Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

    Не-не. Има някаква магия тука, като със старите VM-motori. Като работят на други коли, си работят. Като ги сложат на Jeep - майка плаче. Та така и с мерцедесовата кутия - като е монитрана в други коли, вкл. "Chrysler Crossfire" работи с течност MB 236.14, та даже и "Мопар" бутилират такава, на която впрочем пише "Not intended for use in power steering systems or other Chrysler vehicle transmissions", но-о-о-о-о-о ако се сложи на Jeep, трябва да й се сипе ATF+4 Ами - it's a Jeep thing, you wouldn't understand
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #32
      От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

      Хаххаааа, it is definitely a Jeep thing! Добре де колеги и Autodata ли са в грешка? Не че не се случва и не че не съм засичал друга грешна информация от тях . Виждате обаче, че някои колеги подържат моята първоначална версия, че маслото е ATF+4 ( не казвам че това е правилното масло). Все пак за това сме всички тук, да се учим един от друг и да обменяме опит.

      Коментар


      • #33
        От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

        Колеги, ако някой стигне до 100% конкретна и сигурна констатация какво е маслото, моля да пише. Поздрави!

        Коментар


        • #34
          От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

          Какво разбираш под:

          Първоначално публикуван от HYUNDAI_MADNESS Преглед на мнение
          100% конкретна и сигурна констатация
          ?
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • #35
            От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

            Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
            черно на бяло факти, които ясно показват какво всъщност казва производителя, както на кутията, така и на автомобилът...
            черно, бяло, цветно...

            Това което си посочил е за WG, а ние говорим за по нов модел, така, че това което си копирал там не е вярно за тази тема...
            И това, че кутията е на външна фирма няма значение - JEEP казват къде какво масло се налива. Кутиите даже и да са 100% еднакви, софта които ги управлява е различен, което е достатъчно...
            В JEEP се монтират хидравлични кормилни помпи от външен производител - като наливаш там масло, какво гледаш - инфо от завода производител или инфо от JEEP. И колко пъти си чел инструкции от DANA като си пълниш масло в дифа.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #36
              От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
              черно, бяло, цветно...

              Това което си посочил е за WG, а ние говорим за по нов модел, така, че това което си копирал там не е вярно за тази тема...
              И това, че кутията е на външна фирма няма значение - JEEP казват къде какво масло се налива. Кутиите даже и да са 100% еднакви, софта които ги управлява е различен, което е достатъчно...
              В JEEP се монтират хидравлични кормилни помпи от външен производител - като наливаш там масло, какво гледаш - инфо от завода производител или инфо от JEEP. И колко пъти си чел инструкции от DANA като си пълниш масло в дифа.
              Колега, явно само ти ме рабираш какво питам. Не питам какво всеки от вас ползва и дали му харесва, а какво е казал производителя на автомобилът че трябва да се ползва. Кутията може и да е на Ферари, но JEEP едва ли са толкова зле, че да не знаят какво масло трябва да се налива, независимо дали производителят на скоростите е Мерцедес, Ауди, Бмв, Ферари или Лада. Дайте вместо да се правим на много остроумни, да вникнем в нещата и да стигнем до консенсус какво трябва да се ползва. Както вече споменах, на всичките места където съм проверил маслото го дават ATF+4, защо има разминаване между АУТОДАТА+БАЛКАНСТАР и в това което някой колеги тук препоръчват?

              Коментар


              • #37
                От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                ... А всичко останало по темата кой какво бил чул, видял и му казали че били сипвали някъде си са чисти празнословия.
                Излиза, че си говоря наизуст!
                Информацията е от официалната сервизна книга за тоя модел! Не от справки в нета, автодата и др, такива!
                Недей да спориш, че книгата ми е налична в гаража и ще загубиш!

                Коментар


                • #38
                  От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

                  Дискусията взе да се превърща в спор. Това се случва, когато се дебатира без факти и доказателства, а наизуст всеки от собствената си камбанария.

                  Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                  черно, бяло, цветно...

                  Това което си посочил е за WG, а ние говорим за по нов модел, така, че това което си копирал там не е вярно за тази тема...
                  И това, че кутията е на външна фирма няма значение - JEEP казват къде какво масло се налива. Кутиите даже и да са 100% еднакви, софта които ги управлява е различен, което е достатъчно...
                  В JEEP се монтират хидравлични кормилни помпи от външен производител - като наливаш там масло, какво гледаш - инфо от завода производител или инфо от JEEP. И колко пъти си чел инструкции от DANA като си пълниш масло в дифа.
                  1. Погледни датата на твоя сервизен бюлетин(Април 2005) и на моя(Октомври 2007).
                  2. Пак ще подчертая
                  NOTE: This Service Bulletin DOES NOT apply to Sprinter transmissions, Crossfiretransmissions, MK/PM vehicles equipped with Continuously VariableTransmission (CVT) and WG vehicles equipped with a diesel engine (salescode ENF) and a W5J400 or NAG1 transmission (sales code DGJ).DISCUSSION:ATF+4® - (Type 9602) is being used as factory fill for Chrysler Group automatictransmissions. ATF+4® is recommended for all vehicles equipped with ChryslerGroup automatic transmissions EXCEPT FOR THOSE LISTED IN THE NOTE ABOVE
                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Излиза, че си говоря наизуст!
                  Информацията е от официалната сервизна книга за тоя модел! Не от справки в нета, автодата и др, такива!
                  Недей да спориш, че книгата ми е налична в гаража и ще загубиш!
                  Дай нешо снимка, корица, дата на твоето официално сервизно ръководство? Хубаво е да се говори с факти, не наизуст.
                  Иначе никой нищо не печели и не губи. Тук търсим истината. Това се прави с факти и данни. Не с тупане в гърдите.
                  Покажи по-актуална и официална информация от изнесената до тук. Супер. И аз самият ще съм доволен и ще ти го призная, ще те похваля и ще се извиня ако трябва. Но до тук не разполагаме с нищо по-актуално и официално. Само думи.

                  И още нещо, което също така е неуспорим факт. Сервизните ръководства се пускат и са готови още преди колата да започне да се предлага по магазините. (средата на 2004 за WK/WH). Сервизите са минали обучение, сертифициране и т.н. на базата на тези сервизни ръководства. С течение на времето производителя открива свои грешки в автомобилът или намира по-добри решения за отсраняване на даден проблем. Тук той информира своите дилъри и сервизни центрове за това и тези нововъведения чрез TSB - Technical Service Bulletin. Именно точно онова официално нещо от Крайслер, към което аз дадох линк. Забележи датата на бюлетинът.

                  Иначе спорът за напред става абсолютно безмислен. Пак повтарям - всеки е свободен да сипва в скоростите какво е преценил за добре. Аз лично, просто извадих най-официалното и актуално инфо по въпроса, до което съм имал досег.
                  WG 2.7 CRD

                  Коментар


                  • #39
                    От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА.

                    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                    Дай нешо снимка, корица, дата на твоето официално сервизно ръководство? Хубаво е да се говори с факти, не наизуст.
                    ....
                    И още нещо, което също така е неуспорим факт. Сервизните ръководства се пускат и са готови още преди колата да започне да се предлага по магазините. (средата на 2004 за WK/WH). Сервизите са минали обучение, сертифициране и т.н. на базата на тези сервизни ръководства. С течение на времето производителя открива свои грешки в автомобилът или намира по-добри решения за отсраняване на даден проблем. Тук той информира своите дилъри и сервизни центрове за това и тези нововъведения чрез TSB - Technical Service Bulletin. Именно точно онова официално нещо от Крайслер, към което аз дадох линк. Забележи датата на бюлетинът.
                    Аз мога да ти дам Наистина пише ATF+4 за всички кутии.... сервизно ръководство отпреди 10 години. Но, виж, трябва и майсторите на АСК да си развиват бизнеса и да изкарват пари - все готини хора са в този форум
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #40
                      От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА

                      Колеги, наистина не сме тук за да спорим, а заедно да стигнем до един обективен и подкрепен с факти извод, какво да наливаме на автоматичните скорости на джипките. Аз приемам и двете мнения за маслата за правилни. Това обаче, което не мога да приема е че не можем да стигнем до конкретния извод, кое масло е по-подходящото. Ясно ми е, че двете да сипем, няма да счупим кутията, поне на първо време. Все си мисля, че някой колеги тук са си обслужвали авт. кутии на техните джипове. Нека споделят, какво са ползвали и какви са им впечатленията. Другият важен момент, нямам ама никакво желание да смесвам маслата в скоростите. Тоест ако предишният собственик е сменил маслото с ATF+4 не искам аз сега да сипвам 236.14 и обратното съответно. Тъпото в случая разбира се е, че незная предишният собственик дали въобще го е сменял и ако го е сменял с какво?

                      Коментар


                      • #41
                        От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА

                        Първоначално публикуван от HYUNDAI_MADNESS Преглед на мнение
                        ....кое масло е по-подходящото.
                        Ааа, това вече е друга бира. Най-подходящо може и да се окаже, че е различно от официалното препоръчано, за което аз говоря.
                        "Най-подходящо" е много субективно и различно за всеки. На един може да му се струва(подсъзнателно), че кутията превключва по-мазно, на друг по-пъргаво, на трети че има удар и т.н. А и зависи кой какви автоматици е карал преди това. Климатът(сезон, темепратура, влажност) може би също оказва вклияние върху работата, знам ли. Аз единственно се сещам за микроскопия/хроматография на маслото след смяна + контрол на количеството стружки по магнита на картера. Другото вече е разглобяване на кутията и основен преглед за износване на всеки детайл, за да се установи най-подходящото масло. И все пак ние тук говорим за официалното препоръчвано.

                        Аз лично след като взех Гранда(бях доста по-малко запознат и се доверих на форумни майстори тогава) на първото обслужване освежих маслото с Mopar ATF+4. Незнам преди това дали е било сменяно и с какво. Ами кутията работи абсолютно нормално вече почти 3 години да чукна на дърво. За промяна в работата не мога да кажа нищо, защото преди това съм я карал 5-10 пъти само в София по 5-10км.
                        WG 2.7 CRD

                        Коментар


                        • #42
                          От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА

                          Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                          Ааа, това вече е друга бира. Най-подходящо може и да се окаже, че е различно от официалното препоръчано, за което аз говоря.
                          "Най-подходящо" е много субективно и различно за всеки. На един може да му се струва(подсъзнателно), че кутията превключва по-мазно, на друг по-пъргаво, на трети че има удар и т.н. А и зависи кой какви автоматици е карал преди това. Климатът(сезон, темепратура, влажност) може би също оказва вклияние върху работата, знам ли. Аз единственно се сещам за микроскопия/хроматография на маслото след смяна + контрол на количеството стружки по магнита на картера. Другото вече е разглобяване на кутията и основен преглед за износване на всеки детайл, за да се установи най-подходящото масло. И все пак ние тук говорим за официалното препоръчвано.

                          Аз лично след като взех Гранда(бях доста по-малко запознат и се доверих на форумни майстори тогава) на първото обслужване освежих маслото с Mopar ATF+4. Незнам преди това дали е било сменяно и с какво. Ами кутията работи абсолютно нормално вече почти 3 години да чукна на дърво. За промяна в работата не мога да кажа нищо, защото преди това съм я карал 5-10 пъти само в София по 5-10км.
                          Мерси за отговора колега. А знаем ли с какво масло излизат джипките ни от завода производител? Някой колега има ли такава официална информация?

                          Коментар


                          • #43
                            От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА

                            В бюлетинът пише:

                            ATF+4® - (Type 9602) is being used as factory fill for Chrysler Group automatic transmissions.
                            А сега де
                            WG 2.7 CRD

                            Коментар


                            • #44
                              От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА

                              Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                              В бюлетинът пише:



                              А сега де
                              Загадката е пълна, превръща се в предаването "Минута е много"

                              Коментар


                              • #45
                                От: GRAND CHEROKEE 3.0CRD OVERLAND 2007 ОБСЛУЖВАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИАЛИ И РАЗДАТКА

                                В американския форум пише че ако сложиш американското масло на европейския ще бъде по осезаемо превключването .затова ако искаш да не чувстваш вкл. И си с 3.0црд слагаш МВ256.14 или което е там последното за тази мерцедесова кутия.
                                Mercedes-Benz GL 500

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X