Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

    Здравейте,

    Возилото е Вранглер JK 2007ма година.

    От известно време ми се стори, че волана се върти една идея по-трудно, субективно ми се струва, че се влошава защото днес при паркиране на работа едва маневрирах.

    Последно преди 2-3 седмици течността си беше на ниво, никога не е смянана според мен, единственото пипано по джипа в областа на управлението е преди 3-4 седмици смених бол джойнта който е на хебела, че си беше отишъл и имаше луфт във волана, луфта почти изчезна като останалия малък луфт е от самия червяк или както се нарича това нещо над хебела което се движи от хидравликата.

    След малко ще погледна течността и след седмица две сигурно ще я сменя, но ми е интересно да чуя мнения и какво се прави профилактоично при такива ситуации плюс евентуални диагнози по телефона?

    Няма с кой да тествам да видим дали бълбука, шумове, и т.н. след седмица две може би но за сега имам само симптом и ограничена информация.

    Предварително благодаря!
    Бъдете живи и здрави!

  • #2
    От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

    Налягането в гумите скоро проверявал ли си?

    Коментар


    • #3
      От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Налягането в гумите скоро проверявал ли си?
      Да, през няколко дни ги меря, 2.2 отпред и 1.9 от зад, знам, че има значение но и на 1.5 съм карал без да усещам голяма разлика, не ми е проблем да ги напомпя на 2.5 според мен обаче си има нещо повече от меки гуми.

      Ей сега тествах пак.

      Течност има доволно, казанчето си ври, вижда се, че циркулира течност със силна струя, на цвят си е червеникава течността, тъмничка е ама ще я сменя скоро.

      На място пробвах да въртя и ми се стори, че в началото тръгна много трудно и после изведнъж стана по-лесно и после вече лесно с един пръст си се въртеше волана и на място.
      Последно редактирано от BatGeorgeone; 23-08-16, 12:20.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #4
        От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

        Имал съм подобни проблеми на някоя от бившите си коли и докато се наканя да го оправя то си мина само след едно бясно исфорсиране на мотора за 20-30 секунди. Диагнозата от механиците беше, че е имало заседнал клапан на помпата, който се е размърдал и е изчезнал проблема. Симптомите бяха абсолютно същите, ту има ту изобщо няма хидравлика.
        Subaru Legacy 2.5
        Suzuki GS500 E

        Коментар


        • #5
          От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

          Ако имаш демпфер, провери го.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

            Мерси Мартин, може и да си прав, трудно проверимо.


            Спарки, хмм, аз направо си мислех да го сменям демпфера, че вече е на много километри а и мисля ми допринася за шими, ок, мерси за идеята.
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #7
              От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

              Демпферна шайба на коляновия вал имаше впредвид...
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

                Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                Демпферна шайба на коляновия вал имаше впредвид...
                Не, демпфера кормилното управление имах предвид. Но и шайбата на коляновия вал, ако е демпферна, може да се погледне, макар че ако превърта би трябвало да присветва и лампа за зареждане и други такива.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

                  Ей с тази шайба ме плашите, защото я свалях докато правех смяна на ремъци, ролки и т.н.

                  Сек да ви видя снимките, че ако е това което си мисля, има 2 часа разглобяване докато я стигна

                  P.S.

                  Аз хубаво съм маркирал 4те болтчета ама самия болт на коляновия вал не съм маркирал според снимките тоест ако е разхлабен ще разбера късно... м///мка му... аз го стегнах по спесификация ама поне капка да му бях сложил за видимост

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Dempferna Shaiba Kol Val.jpg
Прегледи:1
Размер:205.7 КБ
ID:5723941
                  Последно редактирано от BatGeorgeone; 24-08-16, 17:09.
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

                    За другата ти тема - намери ли датчика за налягане на маслото? Ей това зеленото, под масления филтър му е буксата, тя логично е боцната в датчика.
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

                      Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                      За другата ти тема - намери ли датчика за налягане на маслото? Ей това зеленото, под масления филтър му е буксата, тя логично е боцната в датчика.
                      Зрасти, мерси за подсещането, днес четох разни книжки и мислех, че датчика е между масления филтър и дебелия черен маркуч на всмукателния колектор, пак излъгаха тия в инструкциите

                      Още не съм гледал на живо, че вънка е жега и днес е лято тук на острова но подозирам, че достъпа до датчика ще е или невро хирургия или ще трябва да свалям въздушен филтър и наоколо карантиите.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

                        Деа и пустиняка му, в Сряда пак ми го направи този номер с втвърдения волан, след два часа каране, което ме навежда на мисълта, че верно може да е демпфера...

                        Маслото ми и то е за смяна, никога не е сменяно, доливано, седи ми в задачите да го сменя ама тук дойде зимата и хич не ме влече на студа

                        Стана ми много интересно, че вместо хидравлично тук се слага АТФ4+, джипска му работа...

                        Ще сменя маслото, ще почета, потествам и после ще споделя впечатления.
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

                          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                          Стана ми много интересно, че вместо хидравлично тук се слага АТФ4+, джипска му работа...
                          На всичките, които съм имал или по някаква причина ми е попадала информация, се слага ATF (какъв точно - друг въпрос, но обикновено от същия, който е в автоматика или в модификацията на същия модел с автоматик).

                          Та категорично не е джипска му работа, а ми се чини че по-скоро другото е изключение.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

                            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                            Стана ми много интересно, че вместо хидравлично тук се слага АТФ4+, джипска му работа...
                            доста кормилни хидравлики работят с АТФ. Било "Дексрон", било "АТФ+4". Нищо странно нямо. Наглеците от "Мопар" даже продават Power Steering Fluid с material standard номер същия като на ATF+4 (тя и цената същата, ама потребители се шашкат).
                            Джорджоне, отпочвай маркетингово проучване за покупка на нова помпа на серво-управлението. Демпфер-мепфер, течности-атеефи и т.н. най-много да отложат проблема с 1 година.
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тежък волан, трудно се върти на място, и се влошава

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              доста кормилни хидравлики работят с АТФ. Било "Дексрон", било "АТФ+4". Нищо странно нямо. Наглеците от "Мопар" даже продават Power Steering Fluid с material standard номер същия като на ATF+4 (тя и цената същата, ама потребители се шашкат).
                              Джорджоне, отпочвай маркетингово проучване за покупка на нова помпа на серво-управлението. Демпфер-мепфер, течности-атеефи и т.н. най-много да отложат проблема с 1 година.
                              Няма повече да играя с тебе, веднага почваш с лошо

                              Течности имам, взех ама ме мързи, демпфер сега ще видя дали ТераФлекс продава и ще купя, дано му мине само с това, а и както казах, прави го веднъж на половин година...

                              Мерси Спарки, може и така да е, не съм обръщал внимание а и до сега само веднъж в живота ми се е налагало да доливам на тъста ми на пежото
                              Бъдете живи и здрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X