Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

    Здравейте. Тази сутрин опитах да запаля джипа, но не можах. Всеки път като пробвах от ауспуха излизаха кълбета дим. Обадих се на майстор, който дойде на място да погледне колата. Каза, че на пръв поглед е проблем с релето за подгряване. След час ми се обади и каза, че е за смяна заедно с една свещ. Въпросът ми е (извинявам се предварително жена съм и не ги разбирам тия работи) задължително ли е да е оригиналното реле на Мерцедес или има заместител? И може ли само 1 свещ да се смени понеже съм чувала, че се сменят всички заедно? Благодаря Ви.

  • #2
    От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

    Започни с това в кой град си. Към "идващите на място майстори" съм резервиран. Те са като служителите в американската "бърза помощ" (така наречените "парамедици") знаят нещо, могат нещо, но до там........За лечение си има болници (сервизи) и т.н.
    П.П. Предвид специализираните куплунги и управление, шанса да пасне от нещо друго освен от 3.0 мерцедес ми се струват нулеви, може да се смени само една свещ.......
    П.П.2 номер за търсене и поръчка A6429005801по мерцедес или beru 0522140202 производител............
    Последно редактирано от дядо владо; 01-02-16, 14:28.
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

      Първоначално публикуван от deni4ka_g Преглед на мнение
      Здравейте. Тази сутрин опитах да запаля джипа, но не можах. Всеки път като пробвах от ауспуха излизаха кълбета дим. Обадих се на майстор, който дойде на място да погледне колата. Каза, че на пръв поглед е проблем с релето за подгряване. След час ми се обади и каза, че е за смяна заедно с една свещ. Въпросът ми е (извинявам се предварително жена съм и не ги разбирам тия работи) задължително ли е да е оригиналното реле на Мерцедес или има заместител? И може ли само 1 свещ да се смени понеже съм чувала, че се сменят всички заедно? Благодаря Ви.
      Здравей колежке, първо не е сигурно че не паленето идва от свещ или от релето. Понеже имах същият проблем, да разясня малко по темата. Първо, предвид температурите навън, няма как от свещ да не запали. Дори когато е по-студено с една прецакана свещ, пак трябва да запали но малко по-трудно. Тези свещи, не са като при бензина. Те само подгряват докато запали, малко след запалване функцията им е приключила. Второ, при мен проблема беше същият, петък вечер загасих джипа и събота сутринта нямаше палене, разбирай стартера въртеше като луд, но джипа не палеше. Проблема ти е най-вероятно в един кабел под кутията с бушоните, който играе роля на маса, най-вероятно е прекъснат. Ако не е от него е възможно дозиращият клапан за нафтата, да ти се е прецакал и да не стига достатъчно гориво до рейла и инжекторите респективно, при мен проблема беше в този клапан. Нов е към 180 лева. За да не правиш излишни опити с джипа, го закарай на човек който разбира тази марка и този дизелов модел. Еди Рангелов примерно, ще ти помогне и отстрани проблема със сигурност. Възможно е да е и от релето за подгряване, но е малко вероятно предвид високите температури навън. Пробвай да запалиш 5-10 пъти с почивка между пробванията разбира се. Освен това при проблемна свещ, би трябвало джипа да е записал грешка в компа. Това провери ли? Поздрави!
      "По-лошо от това да не знаеш, е глупостта да си мислиш че знаеш"

      Коментар


      • #4
        От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

        Първоначално публикуван от JEEP_WK3.0CRD Преглед на мнение
        Здравей колежке, първо не е сигурно че не паленето идва от свещ или от релето. Понеже имах същият проблем, да разясня малко по темата. Първо, предвид температурите навън, няма как от свещ да не запали. Дори когато е по-студено с една прецакана свещ, пак трябва да запали но малко по-трудно. Тези свещи, не са като при бензина. Те само подгряват докато запали, малко след запалване функцията им е приключила. Второ, при мен проблема беше същият, петък вечер загасих джипа и събота сутринта нямаше палене, разбирай стартера въртеше като луд, но джипа не палеше. Проблема ти е най-вероятно в един кабел под кутията с бушоните, който играе роля на маса, най-вероятно е прекъснат. Ако не е от него е възможно дозиращият клапан за нафтата, да ти се е прецакал и да не стига достатъчно гориво до рейла и инжекторите респективно, при мен проблема беше в този клапан. Нов е към 180 лева. За да не правиш излишни опити с джипа, го закарай на човек който разбира тази марка и този дизелов модел. Еди Рангелов примерно, ще ти помогне и отстрани проблема със сигурност. Възможно е да е и от релето за подгряване, но е малко вероятно предвид високите температури навън. Пробвай да запалиш 5-10 пъти с почивка между пробванията разбира се. Освен това при проблемна свещ, би трябвало джипа да е записал грешка в компа. Това провери ли? Поздрави!

        Здравейте. Първо да се извиня, че не посочих град. Аз съм от Варна, но в момента съм в Стара Загора на гости. Тук се разигра действието и ми препоръчаха сервиза на Бош. Именно на тях се обадих и дойдоха да вземат колата. След това ми се обадиха и казаха, че релето е за смяна заедно с една свещ и ми предложиха това на Мерцедес. Тъй като не разбирам от коли реших да Ви питам. Предполагам са огледали колата преди да кажат какъв е проблема. Силно се надявам да не са ме излъгали. Смениха го и сега колата върви много добре, но ми казаха че се очертава още един сериозен проблем с колата - турбината. Казаха, че е започнала да се поврежда и капе масло, което се събира в двигателя и пуши леко. Това сериозно ме притесни, но момчетата казаха, че за момента е ок. Според Вас това сериозен проблем ли е?

        Коментар


        • #5
          От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

          Много Ви благодаря за информацията. Аз съм от Варна, но в момента съм в Стара Загора на гости. Обадих се на сервиз на Бош от където дойде и майстора.

          Коментар


          • #6
            От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

            При този модел релето за подгрев е слабо място , когато свещ даде на късо се уврежда и релето !
            Без подгрев този двигател пали трудно или отказва да запали при температури под -10 .
            Най-добре сменете и шестте свещи заедно с релето , ако има доказателство за повреда в релето !!!
            Относно турбината , сменете първо отдушника за картерни газове.
            Последно редактирано от edirangelov; 01-02-16, 21:04.
            Еди Рангелов : 0885 088 444
            Няма незаменими има незабравими хора !!!

            Коментар


            • #7
              От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

              Първоначално публикуван от deni4ka_g Преглед на мнение
              капе масло, което се събира в двигателя ?
              Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
              Относно турбината ,
              Еди, прочети моля пак поста на дамата и "обяснението" .........
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

                Първоначално публикуван от deni4ka_g Преглед на мнение
                Много Ви благодаря за информацията. Аз съм от Варна, но в момента съм в Стара Загора на гости. Обадих се на сервиз на Бош от където дойде и майстора.
                Колежке, щом Еди и дядо Владо се включиха, се вслушай внимателно в казаното от тях. При мен проблема беше друг, въпросното реле на свещите беше проверено при мен и не беше от него, нито от свещите, нито от инжекторите (ПАЗИ БОЖЕ! ), след диагностика и проверка се стига до източника на повредата. Щом вече джипчо си пали, значи момчетата от Бош са ти решили проблема, това е важното. От тук нататък, още веднъж бих препоръчал да се довериш на колегите, които вече се включиха в темата при бъдещи намеси и интервенции. Технически грамотни, разбрани и готини хора са. Поздрави!
                "По-лошо от това да не знаеш, е глупостта да си мислиш че знаеш"

                Коментар


                • #9
                  От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  Еди, прочети моля пак поста на дамата и "обяснението" .........
                  "От турбината капе масло което се събира в двигателя " !?!
                  Малко е абстрактно , но все пак е Дама и обяснението не може да е технически издържано
                  Така че може и да не съм прав !!!
                  А може и така да са и обяснили на жената ....
                  Еди Рангелов : 0885 088 444
                  Няма незаменими има незабравими хора !!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

                    Първоначално публикуван от deni4ka_g Преглед на мнение
                    Здравейте. Първо да се извиня, че не посочих град. Аз съм от Варна, но в момента съм в Стара Загора на гости. Тук се разигра действието и ми препоръчаха сервиза на Бош. Именно на тях се обадих и дойдоха да вземат колата. След това ми се обадиха и казаха, че релето е за смяна заедно с една свещ и ми предложиха това на Мерцедес. Тъй като не разбирам от коли реших да Ви питам. Предполагам са огледали колата преди да кажат какъв е проблема. Силно се надявам да не са ме излъгали. Смениха го и сега колата върви много добре, но ми казаха че се очертава още един сериозен проблем с колата - турбината. Казаха, че е започнала да се поврежда и капе масло, което се събира в двигателя и пуши леко. Това сериозно ме притесни, но момчетата казаха, че за момента е ок. Според Вас това сериозен проблем ли е?
                    Колеги, а дали проблемът не идва от тук? Знае се, някои бройки имат проблем с това оплътнение и пропуска масло. Всеобщото мнение, поне от прочетеното от мен е, че ако това оплътнение е с оранжев цвят значи е проблемното, Крайслер имат подобрена същата част, но с черен цвят. При мен, това оплътнение е черно и такъв проблем с турбото слава богу съм нямал. Ако при теб обаче, оплътнението е с оранжев цвят, нищо чудно да пропуска масло. Въпросното оплътнение върви заедно с въздуховода към турбото и се намира буквално пред самото турбо. Трябва да се види, какъв е казуса. Поздрави!

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:092.jpg
Прегледи:1
Размер:118.2 КБ
ID:5701391
                    Последно редактирано от JEEP_WK3.0CRD; 02-02-16, 20:25.
                    "По-лошо от това да не знаеш, е глупостта да си мислиш че знаеш"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

                      Здравейте. След поредния преглед на колата се установи наличие на нафта в маслото. Имайте предвид, че масло не съм доливала от около година, а нивото което се отчита е с 1см над максимума и мирише страшно много на нафта. Не мога с тази кола да се прибера във Варна където да ми отстранят проблема затова моля кажете ми някой добър майстор в Стара Загора, който да отстрани проблема. Благодаря.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

                        Просто смени маслото и леви-леви към София (Еди) или Варна ако си имаш там хора. Немога да се освободя от усещането че те "клатят"!
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #13
                          От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

                          Прав е Деди, сменяй едно масло, и си тръгвай спокоино!
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

                            Първоначално публикуван от deni4ka_g Преглед на мнение
                            Здравейте. След поредния преглед на колата се установи наличие на нафта в маслото ....
                            Тоя преглед къде, в Бош сервиза ли? И ако да, не предложиха ли решение и какво?
                            Щото тоя ДВГ стана вече над десет годишен, с горивна система Бош е, масово го има в МБ и не вярвам от Бош да не знаят какво да гледат и какво да правят!?,
                            Даже бих казал, че знаят най добре какво да правят!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Реле Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

                              В Стара Загора има поне два сервиза, които са се кръстили, че са БОШ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X