Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    Руснаците сменят батерийки... Точно залято е - чегъртат с борче и я сменят...
    Както това, ама отгоре не е силикон, а е твърда смола (епоксид или полиестер - бях гледал някъде смяна на батерийка точно като за нашите джипове, ама сега не мога да го намеря - общо взето бая играчка да достигнеш до батерийката, да я смениш, запоиш и залееш отново)...
    [ATTACH=CONFIG]835240[/ATTACH]
    Което не знам дали си струва - навярно когато дойде този момент просто ще си поръчам от китайците за 50-60$ комплект нови сензори (само че трябва да се внимава дали е 'европеец' или 'американец' джипа - работят на различни честоти)....
    Колега, имаш ли линк към такива сензори? Европейският вариант са на 433 Mhz a Американките са на 315 Mhz, всички експорт модели са на 433Mhz.

    Коментар


    • #17
      От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

      Просто търсене на парт-номера на датчиците като за твоя модел ще ти даде доста резултати...
      Например https://www.google.bg/search?q=56029398AB (това е като за моя модел - не знам дали ще станат за теб - просто провери из документацията или огледай твой датчик...
      Колега наскоро си поръча от алиекспрес - пристигнаха учудващо бързо (под 2 седмици).
      Бяха по-евтини от например ebay, но колко ще работят - рано е да се каже все още

      P.S. Ето търсене и там (ако пречи на политиката на форума - моля да бъде изтрито) : http://www.aliexpress.com/wholesale?...ext=56029398AB
      Последно редактирано от slowtraveler; 29-10-15, 10:41.
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #18
        От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

        Първоначално публикуван от HYUNDAI_MADNESS Преглед на мнение
        Днес или утре ще проверя резервната гума как е с налягането и ще пиша. Според мен обаче ако нейното налягане е ниско, системата би трябвало да изпише " LOW SPARE". Колегите да кажат как е при тях.
        "Spare Pressure Low" изписва и е БЪГ, може всичко да й е наред на резервната гума, но пак да седи като "господар на екрана" този надпис и да ти пречи да гледаш каквото си си избрал - там компас / температура или друго. За да ги видиш, трябва да натиснеш "Step", а след известно време пак се появява "Spare Pressure Low" - коментирано е в няколко теми тука и в много щатски форуми, вкл. и при един стар тест-драйв на току-що появилия се модел WK - на чисто нов тестов автомобил пак стои надпис "Spare Pressure Low" Така, че радвай се, че не ти стои този надпис и по-добре не пипай резервната гума, освен ако още не си научил как се сваля.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #19
          От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

          LOW SPARE e ако има проблем с резервната - вкл. и ако я няма физически в / около колата (проверено преди две седмици като я бях оставил на гумаджия). Поне при мен си "мирише" на отиваща си батерия - щото сутрин като тръгна няма проблеми - цяла нощ не е "работила" батерията и е понабрала силици, но примерно след 20 минути обикаляне из София - почва да изкарва съобщението. Същото е и след работа - пак има силици в началото и после почва... Иначе си подава коректни данни - но явно в недостатъчен интервал от време - и за това иска да се сервизира... Ще го почакам и като умре изцяло - ще се поръчва ...
          Nissan Patrol GR Y60 2.8TD (отлетя)
          Grand Cherokee 3.0

          Коментар


          • #20
            От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

            Интересно, как разбира датчикът че не трябва да работи? Сигурно от клатенето се задейства.

            Коментар


            • #21
              От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Интересно, как разбира датчикът че не трябва да работи? Сигурно от клатенето се задейства.
              Аз мисля, че работи непрекъснато, защото отчита промени и на място, напр. при помпане на гумата. Да е толкова хай-тек, че да се включва от лекото притрисане при палене на колата, пък да не се изключва известно време при покой - не ми се вярва.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #22
                От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                Коя година е измислено това? От отговора зависи дали му е по-лесно да работи непрекъснато.

                Коментар


                • #23
                  От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                  Ами поне според линка, който пуснах - поне при WK не работи непрекъснато. Ако колата била спряна (предполагам не на контакт / с ключ) повече от 20-на минути - спирало да излъчва сигнали. Дали е вярно - божа работа.
                  Nissan Patrol GR Y60 2.8TD (отлетя)
                  Grand Cherokee 3.0

                  Коментар


                  • #24
                    От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Коя година е измислено това?
                    В "тубата" има клипове как се сменят самоделно батерии на датчици на "Корвет" 1997 г. Самите датчици не се различават много на външен вид от сегашните, но все пак си личи, че са "старовремски".
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #25
                      От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                      Някъде бях чел, че датчика 'заспива' ако не се движи автомобила... И затова след смяна на датчици за да отчете правилното налягане трябва да се измине известно разстояние...
                      При мен усещам, че ако съм изгасил автомобила със загрети гуми, и след това паля при студени, наистина първите няколко метра показва 'старото' налягане...
                      В руския форум обявиха също за 'събуждане' на новозакупени датчици - определена партида не са сработили докато гумата не е била надута до по-високо налягане (споменаваха над 2.7атм)...
                      Иначе на WK2 2013+ има режим 'заспиване на системата'/зимен режим... При него ако сложиш гуми без датчици системата изревава за няколко минути, но като покараш млъква и повече не се занимава да търси датчици...
                      За 'събуждане' на системата трябва да си бил в престой над 20 минути, и след това да шофираш над 20 минути със скорост над 24км/ч...
                      Според Джип сензорите са доста интелигентни - имат и приемник, чрез който системата разпитва кой къде е... Според руски механик при официалния дилър, в подкалниците има предаватели (не приемници), които да 'разпитат' дадения датчик да си каже кода, а приемната антената е една в WIN модула...
                      Доколкото си спомням се 'разпитват' 3 колела, а за четвъртото се взема като информация 'единствения неразпитан датчик'... Затова и ако има датчик в резервната гума, то той трябва да се забие в компютъра, за да не го бърка с този на четвъртото колело...


                      Ей тук има малко по-подробна информация:
                      http://www.wk2jeeps.com/wk2_tpms.htm
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Тая тъпотия още ли никой не е успял да я махне.
                        Успя с твои препоръки Балканстар Пловдив, срещу 20тина лева. Отдавна карам без резервна (не, че е за хвалба). Мъкна я на покрива само при по-далечни дестинации. Отделно настроиха пискалото за налягане под фабрично заложения минимум, щото по-големи гуми, с по-ниско налягане...
                        О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                        Коментар


                        • #27
                          От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic
                          А ако някой от вас го е обзела автохипохондрията, му препоръчвам посещение на полигона на дядо Владо + "вилямовка", както и повече четене на ФорумЪт, защото ужасиите тепърва ти предстоят: например "Washer fluid low" , "Perform oil change" , "ESP disabled", или пази Боже "Service 4x4 system"
                          Интересното е че вече веднъж ми е свършвала течността на чистачките и не ми изписа "WASHER FLUID LOW"???

                          Коментар


                          • #28
                            От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                            Колеги, какви са другите възможности почти при всяко палене джипката да изписва "SERVICE TYRE PRESSURE SYSTEM" освен слаба батерия на някой от датчиците?

                            Коментар


                            • #29
                              От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                              there are four conditions which will cause a Tire Pressure Monitoring System fault to be set. All fault codes are associated with a specific wheel location:

                              1. If the EVIC detects a non-transmitting Sensor/Transmitter in a road wheel for ten consecutive minutes with vehicle speed above 25 MPH:
                              a. An active fault code will be stored
                              b. A Chime is requested
                              c. "TIRE SENSOR BAD / MISSING" or "SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM" will be displayed
                              d. A dashed line at the wheel location on the graphic display will be seen if the display is activated.

                              2. A low pressure sensor battery status (unlikely as these are designed to last 7-10 years)

                              3. All five sensors are transmitting at a shorter than expected interval

                              4. No valid pressure sensor ID from the spare tire for 20 consecutive ignition cycles spaced at least one hour apart:
                              a. An active fault code will be stored
                              b. A Chime is requested
                              c. "TIRE SENSOR BAD / MISSING" or "SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM" will be displayed.

                              Use the DRBIII Input/Output function to further isolate the specific concern. The DRBIII can be queried to determine the Sensor/Transmitter status:

                              "Invalid Pressure" - The Sensor/Transmitter is reporting a negative pressure or a pressure above 63 psi.
                              "Low Batt" - The Sensor/Iransmitter has reported a low battery status for seven consecutive ignition cycles.
                              "Trained" - The Sensor/Transmitter ID code is recognized by the EVIC.
                              "Active" - The vehicle is moving at 25mph and/or the Sensor/Transmitter is "awake" and transmitting as expected by the EVIC
                              WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

                              Коментар


                              • #30
                                От: SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM

                                Първоначално публикуван от tonizdravkov Преглед на мнение
                                there are four conditions which will cause a Tire Pressure Monitoring System fault to be set. All fault codes are associated with a specific wheel location:

                                1. If the EVIC detects a non-transmitting Sensor/Transmitter in a road wheel for ten consecutive minutes with vehicle speed above 25 MPH:
                                a. An active fault code will be stored
                                b. A Chime is requested
                                c. "TIRE SENSOR BAD / MISSING" or "SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM" will be displayed
                                d. A dashed line at the wheel location on the graphic display will be seen if the display is activated.

                                2. A low pressure sensor battery status (unlikely as these are designed to last 7-10 years)

                                3. All five sensors are transmitting at a shorter than expected interval

                                4. No valid pressure sensor ID from the spare tire for 20 consecutive ignition cycles spaced at least one hour apart:
                                a. An active fault code will be stored
                                b. A Chime is requested
                                c. "TIRE SENSOR BAD / MISSING" or "SERVICE TIRE PRESSURE SYSTEM" will be displayed.

                                Use the DRBIII Input/Output function to further isolate the specific concern. The DRBIII can be queried to determine the Sensor/Transmitter status:

                                "Invalid Pressure" - The Sensor/Transmitter is reporting a negative pressure or a pressure above 63 psi.
                                "Low Batt" - The Sensor/Iransmitter has reported a low battery status for seven consecutive ignition cycles.
                                "Trained" - The Sensor/Transmitter ID code is recognized by the EVIC.
                                "Active" - The vehicle is moving at 25mph and/or the Sensor/Transmitter is "awake" and transmitting as expected by the EVIC
                                МНОГО, МНОГО, АМА МНОГО БЛАГОДАРИМ.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X