От: Въпрос за ротацията на гумите
Мисълта ми беше, че ако има проблем с износените гуми ще се усветка поне ESP то, а може да се опитва и да блокира междуосевия съединител. Но това не се случва, просто разликата в диаметрите е прекалено малка за да е от значение. Голяма разлика може да се получи при гуми с много голям грайфер, но такива обикновена не се използват на автомобили с 4х4 система с вискомуфа. А иначе за ротацията си имаше схема и беше нещо от рода: предна дясна->задна дясна, предна лява->задна лява, задна дясна ->предна лява и задна лява -> предна дясна. Аз лично като се поизносят ги въртя само предни и задни заради посоката на гумите. Досега не съм виждал гуми които са леви и десни, но съм виждал такива които имат вътрешна и външна страна, където няма значение посоката на въртене.
Мисълта ми беше, че ако има проблем с износените гуми ще се усветка поне ESP то, а може да се опитва и да блокира междуосевия съединител. Но това не се случва, просто разликата в диаметрите е прекалено малка за да е от значение. Голяма разлика може да се получи при гуми с много голям грайфер, но такива обикновена не се използват на автомобили с 4х4 система с вискомуфа. А иначе за ротацията си имаше схема и беше нещо от рода: предна дясна->задна дясна, предна лява->задна лява, задна дясна ->предна лява и задна лява -> предна дясна. Аз лично като се поизносят ги въртя само предни и задни заради посоката на гумите. Досега не съм виждал гуми които са леви и десни, но съм виждал такива които имат вътрешна и външна страна, където няма значение посоката на въртене.


Коментар