Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнително охлаждане на АСК

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Допълнително охлаждане на АСК

    Този на снимката ми прилича на Хеви Дюти. И аз се ориентирах към него. Даже вече пътува!!!
    Grand Cherokee 2000(WJ) 4.7L Quadra Drive + 2"

    Коментар


    • #17
      От: Допълнително охлаждане на АСК

      Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
      Каква е логиката на тази последователност?
      Логиката се нарича противотоков топлообмен. Не е в чистия вид противоток но ако ги свържеш наопаки ефективността ще е по-ниска.

      Коментар


      • #18
        От: Допълнително охлаждане на АСК

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Логиката се нарича противотоков топлообмен. Не е в чистия вид противоток но ако ги свържеш наопаки ефективността ще е по-ниска.
        А защо въобще трябва АТФ-а да преминава през радиатора на двигателя? Там само ще се топли, а после ще я пращам в допълнителен радиатор да я охлаждам. На щеката на автомата пише HOT - 180, т.е.около 82 по Целзий, А охладителната течност в големият радиатор е около 97-98 градуса. След като искам нещо да го охлаждам не може ли направо в допълнителният радиатор!
        Grand Cherokee 2000(WJ) 4.7L Quadra Drive + 2"

        Коментар


        • #19
          От: Допълнително охлаждане на АСК

          Първоначално публикуван от sta78 Преглед на мнение
          охладителната течност в големият радиатор е около 97-98 градуса.
          Ако беше така нямаше да ти е до температура на скоростите защото ще си прегрял двигателя.

          В долната част на радиатора повечето коли докарват температура с поне 5 или 7 градуса по-ниска от тази на двигателя, за да може все пак да го охлажда. Прекарвайки маслото оттам му осигуряват същото - температура, с която могат да охлаждат скоростите. Като вкарат маслото и водата в един радиатор свършват двойна работа с един регулиращ механизъм - бил той вискомуфа или термодатчик на ел. вентилатор.

          Ако искаш допълнително охлаждане на скоростите има смисъл да охладиш маслото по нормалния начин и чак после да смъкнеш още някакви градуси с допълнителния радиатор който е отпред и през него минава по-студен въздух. А дали ще е достатъчен САМО допълнителния радиатор не мога да преценя, толкова от автомати не разбирам. Ама сигурно няма да е достатъчен защото при нужда няма кой да задейства виското или термодатчика.

          ---
          и не знам откъде из Форума е плъзнало заблуждението че в някакъв момент водният радиатор загрява маслото на автомата, ама не е вярно.

          Коментар


          • #20
            От: Допълнително охлаждане на АСК

            Има още една елементарна логика !! През водния винаги има някакво охлаждане а за този отпред трябва движение за да има въздушна струя за охлаждане.При ниска скорост охлаждане йок!!

            Коментар


            • #21
              От: Допълнително охлаждане на АСК

              Има още една елементарна логика !! През водния винаги има някакво охлаждане а за този отпред трябва движение за да има въздушна струя за охлаждане.При ниска скорост охлаждане йок!!
              И още топлообмена в течност е много по-голям. Маслото може да на 90 градуса, но няма да се повиши така, че да прегрееш скоростите.

              Коментар


              • #22
                От: Допълнително охлаждане на АСК

                Аз моя интеркулер съм го свързал директно, без да позввам оригиналния кръг в радиатора.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • #23
                  От: Допълнително охлаждане на АСК

                  Аз пък си мисля, че идеята да се охлажда АТФ в комбиниран с водния радиатор е изоставена конкретно от "Jeep" Сигурно защото е по-евтино да нахакаш отделни радиатори, вместо да плащаш за един по-сложен. Всички пациенти и донори при дядо Владо напр., които съм виждал, са били с отделен радиатор за АТФ. За комбинирано охлаждане само съм чувал и чел из ФорумЪт.
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Допълнително охлаждане на АСК

                    Дори при прегрял двигател АСК не прегрява, но при изкачване на наклони с прикачен товар загубите в АСК са много големи и може тогава да прегрее.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Допълнително охлаждане на АСК

                      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                      Аз моя интеркулер съм го свързал директно, без да позввам оригиналния кръг в радиатора.
                      Аз точно така смятам да направя!!! Така и антифриза няма да може да проникне в АТФ и да скапе автомата.
                      Grand Cherokee 2000(WJ) 4.7L Quadra Drive + 2"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X