Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Светва лампата за маслото плюс звуков сигнал за внимание - Wrangler JK CRD 2007

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Светва лампата за маслото плюс звуков сигнал за внимание - Wrangler JK CRD 2007

    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
    То нема лошо , че не си виждАл.Така идват по-евтино.
    А и италианските трактори за модела са с "картуш".
    Много са развълнувАх и са усведомих. Но и констаНтирАх, че на "Мрецедес" можеш да го смЕниш филтЕро и без да източваш, без дори да "пролееш" мАсло. При Джорджоне явно не е така.
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #32
      От: Светва лампата за маслото плюс звуков сигнал за внимание - Wrangler JK CRD 2007

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Много са развълнувАх и са усведомих. Но и констаНтирАх, че на "Мрецедес" можеш да го смЕниш филтЕро и без да източваш, без дори да "пролееш" мАсло. При Джорджоне явно не е така.
      Е, мерцедес. То можеш цялата филтърна кутия да махнеш без да тече нищо

      Ноо, това е друг форум
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        От: Светва лампата за маслото плюс звуков сигнал за внимание - Wrangler JK CRD 2007

        Гагич , на тия Жипки , от на жабоядите , проблемът им не е в няколкото проляти капки масло.
        Вчера на една , след обслужване не и беше пуснат ъпдейта на софтуера на таблото.Щото отнема час и половина.А беше вече четири следобед.
        Ма тези работи ще ги разправям по-късно.Още съм новак при тея.
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #34
          От: Светва лампата за маслото плюс звуков сигнал за внимание - Wrangler JK CRD 2007

          Смених датчика, изтрих грешките и май нещата се оправиха.

          Имаше малко особеност с модела/номера на датчика и трябва специален размер вложка за да се развие датчика без да се разглобява много, само се маха кутията с въздушния филтър.

          Сега ми е малко криво, че на жената на Черока и умря акумулатора и с обърнати полюси нямах голям избор, разбирай наличност в магазина, та ще трябва пак мерене, смятане и поръчка през Интернет или ходене до друг голям магазин.

          Ако имам мерак и време ще снимам новия модел датчик и ключа тръбна вложка нужен за развиването му.

          Стяга се на 10 фута сила но аз стягах на ръка, има риск да се пренатегне защото датчика НЕ е същия като стария и има луфт, тоест датчика НЕ приляга плътно към корпуса(двигателя), тествах с една стотинка и според мен има към 2-5мм хлабина защото не целия датчик има резба, като пусна снимки ще се види по-ясно.

          Поне на десния волан автомобили е много тясно мястото около датчика и смяната си е едно кълчене и пцуене докато стане и наслагване на различни дебелини и дължини удължители за тресчотки които да паснат в улея на масления филтър и леко се отмества пистовия ремък докато се работи.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X