Привет,Джипката гасне, влиза в сервизен режим.
Нормално ли е съпротивление 95 ома(измерени на буксата на дюзата), четох по чуждите форуми, че трябва стойността да е между 100 - 120 ома, има обаче мнения - че е нормално между 80 и 110 ом.
Джипката е 96 г. XJ, obd 2, боря се да я изкарам от сервизен режим. На теста с ключа дава грешка 11- датчик колянов вал,но го смених и същата работа. До магнитния датчик си има 5в.
Забелязах, че след дъжд бушонното табло, корпуса на таблото с уреди и изобщо всичко (около волана) е във вода. Чудя се дали окъсяване, утечки по купето може да влияе на работата на двигателя?
Нормално ли е съпротивление 95 ома(измерени на буксата на дюзата), четох по чуждите форуми, че трябва стойността да е между 100 - 120 ома, има обаче мнения - че е нормално между 80 и 110 ом.
Джипката е 96 г. XJ, obd 2, боря се да я изкарам от сервизен режим. На теста с ключа дава грешка 11- датчик колянов вал,но го смених и същата работа. До магнитния датчик си има 5в.
Забелязах, че след дъжд бушонното табло, корпуса на таблото с уреди и изобщо всичко (около волана) е във вода. Чудя се дали окъсяване, утечки по купето може да влияе на работата на двигателя?
Коментар