просто при една и съща максимална мощност на двигателя, турбодвигателя винаги 'дърпа' повече, защото кривата на въртящият момент е друга - в ниските обороти турбодвигателя има по-голяма мощност от атмосферката...
                                Обикновена физика - мощността е според това колко гориво и въздух си изгорил, а турбото може да вкара повече въздух при ниските от атмосферката. А във високите (на максимална мощност) нещата се изравняват (обикновено разтоварват турбото там за да не се строши двигателя конструктивно)... Точно сравнението на турбо-дизелака с 3.6 атмосферката е показателна - атмосферката е с почти 40к.с. по-мощна от турбодизела, ама е по-бавна от дизелака на ускорение...

                                Преди 3-4 дни се появи статия, че новото ГЧ ще е на базата на Алфа-Ромео, само удължена, че и 7-местна .... Ама щели да се постараят да запазят духа на Джип, като незатриват офроуд качествата... Ще видим... Ама май нещата не отиват на добре ...
                                Турбото добавя окислител на горивото , с повече атмосферен въздух.Въздух не му трябва на мотора.
                                И няма да е на базата на 159 -ката.На Джюлиятя...
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X