Забелязвам на няколко пъти, че моят гранд върви извън пътя Само на пред, стигне ли се до заден ход веднага някое колело забуксува и спира.
Вчера вече беше върха, на стръмен път със скат от ляво и пропаст от дясно, стигнах до свлачище и не можах да се върна назад няма такъв цирк обръщал съм висейки половината кола извън пътя - що пот изтече и колко страх брах....
 няма такъв цирк обръщал съм висейки половината кола извън пътя - що пот изтече и колко страх брах....
Та кажете какво може да е това - джипа е с куадра драйв и LSD-та на всички диференциали, които явно назад не работя (май трябва да тествам на бавни дали се подобрява положението, но до сега не са ми трябвали с този двигател )
 )
							
						
					Вчера вече беше върха, на стръмен път със скат от ляво и пропаст от дясно, стигнах до свлачище и не можах да се върна назад
 няма такъв цирк обръщал съм висейки половината кола извън пътя - що пот изтече и колко страх брах....
 няма такъв цирк обръщал съм висейки половината кола извън пътя - що пот изтече и колко страх брах....Та кажете какво може да е това - джипа е с куадра драйв и LSD-та на всички диференциали, които явно назад не работя (май трябва да тествам на бавни дали се подобрява положението, но до сега не са ми трябвали с този двигател
 )
 )
							
						




 След разните култови "Тойоти" и "УАЗ"-ове записани в аналите на форума...
 След разните култови "Тойоти" и "УАЗ"-ове записани в аналите на форума...
							
						 в сравнение с 80-тките и Патрула има и плюсове и минуси, като плюсовете са основно на пътя а минусите извън него
 в сравнение с 80-тките и Патрула има и плюсове и минуси, като плюсовете са основно на пътя а минусите извън него 


Коментар