Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател 3.1 ТД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Двигател 3.1 ТД

    Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
    Има! Качествен ремонт и максимално 2 000 оборота. Аз съм така - 6 години след ремонта!
    Стига де, турбината трябва да ти е с паяжина !

    Какви са характеристиките на 2.5 и 3.1 ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #47
      От: Двигател 3.1 ТД

      Май ще се окаже, че 2.5 е по-добър.
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • #48
        От: Двигател 3.1 ТД

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Стига де, турбината трябва да ти е с паяжина !

        Какви са характеристиките на 2.5 и 3.1 ?
        Е, чак пък паяжина! Караш с 140км/ч и пей сърце - вече 8 години.Повече от 300К км. Но не е попадал в ръцете на "майстор -готвач"!!!

        Коментар


        • #49
          От: Двигател 3.1 ТД

          До тук разбрах:

          425 OHV

          114 коня при 4000 об./мин.
          300 Нютона при 2200 об./мин.


          531 OHV

          140 коня при ??? об./мин.
          384 Нютона при ??? об./мин.

          Нооо, явно е някаква мистерия при какви обороти тия сили обладават мотора ?!
          ...

          Божич, ше ти се затлачат кюнците при тия "до 2000 об."
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #50
            От: Двигател 3.1 ТД

            Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
            ...
            Караш с 140км/ч
            ...
            Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
            ...
            и максимално 2 000 оборота.
            ...
            Така ли ?!
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #51
              От: Двигател 3.1 ТД

              Не , единият е 3.1 , а другия 2.5.

              Коментар


              • #52
                От: Двигател 3.1 ТД

                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Така ли ?!
                Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                Не , единият е 3.1 , а другия 2.5.
                Значи не четеш.

                Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                Има! Качествен ремонт и максимално 2 000 оборота. Аз съм така - 6 години след ремонта!
                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Стига де, турбината трябва да ти е с паяжина !
                ...
                Коментара ми е към Божич, който е със ZJ.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #53
                  От: Двигател 3.1 ТД

                  Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                  Предвид на възрастта, за WJ 3.1 най - малък проблем е двигателя. При евентуалма покупка , изненада с двигателя е малката беля - ремонтира се лесно и при качествен ремонт държи , особено ако го кара жена. Но , като започнеш с "шимита", дифренциали, раздатки, клапи на парното,преден кардан - ще разбереш, че смяната на една или две глави е най- малкият проблем! Дали ще е 2.7, 3.1, или бензинови - за възрастта си проблемите по ходова част и оборудване са многократно повече от "проблемния " 3.1.
                  Цял живот покрай другото винаги съм имал и руски джип . Нищо което е механично като повреда не ме плаши имам голяма машинна база на разположение . Виж електрониката е друга бира там съм индианец . Берлингото на един колега 2.0 ХДИ втори месец не могат да го подкарат . То не бяха помпи ; клапани ; датчици ; компютри и това при положение че човека се пенсионира миналата година от сервиз Ситроен . Та поне на тоя етап гледам колкото се може да има по малко електроника . В 2.5 мотора поне не е толкова много . Предполагам че и в 3.1 също все пак са класически дизели не коман реал или някоя друга от новите изцяло компютърно управлявани горивни системи .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #54
                    От: Двигател 3.1 ТД

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Цял живот покрай другото винаги съм имал и руски джип . Нищо което е механично като повреда не ме плаши имам голяма машинна база на разположение . Виж електрониката е друга бира там съм индианец . Берлингото на един колега 2.0 ХДИ втори месец не могат да го подкарат . То не бяха помпи ; клапани ; датчици ; компютри и това при положение че човека се пенсионира миналата година от сервиз Ситроен . Та поне на тоя етап гледам колкото се може да има по малко електроника . В 2.5 мотора поне не е толкова много . Предполагам че и в 3.1 също все пак са класически дизели не коман реал или някоя друга от новите изцяло компютърно управлявани горивни системи .
                    Управлението на горивния процес е един и същ и за двата модела. Елементарна компютърна схема, такава каквато е на WV в първите години на компютъризаци. Помпата е Бош -железна. Няма VP44 ,ангренажа е с колела.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Двигател 3.1 ТД

                      Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                      Управлението на горивния процес е един и същ и за двата модела. Елементарна компютърна схема, такава каквато е на WV в първите години на компютъризаци. Помпата е Бош -железна.
                      Точно за това ми харесва най вече .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #56
                        От: Двигател 3.1 ТД

                        И има защо!!! Важното е колата да не попада в ръцете на "майстор - готвач". @Алекс може да ти разкаже.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Двигател 3.1 ТД

                          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                          Е, 7х6 е 42, ма тури ги 50л., но само за по кафеее ...
                          Съчетай го с нещо !
                          В София кафето е по скъпо,ма по-хубаво.Вместо да ги дам за кафе,ще ги дам за гориво
                          Grand Cherokee WJ
                          Dodge Caliber
                          E 430 4-matic-T(S210)
                          GLK

                          Коментар


                          • #58
                            От: Двигател 3.1 ТД

                            2,5 или 2,7,или 3,1-попаднеш ли на някой таралясник,все ще има проблеми.Същото важи и за бензиновите.
                            Трябва да се търси читав екземпляр,а не двигател/разбира се говорим за нафта в случая/.
                            Grand Cherokee WJ
                            Dodge Caliber
                            E 430 4-matic-T(S210)
                            GLK

                            Коментар


                            • #59
                              От: Двигател 3.1 ТД

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Точно за това ми харесва най вече .
                              Той не е единствен такъв двигател. Има и такива дето не пукат глави. ВиждАл си един такъв няколко пъти.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Двигател 3.1 ТД

                                Защо толкова се оплаквате от електрониката? Тя си е много хубаво нещо! Предполагам всички си светят с крушки нощем, едва ли има някой дето ползва постоянно свещи и кибрит. Е как може да изгори крушката и да не ви прави впечатление, а когато нещо на джипа си замине е толкова голям проблем? Механичните ниско ефективни мотори няма да се върнат, а тези дето ги има по-прости няма да стават. Свиквайте с това

                                Конкретно между 2,7 и 3,1 дилема не може да има! 2,7 е много по-добрия мотор! Характеристиките му са доста по-добри именно заради повечето електроника позволяваща много по-прецизен контрол на горивото.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X