Здравейте колеги, имам проблем с моя джип , когато карам и влезне в обороти почва да прекъсва за момент, губи мощност и след това се оправя. Имам въздух в маркуча, който влиза в горивния филтър, възможно ли е да е от това. Постоянно имах въздух в маркуча , но чак сега се появи това прекъсване, може ли да е от някой друг маркуч или от резервоара ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с Jeep Cherokee 2.1 turbo diesel
Свий
X
-
От: Проблем с Jeep Cherokee 2.1 turbo diesel
Възможно е отнякъде да засмуква въздух в системата и това да е причина за прекъсването. Това поколение дизели нямат отделна горивоподкачваща помпа, а самата тя е част от горивонагнетателната помпа /ГНП/. От резервоара до ГНП цялата горивна система работи със подналягане /засмукване/ и е трудно да се открие къде точно е пропускът на въздух защото обикновено няма видим теч на гориво. Трябва да се огледат горивопроводите, филтъра за гориво и всички снадки, маркучи и т.н. и всички предполагаеми недобре уплътнени места да се оправят, ако има напукани маркучи да се сменят.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
-
От: Проблем с Jeep Cherokee 2.1 turbo diesel
По-скоро отнякъде влиза въздух в системата и затова има проблеми с първоначалния старт. По принцип в целия горивопровод има вакум, обясних по-горе, че системата работи със засмукване от резервоара до ГНП. Огледайте всички горивопроводи, снадки, горивния филтър с маркучите около него, като основен заподозрян, ако има ръчна подкачваща помпа също. На ГНП трябва да има клапан на обратното гориво - излишъкът, който се връща в резервоара. При неизправност на този клапан и пропуск в него е възможно да има проблеми като описаните от теб.Последно редактирано от Алекс Маринов; 18-03-16, 22:35.Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
-
От: Проблем с Jeep Cherokee 2.1 turbo diesel
Точно , както го каза.Ако маркучетата за обратно гориво са здрави , клапанът на помпата за обратното и помпата за подкачване не "дишат" , то в помпата ще има винаги гориво и стартът ще е нормален.
Ако краде въздух по останалата част от горивопроводите проблем ще има след старта на мотора.Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Проблем с Jeep Cherokee 2.1 turbo diesel
Имах веднъж подобен проблем с Черока, който даже стигна до гаснене, веднага след запалването.
Маркучът, който влиза в горивния филтър (обозначен с жълта елипса), се оказа спукан от вътрешната страна на сгъвка и не се виждаше, докато не го свалих и огледах подробно. След като го изрязах до здраво, вече нямаше никакъв проблем.
proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори
Коментар
-
От: Проблем с Jeep Cherokee 2.1 turbo diesel
А всъщност какво стана, има ли някакво развитие по проблема? Ако сте намерили какво е било и сте го решили, то няма да е лошо да го опишете тук. Ще е полезно и за някой друг с подобни симптоми.
Успех!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар