Здравейте,
За много години!
От както започна да се застудява Jeep-а започна да пали значително по-трудно отколкото докато беше по топличко, докато в един момент спря да пали. Направих диагностика с три пъти завъртане на ключа в положение старт, на която излезе грешка 0340, която по документация е camshaft position sensor в превод датчик разположение на разпределителния вал, дотук добре!
Взех датчика от Вест Ауто и го смених, смяната е лесна и не изисква особен труд или знания по темата. След като го смених запали веднага за 1/4 оборот. Карах го нагоре надолу за да зареди малко акумулатора, но когато отидох и го загасих на безниностанцията познайте дали запали след това?! Не!
Отново направих диагностиката с ключа и отново 0340, върти и нищо, запали тогавата когато свалих минусовата клема на акумулатора за 10 сек и я върнах и то запали от 1/4 както предишния път веднага след смяната на датчика.
Загасих го отново и отново не искаше докато отново не откачих клемата. Като го карам няма никакви ядове, всичко е нормално. Когато го паркирах опитах веднага след като го загасих да го запаля, но отново не стана, но го зарязах така, без да му махам клемата, на следващата сутрин пак при -10 градуса запали безгрижно, карах го до работата спрях го и веднага опитах да запали, не пожела. Вечерта след работа когато беше изстинал си запали безгрижно.
Докарах го до положение ако искам да пали без да го "рестартирам" с махане на акумулатора то задължително трябав да изстине?!
Ако някой може да ми каже що така се базика с мен машината ще съм му много благодарен!
За много години!
От както започна да се застудява Jeep-а започна да пали значително по-трудно отколкото докато беше по топличко, докато в един момент спря да пали. Направих диагностика с три пъти завъртане на ключа в положение старт, на която излезе грешка 0340, която по документация е camshaft position sensor в превод датчик разположение на разпределителния вал, дотук добре!
Взех датчика от Вест Ауто и го смених, смяната е лесна и не изисква особен труд или знания по темата. След като го смених запали веднага за 1/4 оборот. Карах го нагоре надолу за да зареди малко акумулатора, но когато отидох и го загасих на безниностанцията познайте дали запали след това?! Не!
Отново направих диагностиката с ключа и отново 0340, върти и нищо, запали тогавата когато свалих минусовата клема на акумулатора за 10 сек и я върнах и то запали от 1/4 както предишния път веднага след смяната на датчика.
Загасих го отново и отново не искаше докато отново не откачих клемата. Като го карам няма никакви ядове, всичко е нормално. Когато го паркирах опитах веднага след като го загасих да го запаля, но отново не стана, но го зарязах така, без да му махам клемата, на следващата сутрин пак при -10 градуса запали безгрижно, карах го до работата спрях го и веднага опитах да запали, не пожела. Вечерта след работа когато беше изстинал си запали безгрижно.
Докарах го до положение ако искам да пали без да го "рестартирам" с махане на акумулатора то задължително трябав да изстине?!
Ако някой може да ми каже що така се базика с мен машината ще съм му много благодарен!
Коментар