Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Утечка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Утечка

    Първоначално публикуван от ZliaShnur Преглед на мнение
    Колата е WJ 4,7 2001-ва. Има доста неща слагани по нея допълнително. Иначе акумуратора ми го замериха много съвестно момчетата от Акумулатори БГ на Сливница, 10 минути седя поне. Като сервизи съм ходил при Дядо Владо и Еди и ... още го имам проблема. Драмата може би идва от там, че оправянето на една утечка не смятам, че трябва да струва чак тези пари.
    А, ми с това почни. Ама такъв е пазара в нас, че не клиента определя цената. А това е от ония ремонти дето преди да станат цена не може да ти бъде дадена.

    Един съвет - виж дали акумулатора пада както преди ремонта. Да не се окаже, че проблем няма.

    Втори съвет - ако акумулатора пада както преди това откачи камерата. Ако се окаже, че проблема изчезва Еди ще е редно да си поеме гаранционно ремонта. Ако се окаже, че не е от нея - гориш.

    И относно тоя ремонт - ако знаеш кой е монтирал камерат ще е добре да минеш през него и да му покажеш сумата за ремонта предизвикан от работата му. Силно ме съмнява, че ще го покрие, но винаги има надежда, че има хора дето стоят зад работата си и поемат отговорност от последствията.

    Коментар


    • #17
      От: Утечка

      Ако камерата е вързана на + сле дконтакт [+15] не може да има консумация при изваден ключ [OFF] ако контактите на клемата са в ред.
      По-скоро изключи всички тези "доста неща слагани по нея допълнително" за да си сигурен какво правиш.
      Може да има липсваща или лоша "маса" на консуматор, който остава захранен и при липса на контакт - аларма, сирена, аварийки, дистанционно отключване и т.н.
      Поне ще знаеш от къде почваш.

      Коментар


      • #18
        От: Утечка

        Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
        Търсенето на утечка не е чак пък такава драма. ...
        Аз правя следното :
        Разкачам едната клема на акумулатора и вързвам последователно на веригата един модул с три крушки и три ключета .
        Една лампа за фар 50/55W през ключ, една лампа за мигач пак така , и една лампа за габарит .
        Всички са в паралел . Ако трябва и схема и снимки ще дам .
        Почва се от голямата 100W паралелно свързани "къси" и "дълги" , После на 21W .
        Накрая и на 5 ватовата.
        Може и още да се смъква товара , ама до сега каквото съм търсил , с тоя самосдЯлан модул съм го намирал .
        Това не означава ,че "спящите" модули на новите коли ще бъдат хванати в нарушение .
        Препоръчам диагностика на по-високо ниво.

        Коментар


        • #19
          От: Утечка

          Че такива неща са ми ежедневие и забравям на кой какво съм правил..........ако е онзи "Гранд" на който първо аз сам, после през вечерните часове в присъствие на собственика вадихме бушон по бушон, по спомени не му заспиваше бодиконтрол модула, а той за да не заспива има 1001 причини вероятно. Не е просто смени и хоп. Може и да си е друга нова повреда.....
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #20
            От: Утечка

            Аз таман щях да напиша че според мен и собственика и майсторите са прави.
            Защото имах такъв случай навремето и той много прилича на този.
            Един приятел има шкода и тя има утечка.Около 350 мАН. Ходил тук там не могли да я оправят.И се моли оправи ми я.Аз пък не съм автомобилен техник и не ми се занимава ама след култовото: нали си умен бе за час ще я оправиш...
            Викам си давай..Кво толкоз.Една ебана утечка ли ще ми се опре.
            Бре...Работата сериозна.Разглобих колата.Бая труд си е.Цял ден.Тръгнах по веригата..Отива под таблото на мама си някъде..Ужас.. Правих я един ден и една нощ.Полудях направо.Една тъпа утечка да ми се опре.Въпрос на чест!!!По едно време не знам кво стана изчезна.. Ама изчезна буквално.Блъсках удрях дърпах всичко е наред.Сглобих колата и всичко наред. Дадох я човека ама чистосърдечно му казах че не разбрах как стана номера.След една седмица човека пак на линия..Пак утечка..Мамицата му.Същата е..Веднага я познах по поведението.Има нещо ама какво.След много часове разучаване научих за съществуването на комфорт модула и че той управлява врати стъкла и прочие.След дни учене научих и поведението му...
            И така въоръжен тръгнах пак да ровя колата.И го намерих проблема..Оказа се прекъснат кабел на датчика на шофьорската врата.Точно където се гъне в един гумен маншон.И прекъснат много интересно.Изолацията му е цяла просто като се прегъне ту прекъсва ту се възстановява.И аз на първото разглобяване съм дърпал сноповете и се е задържал съединен някак си.Откачих направо...Изучих подробно режимите на работа на комфорт модула който се оказа че регистрира нещо като отворена врата и не "заспива".
            И всичко това...За едно шибано прекъснато кабелче...3 дни работа по колата и 3-4 дни висене на компютъра за информация...
            Викате утечката била лесна работа.. Да се тръгнело по веригата.Хич не е проста тая работа снопа се завира някъде си и е много опасно да разглобяваш наслуки.Щото после или няма да го сглобиш както трябва или ще хлопа или друг сакатлък ще има... Трябва някой много умен или запознат с режимите да го прави...Щото 180 милиампера а иди разбери дали е нормално по тази верига или не...И затова като чуя че камерата дърпала толкоз А такива умни хора по големите сервизи аз не съм виждал.Щото там са на заплата.Ако майстора е наистина умен той не бачка за друг.Той работи за себе си и не е на заплата...
            Та култовия въпрос към собственика е: Ако консумацията се мени или плува в някакви граници направо се насочва към модула.Ако е твърда тогаз може и модул да е ама може и да не е.Другия вариант е да се види с ВАГ ком...Той би трябвало да прочете дали има проблем с модула...И още няколко насочващи варианта има преди да се тръгне към ровене..

            Коментар


            • #21
              От: Утечка

              То никой не е казал , че е проста работа .
              Самия проблем си е направо тъп.
              Откриването е зора . Както казваш - за ено кабелче - три денЯ шашав.

              Баси , за кой път го играя тоя филм.

              Коментар


              • #22
                От: Утечка

                Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
                Другия вариант е да се види с ВАГ ком.
                Факт, ама тука не говорим за VAG групата. За Jeep диагностика евтина няма. До толкова няма, че в България освен в официалните сервизи има при Еди и май само там. 400 долара е китайският клонинг .

                Коментар


                • #23
                  От: Утечка

                  Засега съм се насочил към Авител, където ми слагаха допълнителен модул, да ми вдига стъклата при заключване. Някак си след година и половина той спря да работи. Утечка си има откакто имам колата, което ако е този модул + камерката, то все ще си консумира. Тия дни ще ходя при тях да видим какво е положението.

                  Искам да се извиня на Еди, ако по някакъв начин не съм оценил трудът му. Разбирам, че проблема е сериозен и си изисква своето време и нерви, което струва пари.
                  тел. 0898454735

                  Коментар


                  • #24
                    От: Утечка

                    Първоначално публикуван от ZliaShnur Преглед на мнение
                    Засега съм се насочил към Авител, където ми слагаха допълнителен модул, да ми вдига стъклата при заключване. Някак си след година и половина той спря да работи. Утечка си има откакто имам колата, което ако е този модул + камерката, то все ще си консумира. Тия дни ще ходя при тях да видим какво е положението.

                    Искам да се извиня на Еди, ако по някакъв начин не съм оценил трудът му. Разбирам, че проблема е сериозен и си изисква своето време и нерви, което струва пари.

                    Я звънни и на Тенко да се разберете кога да я погледне.
                    0879 581570.
                    За сега не съм чул за неразрешен случай.
                    Прати му много здраве от мен.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Утечка

                      Не е достатъчно да си ел. техник, трябва и да знаеш кое как работи за да можеш да поставиш и диагноза. Защото аз мога да проверя намотките на алтернатора да речем, но като не знам какво трябва да е съпротивлението и не мога да кажа дали е здрав.

                      Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • #26
                        От: Утечка

                        Пак спам ама ,
                        едно време , тогава доста членове на форума не са били в кондиция или неродени,
                        Събота , неделя имаше семинари пред блока,
                        всеки можещ и знаещ извършваше профилактика и диагностика на проблеми (от опит) на колите (Руски парк) .
                        Имаше чичковци енергетици и електрончици , Стари професии.Тачени!
                        Със зор , със опит , със вино и мезе (после) , всички коли на паркинга палеха почти веднага. Ако не е -20 и ти е читав акумулатора (т.е. нов ама пак не е сигурно).
                        То тогава да тръгнеш на път - дестинация повече от 100км си беше приключение . Не се знае на кое място ще закъсаш .
                        Ама оправяхме се , почти .
                        Сега аз на ден минавам повече от 150 км .
                        Със месеци не вдигам щеката на маслото (от смяна на смяна) .
                        И само 30 години разлика .....

                        Коментар


                        • #27
                          От: Утечка

                          И аз съм имал всякакви стари возила, но пък никога не ми е било приключение да се чудя дали ще мина 100км и кога ще се развали.
                          Относно старите професори.... там е доста дълга тема. На улицата където съм израснал с ремонти... имаше един такъв където всеки ден ровеше нещо. Викахме му учения, това защото е завършил разни училища за автомобили... Та всеки ден рови нещо по няколко часа за да мине на другия ден 10-20км. Това при мен не е било никога и никога няма да бъде. В момента карам автомобил от който всеки реве и не иска да чува за такъв, е и на него му вдигам капака само за смяна на консумативи... или аз попадам на големи кокали или има нещо друго.
                          Относно ел. техниците... еми в момента има доста видове ел. техници (нещо като при докторите) та няма как мозъчен хирург да бъде гинеколог и обратното.
                          EXC TPI 2019

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X