Обява

Свий
Няма добавени обяви.

скъсана полуоска на Wrangler

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • скъсана полуоска на Wrangler

    Здравейте,
    вчера пуснах една тема, че се е появил някакъв шум в диференциалите на Врангера ми докато карам и днес установих, че проблема е скъсана дясна предна полуоска |-( Явно заради това германците са решили да го продадат и се питам как се къса полуоска на такъв джип
    Та сега се чудя от къде мога да си намеря нова (или поне здрава) предна дясна полуоска и колко ще ми струва. Можете ли да ме посъветвате нещо?
    [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
    [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

    [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
    [/URL]

  • #2
    До: скъсана полуоска на Wrangler

    Чакай сега, там има дисконектор, я внимателно гледайте да не би да не е закачил добре полуоската! Най-вероятно на полуоската и няма нищо, вакумчетата на дискънектора не са могли да преместят вилката и сега шлиците се търкат и издава този зъзнещ звук. Иначе полуоската там е много дебела и ще скъсаш всичко друго преди да я скъсаш точно нея. Гаранция и няма нищо, гледай дискънектора!
    Виж ето това от дясната страна на моста


    Отвътре е ето така:


    Сега тая вилка е отцепила полуоската ама не се е прибрала напълно и шлиците закачат лекичко в краищата един за друг и трещят. Свети ли индикация на таблото като включиш двойното?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: скъсана полуоска на Wrangler

      Ще отида до паркинга да проверя. Това за скъсаната полуоска ми дойде на ум, защото когато повдигнахме дясното колело с крика и го завъртяхме, зъбното колело, закачено към полуоската(в диференциала) не се завъртя, а на диференциалала му свалихме капака и всички зъбни колелета са със здрави зъби. Освен това когато пробвахме 4H за първи път, колата тресеше при тръгване на първа скорост. А за лампичката не успях да разбера ако е само разкачено ще свети ли?
      [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
      [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

      [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
      [/URL]

      Коментар


      • #4
        До: скъсана полуоска на Wrangler

        Добре е да се уточни кое е дясно .Много хора мислят че дясно е когато застанат пред колата с лице към фаровете ,а не погледнато от вътре когато седят на седалката.

        Та с две думи...(както се изразява един познат)-от страната на шофьора или от страната на момичето

        Иначе провери това което Димата ти каза.
        ------------------------------------
        тел. O878 9ЧЧ 999

        Коментар


        • #5
          До: скъсана полуоска на Wrangler

          Първоначално публикуван от orlin Преглед на мнение
          Ще отида до паркинга да проверя. Това за скъсаната полуоска ми дойде на ум, защото когато повдигнахме дясното колело с крика и го завъртяхме, зъбното колело, закачено към полуоската(в диференциала) не се завъртя, а на диференциалала му свалихме капака и всички зъбни колелета са със здрави зъби. Освен това когато пробвахме 4H за първи път, колата тресеше при тръгване на първа скорост. А за лампичката не успях да разбера ако е само разкачено ще свети ли?
          Ако включва правилно му трябват няколко секунди и между 20 см и 2 метра за да включи двойното. Гледайте дисконектора, едва ли е полуоската.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            До: скъсана полуоска на Wrangler

            за какъв вранглер става дума, не всички имат вакуумен дисконект
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #7
              До: скъсана полуоска на Wrangler

              Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
              за какъв вранглер става дума, не всички имат вакуумен дисконект
              Не го ли виждаш YJ 2.5 май 1994г
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                До: скъсана полуоска на Wrangler

                Джипа е YJ 1995г. 2,5L двигател. Можете ли да ми обясните какво точно представлява този вакуумен дисконектор, къде точно се намира върху полуоската и за какво служи?
                [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
                [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

                [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
                [/URL]

                Коментар


                • #9
                  До: скъсана полуоска на Wrangler

                  Този вакуумен дискънектор разкача дясната полуоска която е от две половинки на шлици. Откача и закача обратно полуоската при включване на двойното. Служи за същото за което служат хъбовете при другите джипки - при движение само на заден мост да не се върти предния диф и кардана от колелетата. Намира се върху предния мост от дасната страна (ако погледнеш отпред ти се пада вляво) и към него водят две вакумни маркучета които съответно теглят мембраната на едната или на другата посока и с вилката зацепват или отцепват полуоската. Лесно можеш да го видиш ако отвориш капака и погледнеш надолу към моста от страната на предната дясна гума. Виж да не са се разкачили/скъсали тези маркучета и също проследете пътя им до един превключвател който създава вакуума съответно в едното или в другото според това в какво положение е лоста на раздатката.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    До: скъсана полуоска на Wrangler

                    Ето тук виж:
                    Прикачени файлове
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: скъсана полуоска на Wrangler

                      Имах подобен проблем с вакума на старото ми Чероки,на два пъти ми направи този номер и то в най голямата кал,докато разбера проблема.Значи,ако ти е дал фира вакума,има решение,ще се разровя в линковете си,един пич от канада,си беше направил ръно превеключване от купето с много снимки онагледено.При мен проблема беше двоен,има два трипътника,единият минава до колекторните тръби в ляво срещу двигателя и пластмасовата тръбичка се беше разтопила от топлината и като се допре плътно дава вакум,но понякога стои на разстояние и неможе да превключи и се чува характерното описано от теб хъркане.Вторият ми проблем беше,че в дясно срещу двигателят има втори щуцер трипътник и едната тръбичка си играеше свободно в леглото.След 15 минути работа по тези проблеми,вече никога не е дефектирало,овържи пластмасовите магистрали със свински опашки,по далече от топли части.В тихо време,накарай приятел да превключва 4х4 и се заслущай за свистене на въздух,няй лесно ще го хванеш от къде изпуска.
                      TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                      Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                      Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                      Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                      Коментар


                      • #12
                        До: скъсана полуоска на Wrangler

                        Мога само да добявя че при по-новите варианти тия черва са доста поорязани и системата е направена по-просто и по-ефективно.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          До: скъсана полуоска на Wrangler

                          Quadra, мерси много за помощта, аз все още имам минимален опит с подръжката и частите на Вранглера и вероятно дисконектора си е здрав, а аз съм преценил грешно. Тия дни като спре да вали ще сменя маслата на диференциалите и ще проверя съединенията по кардана и се надявам да не шуми повече. Лампичката за 4x4 свети. Меду другото каква марка масло да сложа на дифернециалите?
                          [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
                          [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

                          [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
                          [/URL]

                          Коментар


                          • #14
                            До: скъсана полуоска на Wrangler

                            Ами тук сме го дискутирали многократно този въпрос, но за отзад задължително Mopar 75W140 синтетика от Балкан Стар. Ако е с LSD задния мост, задължително и добавка за LSD пак от там. За отпред пак същото масло но без добавка.
                            Проверка за LSD се прави елементарно - вдигат се двете задни колела на крик или на подемника и завърташ едното с ръка. Ако другото се върти в обратна посока - нямаш LSD, ако е в същата - честито! Автомобила не трябва да е на скорост.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              До: скъсана полуоска на Wrangler

                              Става и какво да е 75W140. Даже в повечето си има добавка за ЛСД и не е задължително да се слага допълнително. Аз обаче сложих. Да е мирно селото.

                              Да питам и аз че ми влезна пак една муха в главата.
                              Някой пробвал ли е 80W140 или 85W140.
                              От Джйип допускат при нормална експлоатация употреба на 80W90.
                              Та си мисля.
                              Така или иначе се сменя на 20 000км.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X