Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ - скъсано предно жило на ръчната

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: WJ - скъсано предно жило на ръчната

    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
    Малко късно виждам, но все си мисля че жилото може да се смени без вдигане на мокета. Единия край е каквото си снимал. Другия е под задната седалка и има пряк достъп до там(дига се мокета задния този от багажника и имаше някаква капачка мисля). А когато махнах мокета нямам спомен, но жило директно не се вижда! Мисля че беше в нещо като тунелче и дали ще е с мокет или не няма никаква разлика.
    За това под задната седалка, просто се вдига седадалката. Но иначе мокетът трябва да се вдига, за да имаш достъп до гайките, които държат жилото.

    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      От: WJ - скъсано предно жило на ръчната

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      ... положението беше закърпено по следния начин: от стоманена тръбичка беше отрязано ново "буренце". Същото беше пробито и в него се вдяна и завари жилото. Ще видим колко ще изкара така. ...
      За съжаление, не изкара много дълго. Преди 2 дни отново останах без ръчна - въжето се скъса точно след мястото на заварката. И този път времето беше дефицитно, така че директно от път минах през магазина на Вест Ауто и взех ново жило. Новото е на "Дорман", т.е. поръчано и произведено в братски Китай.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_120308.jpg
Прегледи:1
Размер:115.0 КБ
ID:5728574

      За разлика от оригиналното, заместителят има само една скоба за фиксиране на жилото.

      Който си мисли, че може да смени предното жило на ръчната на WJ без да вдига мокета - не е познал. Процедурата е следната:

      1. Демонтира се намиращият се под дясната задна седалка усилвател (ако колата е с Infinity Gold) и монтажната му скоба, която ще пречи за повдигане на мокета. Необходима е вложка 10 мм за развиване на 5 бр. гайки.
      2. Демонтират се и се изваждат задните седалки - 4 бр. х 10 мм на всяка седалка

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_113209.jpg
Прегледи:1
Размер:109.9 КБ
ID:5728575

      3. Демонтира се централната конзола, като за целта се развиват всички рапидки, които я държат към пода (2 бр. най-отпред + 2 бр. под поставката за чаши + 2 бр. на дъното на барчето + 2 бр. под барчето). За достъп до последните 2 се изтеглят назад поставките за чаши за пътниците на задната седалка. Лостът за скоростите и този на раздатката се поставят в крайно задно положение (при неизправна ръчна спирачка Жипът да се подпре с подръчни средства да не вземе да си тръгне сам) и конзолата се изтегля назад и нагоре. Общо взето, насилие не е необходимо, така че, ако нещо запъва - вижте да няма някоя неразвита рапидка.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_114704.jpg
Прегледи:1
Размер:111.1 КБ
ID:5728576

      4. Запретва се напред мокета (Преди това ще е необходимо да се освободи изпод пластмасите на праговете) за да се получи достъп до скобите, които фиксират жилото към пода. В оригинал са таман 2 броя - една двойна и една единична, поради което няма шанс жилото да се демонтира без да се вдигне мокетът. За тях е необходима вложка 13.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_115604.jpg
Прегледи:1
Размер:116.2 КБ
ID:5728577

      5. Предното жило се откачва от механизма и се вади от двете страни. За да се извади се натискат с плоска отвертка, ключе или др. подходящ инструмент фиксаторите (по 3 бр. от всяка страна) и жилото се изтегля.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_120130.jpg
Прегледи:1
Размер:109.4 КБ
ID:5728578

      6. Новото жило се натиква в отворите отпред и отзад

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_120935.jpg
Прегледи:1
Размер:90.3 КБ
ID:5728579

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_120943.jpg
Прегледи:1
Размер:72.7 КБ
ID:5728580


      7. Фиксира се жилото към пода с двойната скоба (на заместителя скобата е само една)

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_120931.jpg
Прегледи:1
Размер:99.8 КБ
ID:5728581


      8. Жилото се закачва за механизма под задната седалка (лесно) след което започваш да се бориш като прасе с тиква със закачването към лоста на ръчната. Второто е по-трудната част (най-вече докато нацелиш правилната позиция на пружината и механизма за опъване на въжето) и за нея е желателно да имате на разположение още един чифт ръце - единият да запъва механизма, а другият да намами "буренцето" на мястото му.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160918_122428.jpg
Прегледи:1
Размер:102.3 КБ
ID:5728582

      Ако всичко е изпълнено правилно, ръчната трябва да започне да работи. След което настава време всичко да се монтира обратно по местата му. И те така.

      П.П. Съжалявам за ниското качество на снимките, но под ръка ми беше само таблета, който няма светкавица, а камерата и без това не е връх на сладоледа.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        От: WJ - скъсано предно жило на ръчната

        Браво за инструкциите, хубава работа си свършил!

        Според теб има ли смисъл да се слага смазка вътре в жилата, то, че няма да влезе изцяло е ясно, ама 20-30-40 % от пътя да смаже, дали ще е полезно или повече вредно?
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #19
          От: WJ - скъсано предно жило на ръчната

          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
          Браво за инструкциите, хубава работа си свършил!

          Според теб има ли смисъл да се слага смазка вътре в жилата, то, че няма да влезе изцяло е ясно, ама 20-30-40 % от пътя да смаже, дали ще е полезно или повече вредно?
          Няма никакъв смисъл от смазка. Металното въже е с пластмасова обвивка, така че смазка може дори да направи беля, ако нещо химията й не си допадне с обвивката. А освен всичко друго жилото си е работило съвсем нормално без каквото и да било смазване откак колата е излязла от завода ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            От: WJ - скъсано предно жило на ръчната

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Няма никакъв смисъл от смазка. Металното въже е с пластмасова обвивка, така че смазка може дори да направи беля, ако нещо химията й не си допадне с обвивката. А освен всичко друго жилото си е работило съвсем нормално без каквото и да било смазване откак колата е излязла от завода ...
            Има логика, мерси, за това и питам, още не ми се налагало да пипам там по моите джипове, ама Вранглера не ми хареса как е поръждавял около ръчната те не се знае знае ли се
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #21
              От: WJ - скъсано предно жило на ръчната

              Айде и моето жило се скъса на същото място. Чавдаре мерси за темата спестяваш ми много време, имам да черпя.

              Коментар


              • #22
                От: WJ - скъсано предно жило на ръчната

                Във ВестАуто нямаха жило на Дорман и взех на Раибестон , като ми казаха че и двете са еднакви и ги водели под едно име и двете. Направи ми впечатление че заместителя е с по тънко стоманено въже, но пък беше с две фиксиращи скоби. А за закачането наистина се борих като прасе с тиква добре че мина комшията та даде и неговите две ръце на помош.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X