Здравейте , с това писание искам да споделя каква грешка направих и какво последва,както и да предпазя някой колега от подобна грешка. Решавам да почистя MAP
сензора ,разкачих куплунгите на MAP и съседния до него сензор.Промих МАР -а ,поставих го обратно и без да съединя конекторите(куплунгите) затворих капака и след
няколко часа ми потрябва колата,Въртя стартера ,не пали ,втори път пак въртя и токава ми светна чек енджина и тогава и на мен ми светна ,че не съм съединил куплунгите.
Съединих ги и веднага колата запали но, със светещ чек енджин.Няколко дена карам без проблем и без никаква промяна във вървенето ,но със светещ чек. При теста с три завъртания на контактния ключ ми ''цъфнаха'' следните грешки :Р0110 , Р0190 ,Р0235 и Р0520 .До сега не е имало никакви грешки на одометъра.Всички опити с махане на клемите на акумулатора ,при запален двигател да включвам всички системи ,за да се обучи компа бяха безуспешни.В нашия форум и в някой американски прочетох , че трябва да покарам известно време , за да се
самоизключи светещия чек енджин.Както казах по-горе основно пиша ,за да спестя неприятностите на някой колега ако изпадне в подобна ситуация.А и ако на някого, му се е
случвало такова нещо ,моля да сподели.Обмислям дали да отида утре до Балканстар или да изчакам и да спестя някой лев .
Р0110 -intake air temperature sensor 1 circuit
P0190 -fuel rail pressure circut
P0235 -turbo/super charger boost sensor1 circuit
P0520 -engine oil pressure sensor/switch circuit
Описанието на грешките ги написах за информация .
Успех!
Jeep Cherokee/Liberty/ 2.8 CRD automat 2004
сензора ,разкачих куплунгите на MAP и съседния до него сензор.Промих МАР -а ,поставих го обратно и без да съединя конекторите(куплунгите) затворих капака и след
няколко часа ми потрябва колата,Въртя стартера ,не пали ,втори път пак въртя и токава ми светна чек енджина и тогава и на мен ми светна ,че не съм съединил куплунгите.
Съединих ги и веднага колата запали но, със светещ чек енджин.Няколко дена карам без проблем и без никаква промяна във вървенето ,но със светещ чек. При теста с три завъртания на контактния ключ ми ''цъфнаха'' следните грешки :Р0110 , Р0190 ,Р0235 и Р0520 .До сега не е имало никакви грешки на одометъра.Всички опити с махане на клемите на акумулатора ,при запален двигател да включвам всички системи ,за да се обучи компа бяха безуспешни.В нашия форум и в някой американски прочетох , че трябва да покарам известно време , за да се
самоизключи светещия чек енджин.Както казах по-горе основно пиша ,за да спестя неприятностите на някой колега ако изпадне в подобна ситуация.А и ако на някого, му се е
случвало такова нещо ,моля да сподели.Обмислям дали да отида утре до Балканстар или да изчакам и да спестя някой лев .
Р0110 -intake air temperature sensor 1 circuit
P0190 -fuel rail pressure circut
P0235 -turbo/super charger boost sensor1 circuit
P0520 -engine oil pressure sensor/switch circuit
Описанието на грешките ги написах за информация .
Успех!
Jeep Cherokee/Liberty/ 2.8 CRD automat 2004
Коментар