Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Нидьей тъй, дядувоту! Бъди по-ИСКРЕН!
    Абе, ти и през деня ли пиеш? Или с възрастта способностите ти за четене с разбиране придобиват отрицателни измерения.
    Написал съм:
    Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
    ...точно 2,8 CRD в двата варианта до 2005-та и след нея...
    Т.е. двигателя с 150 к.с., който се вгражда до 2004-та (на първият ми KJ произведен в края на 2003-та) и този с 163 к.с., който се вгражда след 2005-та (на втория ми KJ произведен в края на 2007-ма).

    И с двата джипа не съм имал проблеми с двигателя (освен сменените термостати).
    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • #77
      От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

      Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
      Абе, ти и през деня ли пиеш?
      Дедовото, проблемът ти е, че си написал

      Мнение на Павлин Андреев
      Карам вече 5-та година точно 2,8 CRD в двата варианта до 2005-та и след нея...

      Па ти едното вече не го караш. Бъди по-прецизен и недей да лАжеш хората.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #78
        От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

        Имаш ли да кажеш нещо смислено по темата или ще продължаваш да споделяш своите (грешни) семантични разбирания?
        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

        Коментар


        • #79
          От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

          Разгледах няколко джипа на живо и нещата бяха много зле.
          най добрия беше със счупен двигател пиел антифриз, въпреки че нямаше никакви признаци.
          Направи ми впечатление странното разположение на масления филтър, някой имал ли е проблем с ударен такъв?

          Коментар


          • #80
            От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

            Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
            Направи ми впечатление странното разположение на масления филтър, някой имал ли е проблем с ударен такъв?
            Съветските другари имат. И са измислѝли фланец тип "коляно", който променя посоката на стърчене на филтъра.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #81
              От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

              Ясно благодаря така и предплагах, че ще има проблем като видях мястото му.
              Колегата Недялков ме светна, че има фабрична защита за него, чудя се защо не е сложена в завода ама нейсе.
              Малко руска сглобка стана работата.

              Коментар


              • #82
                От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

                Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
                .... има фабрична защита за него, чудя се защо не е сложена в завода ама нейсе.
                Малко руска сглобка стана работата.
                А-а-а-а, ти благодари на Бога, ако имаш куки за теглене. Проверил ли си?
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #83
                  От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

                  На фейс не само заготовката за теглич от зад поне изглежда добре направена.

                  Извинявам се на колегата, че му наспамих темата.

                  Коментар


                  • #84
                    Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнение
                    От: 2 инча лифт на Cherokee KJ 2006 CRD

                    Не,това е по-лошия кит. Подложките се монтират вътре,под пружините. Това води до по-твърда возия,бързо омекване на пружините и загуба на височина. Монтажа е по-труден. Пишат,че не става за дизели.
                    Това е моят кит:

                    https://www.morris4x4center.com/tera...f-1301200.html
                    Малко да съживя темата...

                    Искам да си повдигна малко cherokee 2.8 crd (2004г) с проблемните шенкели/шарнири.
                    Това с подложките, които си предложил ли е най-безболезното, защото в ибей от Полша ги има за 180 долара с доставката?

                    https://www.ebay.com/itm/Spacer-Lift...cfSSo&LH_BIN=1
                    Последно редактирано от sttekata; 08-12-19, 20:25.

                    Коментар


                    • #85
                      Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение

                      Малко да съживя темата...

                      Искам да си повдигна малко cherokee 2.8 crd (2004г) с проблемните шенкели/шарнири.
                      Това с подложките, които си предложил ли е най-безболезното, защото в ибей от Полша ги има за 180 долара с доставката?

                      https://www.ebay.com/itm/Spacer-Lift...cfSSo&LH_BIN=1
                      Много е безболезнено. Само + около 1000 $ за горни носачи оттук
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • #86
                        Намерих следните комплекти:
                        1) Подложки от стомана за зания мост и фланци за амортисьора - https://www.offroadtuning.com/shop/j...ft-liberty-kj/
                        2) Горни носачи със сменяеми шарнири - https://www.offroadtuning.com/shop/j...rty-2002-2012/

                        Казаха, че общо взето носачите били вечни - като били на фирма от рода Унибали или нещо такова....
                        Ще събирам пари и след Нова година , живот и здраве ще си купя....

                        В момента като погледна под колата полуоските стоят с обратен ъгъл спрямо диференциала, т.е. купето е клекнало....
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от sttekata; 09-12-19, 12:18.

                        Коментар


                        • #87
                          Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
                          В момента като погледна под колата полуоските стоят с обратен ъгъл спрямо диференциала, т.е. купето е клекнало....
                          В неповдигнато състояние и предните долни носачи гадно орат и блъскат по камъни на черен път. Като звъннат в някой камък, понеже са чугунени, звукът е смразяващ При повдигане извивката им се прибира нагоре и вече не удрят.
                          По принцип KJ е имал проблем с прословутия "лосов тест", затова след първите модели му намаляват просвета... Но носачите не ги изменят и извивките им провисват.

                          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_0070-2.JPG Прегледи:0 Размер:53.2 КБ ID:6534511
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #88
                            Лошото е че дифа е ниско около 17см , а искам да го надигна с около 5см, търся и как да си направя кора или да си купя, но не виждам да има

                            Коментар


                            • #89
                              Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
                              Лошото е че дифа е ниско около 17см , а искам да го надигна с около 5см, търся и как да си направя кора или да си купя, но не виждам да има
                              Заради положението на предния кардан или нарочно, предният диф е встрани от средата на коловоза. Достатъчно здрав е.
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар


                              • #90
                                Онзи ден така нацели един камък че едната страна на главата на най-долния болт се заглади иначе на дифа му няма нищо, но главата на болта е ударена/ сплескана старана

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X