Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Каква е тази Quadra Drive с раздатка 242 ? Изучайте матчасть, както вика тука един участник.
    Какво става, като на Quadra drive смениш повредената 247 с 242HD? Както казал някой участник, четете темите ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Каква е тази Quadra Drive с раздатка 242
      Вероятно е онзи джип който го прави Явореско преди време

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      "ГАЗ-69" (ако намери), нали?
      Ако намериш дори в състояние на полуразпад свиркай, само да е легална и да не струва теглото си в златО.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #18
        От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

        Благодаря за отговорите, колеги!
        Да, далеч съм от мисълта че съм взел перфектния вариант за джипка, но да ви кажа честно търсех нещо което да е комфортно малко или много и да е проходимо в сняг.
        Иначе съм чувал, че Тойотите и Нисаните са най-добрите, но просто не мога да дам 15К за джип 92-94 година. Там е друга мания

        Относно раздатката, след дълго умуване реших да отстрелям една втора ръка, тъй като не съм сигурен дали имам само разтегната верига или Progressive Coupler, който си е скъпата част. Има го и фактора, че ми се кара, не искам да слагам джипката на трупчета, докато дойдат частите, затова реших да поема риска.
        След още малко четене из хАмерикаснкте форуми, разбрах че се сменя и задния кардан, в комлект с раздатката 242HD.
        Колега sta78 , твоята раздатка от Америка ли е доставяна, защото аз не намерих V8-ak със Selectrac тук?

        Коментар


        • #19
          От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

          Е то такива мутанти вече има доста, аз скоро събрах едно екс Ларедо, сега е с 242 и мостове от Куадра Драйв.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

            Първоначално публикуван от Drive-Maniac Преглед на мнение

            Относно раздатката, след дълго умуване реших да отстрелям една втора ръка, тъй като не съм сигурен дали имам само разтегната верига или Progressive Coupler, който си е скъпата част.
            А възможно ли е да ти щрака задното каре на предния кардан, а ти да си мислиш че е разтегната веригата на раздатката. Свали предния кардан и покараи ден два.

            Коментар


            • #21
              От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

              Раздатката я сменях аз и то точно заради тоя куплер. Взех я втора ръка от Ларедо. Сменя се за 30-40 минути. Карам на всякакъв терен и джипа стои много по-добре от такъв с раздатка 247. Само който е карал с 242 може да усети разликата, говоря за извън пътя.
              Grand Cherokee 2000(WJ) 4.7L Quadra Drive + 2"

              Коментар


              • #22
                От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
                А възможно ли е да ти щрака задното каре на предния кардан, а ти да си мислиш че е разтегната веригата на раздатката. Свали предния кардан и покараи ден два.
                Ами в началото и аз си мислех, че може да е каре. Прави го само под товар, при нормално каране нищо няма. Направих и опит на канал, задържан на спирачка и с газ, при отпускане на спирачката го чух от раздатката да прескача. Шума е като на опънати метални струни.
                На бавни се чува по лесно, респективно там товара е по 2.7 доколкото знам.

                Коментар


                • #23
                  От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                  Махни предния кардан и я покараи малко и ще разбереш със сигурност от каде е.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                    Най-лесно се проверява сега по езуитския начин на снега на бавни с газ и спирачка. Понеже предните спирачки държат много по-здраво от задните ако веригата е разтегната в един момент врътва задните колела с характерно изтрещяване в раздатката. Относно 242 извън пътя - не е като да не съм карал. Ще я поставя на предпоследно място по удобство преди 231. За мен еталон си остава чистата 249. Една крачка по-ниско и абсолютно еднакви като поведение са 249OD и 247 въпреки различния принцип на действие. 242 е след тях, ама ако някой харесва Нивите като еталонно поведение сигурно и 242 ще му хареса. В дъното е тъпата 231, там избор нямаш.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                      Ново 20. Смених раздатката с друга, втора ръка. Сега тракането изчезна, но пък се появи друг проблем. При завои с много бавна скорост всякаш я заключва и започва да "тътрузи" както се казва. Въпроса ми е занете ли ако е заминал геротора дали са такива симптомите. Идеята ми е от двете раздатки да събера една работеща както трябва.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                        Update: Смених маслото и всичко се оправи. Явно този Мопар е истински любовен елексир за тези раздатки. Единствено като че ли остана на много рязък завой от 360 градуса, вече в края на кръга да придърпа леко. Това нормално ли е според вас?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                          Първоначално публикуван от Drive-Maniac Преглед на мнение
                          Това нормално ли е според вас?
                          То на обикновена 4х2 кола при такъв завой придърпва леко, ти за такова с три "варилока" (геротора) се притесняваш.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                            Първоначално публикуван от Drive-Maniac Преглед на мнение
                            Ново 20. Смених раздатката с друга, втора ръка. Сега тракането изчезна, но пък се появи друг проблем. При завои с много бавна скорост всякаш я заключва и започва да "тътрузи" както се казва. Въпроса ми е занете ли ако е заминал геротора дали са такива симптомите. Идеята ми е от двете раздатки да събера една работеща както трябва.
                            Така се държи с грешното масло (различно от Mopar)
                            Еди Рангелов : 0885 088 444
                            Няма незаменими има незабравими хора !!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                              Първоначално публикуван от Drive-Maniac Преглед на мнение
                              Update: Смених маслото и всичко се оправи. Явно този Мопар е истински любовен елексир за тези раздатки. Единствено като че ли остана на много рязък завой от 360 градуса, вече в края на кръга да придърпа леко. Това нормално ли е според вас?
                              Не чета съжалявам !!!
                              Проблем решен !
                              Успех !
                              Еди Рангелов : 0885 088 444
                              Няма незаменими има незабравими хора !!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нов член в клуба, WJ 4.7 V8, някои въпроси:

                                Благодаря на всички, които ми дадоха съвет!
                                Две седмици само карам. Голямо удоволствие.
                                Единствено...с това клатене ми е трудно да свикна. Мислех си, дали ако напраскам на това А-рамо едни полиуретанови тампони, няма да се вдърви малко.
                                Забелязах че май съм попаднал на лифт-нат екземпляр. Имам подложки на пружините и гумите ми са 265/70/16. Най-вероятно и това спомага повече за кландуркането.
                                Чак ми е трудно да повярвам че хамериканос' са го проектирали така, верно че и пътищата им не са като нашите, но все пак...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X