Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

    Привет,Джипката гасне, влиза в сервизен режим.

    Нормално ли е съпротивление 95 ома(измерени на буксата на дюзата), четох по чуждите форуми, че трябва стойността да е между 100 - 120 ома, има обаче мнения - че е нормално между 80 и 110 ом.

    Джипката е 96 г. XJ, obd 2, боря се да я изкарам от сервизен режим. На теста с ключа дава грешка 11- датчик колянов вал,но го смених и същата работа. До магнитния датчик си има 5в.

    Забелязах, че след дъжд бушонното табло, корпуса на таблото с уреди и изобщо всичко (около волана) е във вода. Чудя се дали окъсяване, утечки по купето може да влияе на работата на двигателя?

  • #2
    От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

    Здрасти 95 ома е добре , ако е дюзата ще пали но няма да има мощност , а водата е добре да я спреш защото не само мотора ще откаже ами и други системи !!!
    Виж челното стъкло дали е добре уплътнено .
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!

    Коментар


    • #3
      От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

      Здравейте и аз имам проблем с тази електрона горивна система ,няма мощност над 2000 оборота но не винаги .Умната дюза съм я откачвал и двигателя си продължава да работи по същия начин .Не светка нищо по таблото . Тия дни ще измеря колко ома е моита мерих я преди но съм забравил.
      Последно редактирано от xzaqwe; 04-03-15, 09:38.

      Коментар


      • #4
        От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

        Еди благодаря за съвета (хора като теб, ми връщат вярата в човечеството ), задължително ще черпя. Вчера свалих тавана, но теч открих само при болта за колана на задната седалка. Свалих и пластмасата при чистачките, днес ще оглеждам за теч и някъде от там, но за стъклото изобщо не бях си и помислил- вече приготвям силикона. Разглобих и таблото и сплитъра и ще му се чудя със спрей vw в ръка .

        Иначе джипката един път пали, един път не пали.Като запали върви като истребител, но примерно като включа светлини, парно или включа на задна - двигателя гасне (губи токове). При последния сняг миналата седмица спряха да работят оборотомера и скоростомера а за сметка на това проработиха пищялката за отворена врата(ляво на бушонното табло) и крушката с пищялка за включена задна скорост(на задния ляв фар).Тогава забелязах тази вода около бушоните и таблото с уредите. Явно повечето проблеми идват точно от водата и кой знае какво мазало е станало с инсталацията вътре под таблото.
        Тва му предистория :
        Миналото лято презареждаше закарах го на електричар - смени четки на генератора, пусна временно някакви релета и ми каза компютър. Намерих компютър, намерих инсталация (едно към едно) и като започнах да се подготвям да сменям цялата инсталация (в моторния отсек)- забелязах откачени три кабели за маса (до предна дясна гума), закачих ги с болт за блока и колата заспа, изчезнаха всички грешки (три пъти ключ) и не се наложи да сменям инсталацията и компа.Премахнах и чудесата сътворени от електричаря.

        Привет колега, xzaquve, това е една торба с датчици които трябва да работят при идеални условия с мама платка, заляна със смола а и тя може да е скапала някой елемент. При мен някъде окъсяват кабели губят се маси и въобще мазало. Аз като се замисля, не е толкова лош мотора, а начина на американското инжинерно изпълнение. Колега аз съм от София имам нова инсталация, имам компютър насреща съм ако има проблеми и за тестове за да не се набутваме
        ,

        Коментар


        • #5
          От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

          Аз като откача умната ддюза започва да работи като трактор, няма мощност - сигурно работи на 3 цилиндъра, със сигурност имаш проблим

          Коментар


          • #6
            От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

            Първоначално публикуван от jefferson Преглед на мнение
            Аз като откача умната ддюза започва да работи като трактор, няма мощност - сигурно работи на 3 цилиндъра, със сигурност имаш проблим
            '
            Значи ти работи датчика за повдигане на иглата ("умна дюза"). Но, много вероятно е да не работи коректно датчик КВ, въпреки, че каза, че си го сменил.
            Не каза с какъв си го сменил, че има нови, обаче китайски ментета. За втората употреба също е ролетка.
            Мойте наблюдения са, че с разкачена умна дюза тоя ДВГ работи без особенна разлика - аварийния режим на програмата взима сигнал само от датчик КВ и ДВГ работи, както казах без особенна разлика.
            Пак се насочи към датчик КВ.

            Коментар


            • #7
              От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

              Днес следобят откачих (умна дюза ) 95 ома като уреда на късо дава 2 ома (кабелите на уреда ) .Преди съм го мерил с един евтин уред които седи само в гаража и ме излъгал .Но ние мериме в същонст една намотка която стои в дюзата а в нея минава сърцевина управлявана от иглата на дюзата .При подадено напрежение от компутъра се изменя индуктивноста на намотката и се образува сигнал .При мене напрежението при откачена дюза от компа има 12 волта а при закачена 3 волта.според мен наидобрийя тест е да има осцилограф за да се види формата на сигнала .
              Благодаря jefferson .за теста с ключа .При мен е трагедия как работи тоя двигател не знам .Откачам умна дюза откачам дебитомер тои си раоти и му е все тая.Пали от раз дори при -18 градуса .А иначе показва (е незнам дали това са гришки )при 3 пати контакт 12,55,27,65,13,43,между километрите и мига чекенджина.

              Коментар


              • #8
                От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

                Само като идея. Щом при товар почват проблемите имам съмнения към лоша маса. Провери масата към купето.
                Палиш двг.
                1. Мериш с мултицета маса на двг към + на генератора. Трябва да е между 13.5 и 14.5 v.
                2. Включваш товар (Фарове и венти.атор на парно. И преди т.1 и тук в оборти около 2000-2500). Генератора трябва да компенсира и да покаже риблизително същите стойности.
                3. Същото мерене на + и - на акумулатора. Ако има разминаване. Т.е. по-ниско напрежение. Тъ сим къде се губи. Или по + или по маса.
                4. Същото мерене, но + на генератора и маса на
                КУПЕТО. Ако има разлика ще търсим от къде е. Допустима загуба би била под 100 mv
                5. Търсим загуба по маса: единият пробник на мултицета на маса на генератора, другия на МАСА на акумулатора падът в напрежението не трябва да е по-голям от 50 -100 mv. Същото правим и между масата на генератора и маса на купето.
                6. Загуба на +. По същата процедура.
                Всички тестове се правят при включени консуматори. Най добре фарове и вентилатор на парното.

                Коментар


                • #9
                  От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

                  Благодаря на всички за идеите, сега го покрих с бризент заради времето. Неделя пак ще го мъча и ще пиша.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

                    Andro, ако съм си купил няколко КВ датчика боклуци (логично и аз се на това се насочвам на два пъти), - бих си купил с поръчка от Балканстар и ми заспиват нещата .Но,миналото лято, като закачих масите, заспа джипката, 12/55.
                    Почнаха се валежи и се размаза пак,

                    Във форума има само няколко човека, които изобщо биха се занимавали с този мотор или с тези проблеми, а за основен ремонт на двигателя, направо не знам. Е разчитам на хора кото тебе, ама ако изобщо ти е кеф , като се позатопли ще те търся .

                    I

                    Коментар


                    • #11
                      От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

                      С каквото мога и колкото мога ще помагам. За съжаление вече годините не ми позволяват да работя интензивно, а човек, който да пусна да работи сам и да съм спокоен за съжаление няма.
                      Това с масите и оливането с вода трябва да се оправи. И ако не се реши проблема да се търси по натам.
                      Поздрави!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

                        Е това с годините не върви. Ддуго е ако те мързи.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

                          Първата ми кола жигула преди 20г. - на петте кюшета.,я закарах при шефа на сервиз за
                          Бравих кой. И той нещо подомно каза. Смени ми червения плюсов кабел, регулира клапани и колата заспа. човека беше над 80 г. Много висок и строен, това го писах да не се расърдиш за предишното ми тъпо изказване.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

                            Днес си поиграх с умна дюза .Свалих си безплатна програма осцилоскоп за компютър .Знам че не е кои знае какво но в този случаи върши работа.И ето какво измерих. това е сигнала на дюзата.Въпроса и какво трябва да е нивото на сигнала .Да не би при работа да се износва иглата и да подава по малък сигнал .Нека се произнесат знаещите !!!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5647097

                            Коментар


                            • #15
                              От: Умна дюза 1 цилиндър jeep cherokee 2.5 vm

                              Gun, от форума (човека е от Пловдив) се е заигравал с тази дюза, освен на теория - така и на практика.
                              Колега предлагам ти да си пуснеш твоя тема, за да бъдеш забелязан,:- ако искаш си пиши тук,ама никой няма да те скива (а ти имаш наистина интересни въпроси, най- малкото си мераклия). За мен информацията, която получих с мойто питане (темата), е безценна и съм много благодарен на хората, които са ми отговорили.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X