Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

    Аз също не познавам нито един който да си купува "евтина" нафта? къде са тия хора незнам.??
    no signature no problems

    Коментар


    • #32
      До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

      В никакъв случай не е коректно да става дума едновременно за разход на гориво или пари и за кражби. Все едно спора се обръща в това дали е по евтино да купиш нещо или да го откраднеш.

      Коментар


      • #33
        До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

        Лично аз карам на LPG и се замислям за метан. Както и да го смятам газта ми излиза по-евтина. По отношение на мощността няма проблем. Ако искаш да върви повече е елементарно да отвиеш малко каранчето - нали? Освен това колко често ти трябва пълната мощност на двигателя? Карам повече в града, където мощността при разход около 14/100 ми е повече от достатъчна.
        Един мой познат, който има много дизелови пътностроителни машини периодично ходи до Нефтохим със собствена цистерна и купува по 8 тона дизел на цена доста под тази на бензиностанциите. Естествено, че няма сила, която да го принуди да кара леката си кола на газ... Единственият му бензинов двигател е този на дърворезачката
        От няколко дни ми се налага да тегля непалещи дизелови автомобили
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

          Докато джипките са със стандартни гуми, разхода е малак.
          Кото нагъчкаш големите се оправя.

          Разхода на гориво е много относително нещо, но общо взето:
          2.5тд харчи 10 извънградско 3.1тд също.
          Толкова харчи и 4.0i.
          4.7i и 5.2i вече отива на 12/13
          5.9i и 4.7НО - 14/15
          2.7CDI като чили е най-икономичния. Това на пръв поглед. Защото хората които ги карат казват че под 10 не могат да свалят.

          Аз карам предимно градско и за това предпочитам бензина. Макар че там дизела е доста по икономичен. Зимата даже дизела харчи два пъти по-малко. Обаче дизеловия двигател мрази градския режим на експлоатация и се амортизира много от него. Освен това за мен е важно колата да пали винаги. И като цяло двигателя да е безпроблемен. Бензина определено е скъпо удоволствие. Като ударението е на удоволствие.

          За това V8 мадъфака БЕНЗИН.

          Коментар


          • #35
            До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

            Първоначално публикуван от gravidis Преглед на мнение
            От година карам Чероки 2.5 дизел,да се правя на компетентен по въпроси касаещи Jeep не мога и за това питам.Избрах Чероки и по специално дизелово Чероки единствено заради приемливата цена.До сега за 20000км проблеми с двигателя не съм имал,с друго да ,но с двигателя не.Това не значи ,че в бъдеще не мога да имам,но мисля че същото важи и за бензина.На всеки му е ясно за какво се избира дизел-вие започвате да сравнявате веднага цената на газ и нафта,да ама ако си говорим честно 80% от хората които познавам и карат дизел не карат нафта от 2.05 лв,а всеки намира начин я от шофьори на камиони или от автобусни или от локомотивни,но реално се кара на 1.40-1.50 лв и тогава сметката е друга при газ 1.10лв
            ОБОЖАВАМ ДИЗЕЛОВИТЕ АМТОМОБИЛИ, но дизела си го купувам от бензиностанциите, най-високата цена, която съм плащал е 2.13лв. за дизел, джипа ми е бензинов, т.к. хамериканците нямат добър дизел, аналогичен на 4.7 V8.
            Много отдавна за мен дизела не е символ на икономии, а на автомобил с лесно управление, добра мощност и равен въртящ момент от ниски до 4000 оборота.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #36
              До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

              кинекс, като смениш гумите презчисляваш ли пробега - щото може и оттам доста да ти се променя разхода /освен от повишеното триене и промяната на предавателните числа/...
              също така, лифтът много вреди на аеродинамиката, но пък на градско /под 70-80кмч/ тя е без значение...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37
                До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                Как си знам че като става въпрос за разход на гориво винаги мога да разчитам на тебе.
                Имах някаква бегла представа за разликата но не го бях смятал.
                Аз за да се самоутешавам пиша разхода в графа удоволствия и съм спокоен.
                Ама прав си де. От 225/70/15 на 285/75/16 реалните километри са с 25% повече.
                Много бре.
                Сега съм по-спокоен.
                Направо мога да го преместя в графа транспорт.

                Коментар


                • #38
                  До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Докато джипките са със стандартни гуми, разхода е малак.
                  Кото нагъчкаш големите се оправя.

                  Разхода на гориво е много относително нещо, но общо взето:
                  2.5тд харчи 10 извънградско 3.1тд също.
                  Толкова харчи и 4.0i.
                  4.7i и 5.2i вече отива на 12/13
                  5.9i и 4.7НО - 14/15
                  2.7CDI като чили е най-икономичния. Това на пръв поглед. Защото хората които ги карат казват че под 10 не могат да свалят.

                  Аз карам предимно градско и за това предпочитам бензина. Макар че там дизела е доста по икономичен. Зимата даже дизела харчи два пъти по-малко. Обаче дизеловия двигател мрази градския режим на експлоатация и се амортизира много от него. Освен това за мен е важно колата да пали винаги. И като цяло двигателя да е безпроблемен. Бензина определено е скъпо удоволствие. Като ударението е на удоволствие.

                  За това V8 мадъфака БЕНЗИН.
                  Частично не съм съгласен с теб:
                  2.7 GRD при леко каране /имам познат с такъв джип, който кара спокойно и само на дълъг път/ през лятото му гори около 11/100, а през зимния сезон13-14/100 дизел според Б.К. А от моите наблюдения на джип, волво, тойота Б. К показват по-малко отколкото действителния разход. Само на Рено е точно. Според мой приятел на Мерцедес също лъже. Аз от 10 г. всеки работен ден минавам по 70 км. по един и същ маршрут, а от 1999 г. почти всеки уйкенд през пролет-лято имам 400 км. пак едни и същи.
                  Винаги до сега съм засичал автомобилите си имам този навик. В някои периоди съм пропускал това, но те са относително малки.
                  Сега си вадя записките:
                  марка / модел **** р-д лято *** р-д зима *** общо изминати км.

                  Рено 19 дизел ******** 6,5-7/100 ******* 8-9/100 65 000
                  Рено 19 1,8 бенз. ****** 7,3-8/100 ****** 7,8-9,5/100 23 000
                  Фиат панда 4х4 ******* 6,5-7/100 ****** 8,5-10,4/100 19 500
                  Опел О-га 2,3 ТДИ ****** 6,4-7/100 ****** 7-8,8/100 171 500
                  Рено л-на 1,9dci ****** 5.2-6.5/100 ****** 6.5-9.2/100 110 000 около км.
                  Волво S80 2.5TDI+чип **** 6,2-7/100 ****** 7.2-9.2/100 31 500
                  Тойота Кор. 2.0D ****** 5.6-6.9/100 ****** 6.7/100 сега 22 000 не са много точни данните т.к е на жена ми.
                  В действителност и дизела лапа много докато не е загрял, а загрява доста бавно. Лагуната имаше и подгревател електрически, който затопляше допълнително водата в радиатора за отопление на купето, тоест прехвърляше енергия от генератора към охладителната система, за да осигури конфорт на пътуващите.
                  Помъчих се да направя таблица за разхода, ама не стана нещо.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #39
                    До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                    Първо нека всички се придържат към темата която е за ДЖЙИП.
                    После като казваш че не си съгласен, кажи с какво и защо.
                    Аз казах че КАТО ЧЕ ЛИ 2.7 е най-икономичен. Имайки в предвид че според производителя е точно така. Извън градско - 8.
                    Също че не съм чул някой да го свали под 10. А десет съм го виждал.
                    Ти казваш 11-12. Напълно нормално. Да съм казал нещо различно.
                    С кое не си съгласен че май не разбрах.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Първо нека всички се придържат към темата която е за ДЖЙИП.
                      После като казваш че не си съгласен, кажи с какво и защо.
                      Аз казах че КАТО ЧЕ ЛИ 2.7 е най-икономичен. Имайки в предвид че според производителя е точно така. Извън градско - 8.
                      Също че не съм чул някой да го свали под 10. А десет съм го виждал.
                      Ти казваш 11-12. Напълно нормално. Да съм казал нещо различно.
                      С кое не си съгласен че май не разбрах.
                      Не съм съгласен частично, т.к зимата също дизеловия автомобил качва много разхода, т.к докато не е загрял консумацията му е много висока, а загряват по-бавно, за повече време, за повече минути, тъй като двг. е по-тежък и трябва повече енергия за да се загрее до оптимална температура, има повече охлаждаща течност и в повечето случаи повече масло. А някъде бях чел, че двигателите по системата коман рейл имат по-голяма консумация на дизел за 1 час отколкото по-стария дизел с роторната помпа. И докато чакаш 2.7 GRD да позагрее хаби повечко нафтица.
                      Разликата става много осезаема между разхода лято и зима, ако се кара както караш ти на къси дистанции.
                      За това написах, че не съм съгласен частично и затова разводних темата с другите автомобили, които съм карал.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #41
                        До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        Не съм съгласен частично, т.к зимата също дизеловия автомобил качва много разхода, т.к докато не е загрял консумацията му е много висока, а загряват по-бавно, за повече време, за повече минути, тъй като двг. е по-тежък и трябва повече енергия за да се загрее до оптимална температура, има повече охлаждаща течност и в повечето случаи повече масло. А някъде бях чел, че двигателите по системата коман рейл имат по-голяма консумация на дизел за 1 час отколкото по-стария дизел с роторната помпа. И докато чакаш 2.7 GRD да позагрее хаби повечко нафтица.
                        Разликата става много осезаема между разхода лято и зима, ако се кара както караш ти на къси дистанции.
                        За това написах, че не съм съгласен частично и затова разводних темата с другите автомобили, които съм карал.
                        Абсолютно вярно. Само че пак не си съгласен с нещо което не съм написал. Може би не съм се изразил много ясно.

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение

                        Аз карам предимно градско и за това предпочитам бензина. Макар че там дизела е доста по икономичен. Зимата даже дизела харчи два пъти по-малко.
                        В смисъл че дизела харчи два пъти по-малко от бензина.
                        Например 2.5тд градско на къси дистанции през зимата - 15.
                        4.0i при същото каране - 30.
                        Като се има в предвид че разхода им извън градско е почти идентичен, си е доста голяма разлика.

                        Я кажи това за лесното управление как го виждаш.

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        Много отдавна за мен дизела не е символ на икономии, а на автомобил с лесно управление, добра мощност и равен въртящ момент от ниски до 4000 оборота.
                        Аз не виждам нищо лесно в управлението на кола на която като и дадеш газ мисли пет минути да тръгне ли или да не тръгне.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                          при твоите "разстояния" и 50/100 да харчи, пак ще ти завидят софиянци, че се прибираш вкъщи за 1лев
                          То и аз карам на къси разстояния, ама доста на често и почти не я оставям да изстине колата... За последните 5 дни съм минал 300км за 12 часа /11ч58мин да сме точни/ т.е. Vср = 25кмч... Разхода няма да споменавам, щото не е по темата...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #43
                            До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Я кажи това за лесното управление как го виждаш.


                            Аз не виждам нищо лесно в управлението на кола на която като и дадеш газ мисли пет минути да тръгне ли или да не тръгне.
                            Да по-лесно се кара дизел+ръчна с.к., отколкото същия автомобил но бензин. Когато по-рязко отпуснеш съединителя дизела по-трудно угасва.
                            Като се движа с дизела на пета или шеста предавка и настигна автомобил, който да изпреваря в удобния момент подавам всичката газ и той се изстрелва напред, а като карам бензин от 6 ск на 2000 об. превключвам на 4 ск за да бъде на 3 и нещо, та долу-горе да може да тръгне да набира. При дизеловите автомобили самото превключване при ръчна с.к. е по-плавно, отколкото при бензиновите.
                            При автоматика /имам Волво S 80 2.5 tdi/ за да ускоря подавам само газ и автомобила започва да ускорява без да превключва с.к., докато джипа ми и при най лекото докосване на газта се "чуди" 1 секунда на коя ск. да свали и после тръгва.
                            За дизеловите автомобили може би е мислил дедовия ми мерцедес дали да тръгне 5 мин., както и при запалването, на сегашните ако вън не е под нулата палят веднага като им натиснеш бутона /подадеш ключа/ без да въртят подкачващи помпи като бензина и без да греят свещи.

                            В заключение пак дебело искам да подчертая, че експлоатацията на дизелов автомобил изобщо не излиза по-ефтина, дори в Бг заради кофти горива и много по-скъпа и проблемна, но все пак повече ме кефят нафтовите печки т.е. дизелака.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #44
                              До: HP vs N/M

                              Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение

                              Welcome написа 12 л. при цена 2 лв. = 24 лв. за 100 км.
                              при цена на дизел с неясен произход и качество 1.5 = 18 лв. за 100 км.

                              При газ с цена 1.13 лв. и разход 19 л./100 = 21.47 лв.
                              Здравейте колеги, и специално quadra за това, че елегантно отся плявата от житото!
                              Тази сметка с цените на газ, бензин и дизел е нещо като класика по всички автофоруми. Това е дъвкано и има да се дъвче...

                              Кое е характерното за Jeep ZJ, обаче? Мисля, че ще се съгласите, че всички техни двигатели са морално остарели; нека да е консервативни. Тук си врем в очите взаимно недостатъците на нещо дадено, което не можем да променим, а само да изберем някакъв компромис.

                              При нашите возила има нещо характерно, което не трябва да се забравя: дизелови двигатели се слагат само за европейския пазар (това съм го проверил 100%), а американският бензинов двигател съвсем не е това, което е европейският. Американците никога няма да изстискат всичко от един двигател, просто защото не мислят в тази насока. Може би затова техните бензинови двигатели са толкова толерантни към алтернативно гориво (колкото ви вярвам, че са). Този нюанс го отчитам като мой пропуск до момента, но това е и много тънка специфика на марката.

                              Имам още две важни съображения, които ме спират да взема окончателно становище:
                              1. Сегашното изравняване по цена на дизела и бензина ми се струва като подготовка за ново съотношение 1:2, но вече при двойни цени. Все пак не забравяйте, че цените на горивата за МПС (специално у нас) са въпрос на държавна ценова политика, а не на технология, защото и трите въпросни горива са деривати на един и същ субстрат - суровия петрол.
                              2. При по-новите модели на Jeep имаме вече по-нови технологии на двигателите. Цитираният 2.7 CRD на Mercedes е с по-голяма мощност и по-малък разход от 3.1 TDI на следващото поколение (1998-). Предполагам, и при бензиновите е нещо такова.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Разход на гориво в паричен еквивалент на бензинови и дизелови JEEP

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение

                                В заключение пак дебело искам да подчертая, че експлоатацията на дизелов автомобил изобщо не излиза по-ефтина, дори в Бг заради кофти горива и много по-скъпа и проблемна, но все пак повече ме кефят нафтовите печки т.е. дизелака.
                                15 години съм поддържал и карал бензинови коли, а последните 5 - дизел. Използвам колата всеки ден, където и да съм. Държа я на улицата. Сериозни ремонти не ми се е налагало да правя. При бензинките горивото ми е било много сериозно перо в бюджета. При дизела-просто не се усеща. Разход усещам за разни винетки, застраховки, гуми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X