От: Как да оправя броня на Wrangler JK ашладисан с Чероки XJ
Здрасти Жоре,
И аз имах среща с едно дърво навремето и ударих бронята точно в бъмпера.
Офертата на Кинекса е много добра, така че това е най-лесния вариант за теб. Аз не се възползвах от нея, защото мисля да си взимам метална и затова си я оправих сам, и накрая се получи учудващо добре
Моята броня се беше пукнала и се видя, че не и е за първи път, В началото си мислих, че като я сваля ще мога да я избутам малко отвътре и да я оправя, но се оказа, че тази броня е излята в едно тяло и от вътре нищо не можеш да направиш. Точно зад бъмперите са и гайките с които е закрепена за рамата, така че и не трябва нищо да се пипа отзад. Има едни капаци, от които имаш достъп само до халогените и това е.
Ето това е снимката след срещата с дървото. Вижда се сцепеното, предишен ремонт и кит.


Свалянето на бронята е лесно, само на 4 болта, но да внимаваш, че гайките са вградени в бронята и при мен едната превъртя и остана на болта.
За сваляне на буксите на халогените се свалят поне два болта на пластмасовите капаци от двете страни, за да имаш достъп. Те са тънки и затова могат малко да се огънат, за да свалиш буксата.
Вижда се, че бронята е едно тяло и ако не я унищожиш изобщо не можеш да "натиснеш отвътре", както някои препоръчват. Освен това и с нагряване изобщо не препоръчвам, защото все пак бронята е пълна с някакъв материал и може да стане лошо, ако се запали.



Затова за ремонта се спрях на варианта с работа само отпред.
Купих си специална пластична смола, пластичен кит за ремонт на такива брони и боя и започнах. За начало и теглих няколко шева с меден проводник. Малко грубичко, но няма как
. После ще действа пластичната хирургия.

Като се намаже със смолата се слага и парче материал за усилване.

Продължаваш да нанасяш смолата и отгоре, докато ти хареса
Това е вече засъхналата смола преди за почнеш да нанасяш кита.

При кита вече нанасяш и шкуриш няколко пъти, с различни шкурки (мисля че е ясно какви номера), докато пак ти хареса.

И боята.


Като нов. На мен си ми хареса.
Здрасти Жоре,
И аз имах среща с едно дърво навремето и ударих бронята точно в бъмпера.
Офертата на Кинекса е много добра, така че това е най-лесния вариант за теб. Аз не се възползвах от нея, защото мисля да си взимам метална и затова си я оправих сам, и накрая се получи учудващо добре

Моята броня се беше пукнала и се видя, че не и е за първи път, В началото си мислих, че като я сваля ще мога да я избутам малко отвътре и да я оправя, но се оказа, че тази броня е излята в едно тяло и от вътре нищо не можеш да направиш. Точно зад бъмперите са и гайките с които е закрепена за рамата, така че и не трябва нищо да се пипа отзад. Има едни капаци, от които имаш достъп само до халогените и това е.
Ето това е снимката след срещата с дървото. Вижда се сцепеното, предишен ремонт и кит.
Свалянето на бронята е лесно, само на 4 болта, но да внимаваш, че гайките са вградени в бронята и при мен едната превъртя и остана на болта.
За сваляне на буксите на халогените се свалят поне два болта на пластмасовите капаци от двете страни, за да имаш достъп. Те са тънки и затова могат малко да се огънат, за да свалиш буксата.
Вижда се, че бронята е едно тяло и ако не я унищожиш изобщо не можеш да "натиснеш отвътре", както някои препоръчват. Освен това и с нагряване изобщо не препоръчвам, защото все пак бронята е пълна с някакъв материал и може да стане лошо, ако се запали.
Затова за ремонта се спрях на варианта с работа само отпред.
Купих си специална пластична смола, пластичен кит за ремонт на такива брони и боя и започнах. За начало и теглих няколко шева с меден проводник. Малко грубичко, но няма как
. После ще действа пластичната хирургия.Като се намаже със смолата се слага и парче материал за усилване.
Продължаваш да нанасяш смолата и отгоре, докато ти хареса
Това е вече засъхналата смола преди за почнеш да нанасяш кита.
При кита вече нанасяш и шкуриш няколко пъти, с различни шкурки (мисля че е ясно какви номера), докато пак ти хареса.
И боята.
Като нов. На мен си ми хареса.

)
Коментар