Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Секторна кутия grand cherokee wj 3.1 td

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Секторна кутия grand cherokee wj 3.1 td

    Е аз съм сипал на десетки, включая и моите собствени - не протича. Кутията и помпата не са Крайслер, слагат се на един куп автомобили (помпати в това число и на разни европейски изгъзици), ако всичките трябваха да се карат с Мопар - щеше да е най-популярното масло в света. Единственото нещо което не понася различно от предписаното масло е раздатка 247 и другите и производни. Дори автоматите си работят с Декстрон като пушки, е съкращава им се живота на пакетите и затова го дават само като временен заместите и последващо промиване на кутята ако се ползва. За кУрмилната кОтия обаче няма такива изисквания, ползва се от тази серия и при GM и при Форд.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      От: Секторна кутия grand cherokee wj 3.1 td

      Здравейте ! Това което разбрах е , че Декстрон всъщност е спецификация на флуида , а не марка . Другато , че реално това са масла за май предимно автоматични трансмисии . Но уви , ставало и са хидравлика на волана . Аз ще пробвам следното : - така или иначе , ремонта е факт , при което частите най-вероятно няма да са оригинални , прецених , че ще послушам колегата Quadra , и ще налея масло със спецификациа Декстрон , като марката е SWAG , ужким немско . Така или иначе , моята машина е произведена в Грац , та ще видим дали ще и хареса това масалце . Ако имам някакъв проблем , ще уведомя тук , за да се знае , ако някой друг се изправи пред тази дилема .
      Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
      Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

      Коментар


      • #18
        От: Секторна кутия grand cherokee wj 3.1 td

        В общи линии опираме до един вид "стандарти" разработени навремето от "трите големи" - GM, Крайслер и Форд. Всяка една от тях си заплюва по някакво търговско наименование - GM - Декстрон, Форд - Меркон и Крайслер - АТФ. След доста четене по знайни и незнайни ресурси и литература стигнах до извода че основните различия, които са в добавките към иначе базично еднакви масла са следните - Декстрон - акцента е върху "смуут" - плавно превключване на изпълнителните механизми, Меркон - акцент върху бързодействие на същите тези механизми и АТФ - акцент върху дълговечност и фрикционна устойчивост. Поради тази причина всеки един от тях може да бъде сложен на мястото на всеки един от другите, нищо лошо няма да се случи в момента, твърде вероятно няма да усетите и съществена разлика в поведението на автомобила. Просто по-дълга и натоварваща употреба ще предизвикат или ускорено износване или повреда. Това относно автоматиците. Помпите и кормилните кутии обаче се ползват и при трите фирми едни и същи и всяка казва (ъф корс!) че трябва да се ползва масло по нейни спецификации. Така че относно хидравликите - хидравлично масло да сипете - няма да ги счупите.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          От: Секторна кутия grand cherokee wj 3.1 td

          Днес вече движението е факт . Той се гънел като гъсеница този звяр . Ето малко снимков материал на виновника за този ренонт . Надявам се , че информацията , която публикувах в тази тема , ще бъде полезна на още някой , който се сблъска с този проблем . За да бъда максимално изчерпателен , ще споделя и всичко като цени , което съм платил , за до си подкарам машината отново .
          Демонтаж - монтаж на секторна( кормилна ) кутия - 80 лева
          Транспортни разходи Еконт - 27 лева
          Ново мосло за хидравликата SWAG - 14 лева
          Ремонт в Технически Университед София - 180
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151217_125014.jpg
Прегледи:1
Размер:64.3 КБ
ID:5695223Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151217_125026.jpg
Прегледи:1
Размер:73.5 КБ
ID:5695224Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151217_125052.jpg
Прегледи:1
Размер:66.3 КБ
ID:5695225
          Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
          Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

          Коментар


          • #20
            От: Секторна кутия grand cherokee wj 3.1 td

            От цялата работа , се оказа следното . Всичко си равоти както трябва , дори и с това масло . Обаче ! Джипа ми си стои извън гараж , и на по-големите студуве ми течеше от някъде , я помпата , я от секторната , но това , всеки ще се досети от къде се получава . Сега , кото е по-топло , и капка не капва .
            Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
            Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

            Коментар


            • #21
              От: Секторна кутия grand cherokee wj 3.1 td

              Ми почнал е да се окоства някой семеринг.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                От: Секторна кутия grand cherokee wj 3.1 td

                Последна информация от отстраняването на проблемите . Оказа се , че и лятото си прекапваше . Виновника беши един свързващ маркуч по системата , и с около 4 лева проблема беше решен . Самия маркуч се намира точно под казамчето на хидравликата и стойката на акумулатора . Теч от самата секторна кутия няма дори и капчица .
                Jeep Grand Cherokee WJ - 2001g.- 3.1TD - Quadra-Drive
                Kawasaki ZZR 1200 - 2002 g.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X