Здравейте колеги.
Проблемът ми е следния - когато достигне 4-та и 5-та предавка оборотите започват да играят в интервала от около 1700-800 до към 2500-3000 и автомобила започва да придърпва доста, също така и по наклон нагоре на същите предавки се усещат силни вибрации. На другите предавки няма абсолютно никакви проблеми. Единствено след като съм спрял скоростния лост не иска да преминава веднага от D na P ,задържа на R за секунда две и след това преминава.
Маслото е сменено със Dextron III, сменен е и филтъра+гарнитурата на картера, както и буксата.
Тялото с клапаните беше свалено и почистено, съпротивленията на соленоидите също бяха измерени но всичко беше в норми.
Моля някой ако е имал такъв или подобен проблем нека сподели от какво е излязло.
Проблемът ми е следния - когато достигне 4-та и 5-та предавка оборотите започват да играят в интервала от около 1700-800 до към 2500-3000 и автомобила започва да придърпва доста, също така и по наклон нагоре на същите предавки се усещат силни вибрации. На другите предавки няма абсолютно никакви проблеми. Единствено след като съм спрял скоростния лост не иска да преминава веднага от D na P ,задържа на R за секунда две и след това преминава.
Маслото е сменено със Dextron III, сменен е и филтъра+гарнитурата на картера, както и буксата.
Тялото с клапаните беше свалено и почистено, съпротивленията на соленоидите също бяха измерени но всичко беше в норми.
Моля някой ако е имал такъв или подобен проблем нека сподели от какво е излязло.
Коментар