Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Видове карета при Джйип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Видове карета при Джйип

    Няма ГрандЧероки с карданни карета на полуоските. Всичко е CV stule. Сега започнаха да ги слагат и на карданите защото са по-здрави.





    Темата произлиза от тук

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=21459
    Последно редактирано от kinex; 26-11-07, 08:46.

  • #2
    До: Помощ при покупка на Jeep Grand Cherokee

    Само за справка Пламене, има Грандове с карданно каре на полуоските, виж на Злой например
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: Помощ при покупка на Jeep Grand Cherokee

      Знам че има през първите три месеца от производството. Както и с ПартТайм. Ама те тия карета вече трябва да са измрели.
      Мойто е 06.1993 и е със CV.

      Коментар


      • #4
        До: Помощ при покупка на Jeep Grand Cherokee

        А неговия е 1996 фейслифта с 242, отвътле Лимитед, отвънка Ларедо... Нали се сещаш онази странна комплектация TSI
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: Помощ при покупка на Jeep Grand Cherokee

          Каретата U-joint са здрави. Освен когато са менте.
          Нищо че са бушон и първо те се чупят.
          Виждал съм ги строшени както на полуоската на Вранглер, така и на предния кардан на ЛандКрузер (справка Ганчо).
          За сметка на това се сменят по-лесно от C.V. style, които пък са по-здрави.
          Ама и те се чупят.

          Коментар


          • #6
            До: Помощ при покупка на Jeep Grand Cherokee

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Няма ГрандЧероки с карданни карета на полуоските. Всичко е CV stule. Сега започнаха да ги слагат и на карданите защото са по-здрави.


            Американските коли не издържат на масла от 5лв/л.

            най-масовото масло в Америка, 10W30
            малка поправка: има гр.чероки с u-joint до '96

            на карданите слагат CV stile не защото са по здрави, а защото са по евтини от CV joint. слагат го от около '96 на гр. чероки, а съм виждал на '86 бронко

            американските коли коли масово се карат с масло под 5лв/л.

            най масовото 10/30 струва около $8 галона, това цена в магазина, доставната за сервиза е $ 1,29/л валволин полусинтетика
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #7
              До: Помощ при покупка на Jeep Grand Cherokee

              Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
              малка поправка: има гр.чероки с u-joint до '96

              на карданите слагат CV stile не защото са по здрави, а защото са по евтини от CV joint. слагат го от около '96 на гр. чероки, а съм виждал на '86 бронко
              Така де, виж поста ми по-нагоре, говорим за едно и също. Освен това при положение че автомобила не е фултайм повечето или всичкото време, тези карета позволяват по-голям ъгъл на завой на колелото от ШРЪС-овете или както им казвате CV stile.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                До: Помощ при покупка на Jeep Grand Cherokee

                Как по евтини като едно нормално каре CV е сто лева. А едно u-joint е 25лв. Като гледам и полуоските с u-joint са по-евтини.
                Не съм им гледал техническите данни но четох някъде че на новия Вранглер карданите са CV-Constant Velocity Joint, и са по-здрави.
                А как се казва това двойното каре. Старите ГрандЧерокита го имат на предния кардан към раздатката.



                За цените на маслата в България говорех.

                Коментар


                • #9
                  До: Видове карета при Джйип

                  пак CV кардан. нЕкъде бЕх написал една дълга и пространствена статия за карданите, каретата, употребата им и тн. сега не ми се търси нито пише пак, затуй накратко: както всички (или повечето) знаят карданите КВ предават въртящия момент ВМ от скоростната кутия СК към двигателния мост ДМ. поради невъзможността да се разположат в една равнина СК и ДМ, както и поради факта че ДМ не е статичен а в постоянно движение се налага в КВ да се ползват карета, universal joints или както там щете ги наречете. обаче...отдавна е установено че колкото и да е странно, но когато имаме разлики във равнините на осите на СК и КВ ъгловите скорости са различни и разликите стават по големи колкото по голям е ъгъла м/у тях; по просто казано ъгловите скорости на опашката на СК и на КВ са различни при ъгъл над 1 градус; или още по прост пример - ако опашката ти се върти с 1000 об, пиньона на ДМ се върти с 990 об (само груб пример). и тук вече идва на помощ CV - Constant Velocity (постоянна скорост) карето - проста конструкция от 2 обикновени карета в общ блок със сачма и пружина между тях. тази констукция позволява ъгловите скорости да остават непроменени (постоянни) независимо от ъгъла между отделните елементи на ходовата част. друго съществено преимущество на CV пред обикновеното каре се състои в следното: обикновеното каре при ъгъл на работа над 1 гр. се натоварва неравномерно (пак поради различните ъглови скорости) и се износва много по бързо с увеличаване на разликите в ъглите, докато при CV това не се случва. след като напоследък се налагат по късите колесни бази, които предполагат по малко разстояние м/у СК и ДМ, както и след като вече лифтове от 4" се приемат за нещо нормално CV карето става необходимост и поради възможността му да работи с по голям ъгул на пречупване. както и всичко друго в автомобилостроенето, CV карето е стара разработка (не е открито от том уудс) но става популярно напоследък поради гореизброените причини.

                  на тази графика се вижда как се съкращава живота на обикновеното каре с промяната на ъгъла му на работа.
                  надявам се че съм бил поне малко полезен.
                  Пламене след като си копирал снимката на моя приятел Бил Ансел, би трябвало и да си прочел целия материал и да си наясно.
                  а този кардан на снимката се счупи...
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #10
                    До: Видове карета при Джйип

                    Мерси за разяснинието.
                    Общо взето съм наясно.
                    Просто искам да съм максимално подготвен преди да поръчвам. Знаеш защо.
                    Основното ми притеснение беше че и на този който имам в момента, с топчетата вътре да го нарека най-просто, и на този с двойното каре казват CV. За това не бях сигурен дали ще ме разберът правилно.
                    Оказа се че една от фирмите от която пазарувах може да ми достави кардан по спецялни изисквания и мисля че проблема е почти решен.
                    Само не знам като им кажа дабъл CV стайл да не ми пратят с двойни карета и в двата края. И такива има, а на мене ми трябва само в единия.
                    http://www.ironrockoffroad.com/Merch...egory_Code=PFW

                    Остава само да изчисля много прицизно дължината на кардана, защото при мен лифта е изпълнен малко по различно от стандартния.
                    Нямам дроп на раздатката а предния мост е преместен с два сантиметра на пред. Това цялото в комбинация с късите носачи прави дължината на кардана доста променлива.

                    Абе ще се разберем някакси.
                    Къде със снимки, къде с ръце.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X