И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Скоростната кутия при 110км/ч трябва да е с включен лок ъп, и вероятно на последната или предпоследната предавка. Необичайни обороти, буксуване на кутията и подобни се забелязват без да си голям спец. Да не говорим, че при повечето проблеми там, има съобщения за грешки на таблото.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Скоростната кутия при 110км/ч трябва да е с включен лок ъп, и вероятно на последната или предпоследната предавка. Необичайни обороти, буксуване на кутията и подобни се забелязват без да си голям спец. Да не говорим, че при повечето проблеми там, има съобщения за грешки на таблото.
2.7 е с 5Гейтройник, но 3.1 е с неква американска и не знам дали въобще има локъп ?
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
2.7 е с 5Гейтройник, но 3.1 е с неква американска и не знам дали въобще има локъп ?
Те и американците не падат от луната... Без да съм запознат подробно, няма как да няма лок ъп, думата е измислена от тях.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
При даване на газ , за отчитането на времето , не обърнах внимание на километрите , на които превключва по-висока предавка от първа към втора , и от втора към трета . Трета към четвърта превключи при почти 100км/ч , като оборотите на двигателя са си напълно нормални . При 120км/ч , на четвърта , и в случая последна предавка , оборотите на двигателя са си 2500 . Няма колебания в оборотите , или форсирания , без колата да се ускорява . Просто , след като включи на четвърта предавка , нещата започват да се случват невероятно мудно . Фактите обаче показват , че и преди това , нещата се случват по-бавно отколкото трябва . От първа до трета , също мяма колебания при оборотите и ускорението . При подаване на газ , колата си стартира , ускорава , и равномеено с това си повишава оборотите , без да има момент , в който да се форсира двигателя , а скоростта да започне бавно да се увеличава , и да догонва оборотите . Надявам се , днес в сервиза да имат диагностика , с която да могат да ме четат в движение .
Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.
Та........ ! Резултатът от преминатия днес тест на диагностика е , че ми е нужна нова умна дюза , и нов МАР сензор . Или както се казва ......... , да ми е честито
Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.
Скоростната кутия при 110км/ч трябва да е с включен лок ъп, и вероятно на последната или предпоследната предавка. Необичайни обороти, буксуване на кутията и подобни се забелязват без да си голям спец. Да не говорим, че при повечето проблеми там, има съобщения за грешки на таблото.
Не говоря за забележим проблем с превключване или буксуване на кутията. При мен, с 3.1 преди имах проблем с ускорението. Един път ускоряваше както трябва, на следващия няма никой и ускорява като трамвай. След 1000 проверки на всички възможни възли около мотора, там нямаше никакви проблеми, а имаше проблем с комуникацията на входящи или изходящите обороти при кутията. Тя междувременно си работеше ок.
Не говоря за забележим проблем с превключване или буксуване на кутията. При мен, с 3.1 преди имах проблем с ускорението. Един път ускоряваше както трябва, на следващия няма никой и ускорява като трамвай.
При него не е само ускорението, не може да си вдигне максималната скорост - до 120 и толкова.
Но вече е ясно - без MAP не пуска нафта колкото трябва, а без умна дюза не може да си направи и аванса както трябва.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар